پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی کدام شهر معروف است

کاشی کدام شهر معروف است

کاشی کدام شهر معروف است

کاشی کدام شهر معروف است | ایران به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده کاشی و سرامیک می شناسند. ولی به نظر شما این شهرت از کجا سرچشمه می گیرد؟ چرا بازار کاشی و سرامیک در ایران اینقدر قوی است؟ دلیل این موضوع کاملا روشن و واضح است: ایران دارای پیشینه تاریخی بسیار قوی و محکمی در خصوص سفالگری، صنعت کاشی و سرامیک سازی دارد و همین سابقه بالا در این خصوص باعث شده است که امروزه ببینیم که شرکت های معتبر و بسیار قوی و کارخانه های حرفه ای و مجهز در خصوص تولید کاشی و سرامیک فعالیت می کنند.

در این مطلب از کاشیران قصد داریم شهرها و استان هایی که در صنعت کاشی سازی نقش پر رنگی دارند را با هم بررسی کنیم.

کاشی کدام شهر معروف است

کاشی و سرامیک استان یزد

استان یزد همواره یکی از پیشگامان و پایه های اصلی تولید کاشی و سرامیک کشور ما بوده است، کارخانه های تولید کاشی و سرامیک در شهر های زیادی از استان یزد توانسته اند اشتغال زایی بالایی داشته باشند و برند های کاشی و سرامیک معتبری را به کشور معرفی کنند که در زمینه صادرات نیز حرف هایی برای گفتن دارند. در ادامه چند برند معتبر معروف کاشی و سرامیک و شهر هایی که کارخانه این برند ها در آنها قرار دارند را با هم بررسی می کنیم.

کاشی ارچین میبد

شرکت کاشی ارچین میبد این شرکت که در سال ۸۰ تاسیس شده است و کار خود را با تولید سالانه سه میلیون متر مربع کاشی آغاز کرده است و تا به امروز روند روبه رشدی داشته است. بیشترین فعالیت این شرکت در خصوص تولید کاشی سرامیک کف و کاشی دیجیتال می باشد.

کاشی کوثر ابر کوه

شرکت کاشی کوثر ابرکوه یکی از شرکت های معتبر و سابقه دار در تولید کاشی و سرامیک می باشد و تولیدات آن شامل کاشی های دیواری، سرامیک کف و می باشد.

کاشی شیر کوه یزد

شرکت کاشی شیر کوه یزد که یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین کارخانه های تولید کاشی است در کیلومتر ۵۰ جاده یزد- شیراز واقع شده و از سال ۷۱ تا حالا فعالیت دارد. مساحت کارخانه کاشی شیر کوه یزد ۶۷ هکتار است و همین پهناوری و سرمایه قوی باعث شده که این شرکت پا به پای رقبای خود بالا بیاید و بتواند با برند های خارجی رقابت کند.
این شرکت در سال ۸۱ تولید خود را به ۲ میلیون متر مربع کاشی گرانیتی و ۳ میلیون کاشی لعابدار رسانده است و این آمار هرساله در حال افزایش بوده. همین موارد باعث شده است که این شرکت به عنوان یکی از بهترین های تولید سرامیک و کاشی در ایران باشد.

کاشی کدام شهر معروف است

کاشی و سرامیک استان اصفهان

فقط کافیست که یک بار به شهر اصفهان بیایید و همه ساختمان های مدرن و آثار تاریخی این شهر زیبا را ببینید تا متوجه شوید که اصفهان واقعا از قدیم الیام یکی از قطب های مهم تولید سرامیک و کاشی بوده است. از کاشی و سرامیک های سنتی و تاریخی تا کاشی و سرامیک های مدرن در اصفهان توانسته اند که نام معتبر برای خود پیدا کنند. در ادامه یکی از برند های معتبر اصفهان را بررسی می کنیم.

کاشی مرجان اصفهان

شرکت کاشی مرجان اصفهان از سال ۷۱ تا به حال در حال فعالیت است و کاشی و سرامیک های تولیدی آن دارای کیفیت بالا و تنوع بسیار زیادی هستند و همین موضوع باعث شده است که یکی از برند های قوی و قابل اطمینان این روز ها کاشی مرجان باشد. محصولات عمده این شرکت عبارتند از: کاشی های دارای جذب آب کمتر از ۳ درصد، کاشی لعاب دار معمولی، کاشی پرسلان لعاب دار و بدون لعاب، کاشی و سرامیک ضد اسید، کاشی مخصوص نما و کاشی مخصوص پارکینگ

کاشی کدام شهر معروف است

کاشی و سرامیک استان تبریز

غیر ممکن است که تا امروز اسم کاشی تبریز به گوش شما نخورده باشد. شرکت کاشی تبریز در سال ۷۷ تاسیس شد و با استفاده از کادری قوی و حرفه توانسته روز به روز کیفیت محصولات خود را بالا ببرد و امروزه به عنوان یک نام ماندگار و معتبر در ذهن همه جای خود را باز کند.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] کاشی کدام شهر معروف است

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:کاشیران

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments