پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کتاب آموزش کاشی کاری و سرامیک کاری

کتاب آموزش کاشی کاری و سرامیک کاری

کتاب آموزش کاشی کاری و سرامیک کاری

فهرست مطالب

آموزش، بخش جدایی ناپذیر جهان امروز است. به هر برند مطرحی هم که نگاه کنید، با تولید محتوای جذاب و اصولی، قصد دارد کاربران را نسبت به ویژگی‌های محصولاتش آگاه کند. «فروش مشاوره‌ای» نیز ازجمله اصطلاحاتی است که در دنیای تجارت زیاد آن را می‌شنوید و ارائه آموزش‌های کاربردی با ابزارهای مختلف در سال‌های اخیر به هسته کلیدی هر‌کسب‌و‌کاری تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بسترهای آموزشی سرام پخش بپردازیم که سعی کرده است پاسخگوی نیاز بخش زیادی از مصرف‌کنندگان بازار مصالح دکوراتیو ساختمانی باشد.

ارائه آموزش تخصصی در قالب کتاب

کتاب، یکی از فرمت‌های ارائه محتوای آموزشی است که هنوز هم محبوبیت خاصی بین افراد دارد. جنبه مثبت دیگر کتاب‌های آموزشی، نداشتن تبلیغات آزار دهنده برای کاربران است که جذابیت آن را تا به امروز همچنان حفظ کرده است. سرام پخش با تالیف کتاب آموزش کاشی کاری سعی کرده است علاوه‌بر انتشار انواع محتواهای آموزشی حرفه‌ای در بستر آنلاین، از کاربران این بازار آفلاین غافل نماند. در ادامه با محتوای این کتاب بیشتر آشنا خواهید شد.

کتاب آموزش کاشی کاری سرام پخش

کتاب «آموزش و راهنمای نصب کاشی و سرامیک و پرسلان» جزو اولین کتاب‌های آموزشی تخصصی حوزه مصالح دکوراتیو ساختمانی در ایران است که توسط سرام پخش به چاپ و انتشار رسیده است. ‌محتوای این کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده است که برای افراد از سطح مبتدی تا نصاب‌های حرفه‌ای بازار کاربردی باشد. این کتاب در نوبت اول با تیراژ ۲۰۰۰ تایی به چاپ رسیده است و به‌زودی چاپ دوم آن نیز انجام خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب آموزش کاشی کاری

بخش ابتدایی این کتاب به معرفی انواع سرامیک و سنگ‌های رایج بازار و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازد. در ادامه کتاب به بخش‌های عملیاتی می‌رسیم که در آن به‌طور کاربردی به آموزش انواع بندکشی، مواد کمکی، سرامیک کاری روی کف و غیره پرداخته شده است.
در بخش‌های پایانی کتاب آموزش و نصب کاشی و سرامیک و پرسلان، مفصل درباره نکات ایمنی مربوط به کاشی کاری توضیحاتی ارائه شده است. نکات ایمنی، ضامن پیاده‌سازی اصولی و کاربردی انواع کاشی، سرامیک و پرسلان هستند.

فهرست مطالب کتاب کاشی کاری

نحوه دریافت کتاب آموزشی سرام پخش

کتاب آموزش و راهنمای نصب کاشی و سرامیک و پرسلان سرام پخش، تاکنون برای نماینده‌ها و نصاب‌های حوزه مصالح ساختمانی در سراسر کشور ارسال شده است. اگر شما هم فکر می‌کنید محتوای این کتاب برای شما کاربردی است، کافی است فرم زیر را تکمیل کنید تا ما در اسرع وقت این کتاب را برای شما ارسال کنیم. لازم به ذکر است این کتاب آموزشی کاملا رایگان است و ارسال آن نیز برای شما هزینه‌ای دربر نخواهد داشت. امیدواریم بازار آنلاین سرام پخش توانسته باشد رسالت آموزشی خود را به‌خوبی انجام داده باشد. به‌زودی منتظر کتاب‌های جدیدتری در زمینه مصالح دکوراتیو ساختمانی از سرام پخش باشید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments