پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

یک پروژه بازآفرینی شهری با تأثیر صفر بر محیط زیست

یک پروژه بازآفرینی شهری با تأثیر صفر بر محیط زیست

یک پروژه بازآفرینی شهری با تأثیر صفر بر محیط زیست

گوشه ای خالی از Treviso

که فقط با یک پیاده روی کوتاه از مرکز شهر قابل دسترس می باشد، مکانی است که برای پروژه Cà delle Alzaieانتخاب شده است، یک مجموعه ساختمانی با کمترین تأثیر بر محیط پیرامون که توسط Starchitect استفانو بوئری، خالق جایزه Bosco Verticale طراحی شده است.
این پروژه آخرین نمونه از معماری پایدار و همسو با محیط زیست است که نشان می دهد، راحتی در زندگی و عملکرد می تواند از طریق فرایند ادغام بین طبیعت و ساختار و انتخاب راه حل های نوآورانه ساخت و ساز با معماری HI- TECH جمع شود.

بخشی از یک پروژه احیا شهری برای یک سایت صنعتی متروکه در کنار رودخانه سیل، توسعه مسکونی به ویژه بر نیازهای زندگی و نیاز به بهزیستی متمرکز خواهد بود. این مجموعه شامل سه ساختمان شامل ۶۰ آپارتمان است که با ۱۲۰ درخت ، ۴۰۰ درختچه و دو هکتار باغ و فضای سبز عمودی احاطه شده و قادر به تولید ۲.۷ تن اکسیژن در سال است.
ساختمان های با تأثیر صفر بر محیط زیست به لطف استفاده از عایق حرارتی بسیار بادوام و کارآمد از جمله محصولات سفالی تهیه شده توسط وینبربرگر، شرکتی که مدتها متعهد به نوآوری پایدار است، حداکثر ذخیره انرژی را تضمین می کند.

 

یک پروژه بازآفرینی شهری با تأثیر صفر بر محیط زیست
استفاده از پودر چوب خالص و مخلوط الیاف گیاهی در فرآیند تولید، تخلخل های ریز میکرونی را در بلوک های رس ایجاد می کند که باعث درجه آسایش بسیار بالا می گردد. علاوه بر این، سیستم مورد استفاده در جهت خرد کردن لبه های بلوک ها، امکان استفاده از اتصالات خاص فقط با ۱ میلی متر ضخامت را فراهم می کند و باعث می شود که پل های حرارتی بین یک دوره و مسیر دیگر از بین برود و باعث بهبود بیشتر عملکرد حرارتی شود.
آپارتمان های لوکس، نورپردازی طبیعی دقیقی را با درجه ای از حریم خصوصی، نمای مستقیم از رودخانه و عایق بندی صوتی عالی ترکیب می کند و باعث می شود فضاهای نشیمن به همان شیوه خانه های تک خانواده ای اما در چارچوب یک آپارتمان سازمان دهی شوند.
این مجموعه مسکونی همچنین دارای باغ های سبزیجات عمومی، زمین بازی، ایستگاه های آموزشی در فضای باز و دوچرخه و یک اتاق چند منظوره کاملا متصل است.
هر گاراژ مجهز به یک نقطه شارژ اتومبیل برقی خواهد بود، در حالی که دو ایستگاه با نقاط شارژ سریع برای استفاده عمومی در دسترس خواهند بود. این پروژه برای تکمیل در دسامبر ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments