پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی | وجود نقاط ضعف عمده کف‌سازیهای بتنی معمولی در دوره بهره‌برداری و نیاز به سطحی صیقلی و یکپارچه با مقاومت‌های مکانیکی و شیمیایی بالا در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، کارخانجات مواد غذایی، بهداشتی و دارویی، سالن‌های ورزشی، انبار و پارکینگ‌ها لزوم استفاده از کفپوش‌های صنعتی را توجیه میکند.

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی
کفپوش اپوکسی

کفپوش پلی یورتان و بتن سخت از جمله کفپوشهای مورد استفاده برای کاربردهای صنعتی هستند.
کفپوش های رزینی دارای کاربردهای صنعتی، اداری، تجاری، پارکینگی و بهداشتی هستند. کفپوش های رزینی به صورت مایع و دو جزئی هستند که در محل نصب دو جزء باهم مخلوط شده و بر کف پخش می شوند. سطح نهایی این کفپوشها بعد از پخت، یکپارچه و بدون درز است و با توجه به کاربری محل استفاده، دارای ضخامت های مختلف از ۱ تا ۶ میلیمتر است. این کفپوش ها میتوانند بر سطح بتون، سنگ، موزائیک و سرامیک اجرا شوند. در کنار ویژگی هایی مانند استحکام مکانیکی، یکپارچگی سطح و آب بندی میتوان به ضد سایش و مقاوم بودن کفپوش های اپوکسی در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد.

کفپوش صنعتی

این کفپوش صنعتی به علت عدم ایجاد گرد و خاک، پایه سیمانی ندارد بلکه با پایه رزینی، پوششی یکدست و یکپارچه و بدون درز روی سطوح ایجاد می کند. این کفپوش برای محیط هایی که باید الزامات HACCP و GMP در آنها رعایت شود و همچنین در فضاهایی که در معرض تردد سنگین صنعتی و ریزش مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی هستند، بسیار مناسب است.

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی
در کنار ویژگی های عمومی کفپوش های اپوکسی مانند استحکام مکانیکی، یکپارچگی سطح و آب بندی، این کفپوش ها در انواع آنتی باکتریال (دارای تأییدیه آزمون کشت باکتری)، ضد سایش و مقاوم در برابر مواد شیمیایی نیز ارائه میشوند.
ویژگی ها :
– مقاومت به سایش بالا
– دوام و کاربری بالا
– قابلیت آب بندی سطح و عدم ایجاد گرد و غبار
– تنوع رنگی
– نگهداری و نظافت آسان
– هزینه های نگهداری پایین و صرفه اقتصادی
– نصب سریع و آسان
– یکپارچگی و عدم وجود درز

کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی

افزایش مقاومت بتن (ضد فرسایش و تخریب) ، عدم جذب تمامی مایعات به جسم بتنی ، محصولی سبک و کم حجم ، در رنگ ها و طرح‌ های مختلف ، ضخامت بسیار کم ، طول عمر بالا از جمله نکات مثبت این نوع کفپوش ها است.برای مثال کفپوش با ضخامت ۱ میلی متری جهت جلوگیری از گرد و غبار برای بتن مورد استفاده قرار میگیرد و کفپوش ۳ میلی متری علاوه بر این که روکشی صاف بوده، از لغزش ماشین آلات و افراد در مکان هایی که چرب یا خیس شده است جلوگیری می کند.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] کفپوش های رزینی بدون درز صنعتی

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments