پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ویژگی های کاشی نرم نرم چیست؟

ویژگی های کاشی نرم نرم چیست؟

ویژگی های کاشی نرم نرم چیست؟

ویژگی های کاشی نرم نرم چیست؟ هنوز هم تعداد کمی از افرادی که در مورد کاشی های نرم نرم می دانند  همچنین یک محصول است که توسط مصرف کنندگان در بازار شناخته شده است. بنابراین ویژگی های کاشی های نرم نرم چیست؟

۱، راحتی بصری، بدون آلودگی نور.

این محصول از طریق تکنولوژی پرتابی سطح کاشی است، به طوری که نور سطح می تواند اثرات نور پراکنده ایجاد کند، اما این باعث کاهش میزان بازتابی محصول می شود، بافت محصول نرمتر، نور و مرطوب است و بنابراین محصولات کاشی نور را حل می کند. نور مشکل آلودگی می تواند فضای گرم شما را با راحتی بصری و فضای هنری به ارمغان بیاورد.

۲، مقاوم در برابر سایش، آسان به خراش

تمام محصولات مانند لعاب های جلا و سنگ های میکرو کریستالین به شکل واضح منعکس می شوند، در صورتی که سطح پوستشان خراشیده باشد. به طور نسبی، خراش بر روی آجر نرم به نظر نمی رسد. سختی Mohs آن به طور کلی ۶.۰ ~ ۷.۰ (معادل دندان، کوارتز، جید) است، در حالی که سنگ مرمر طبیعی معمولا ۳.۰ (معادل پوسته، مروارید، مس) است. بنابراین از این محصول برای کمک به شما در حل مشکل آجر قدیمی استفاده کنید که آسان تر برای پنهان کردن، تمیز کردن و مراقبت آسان تر است.

ویژگی های کاشی نرم نرم چیست؟

۳، سطح کاشی حتی بیشتر است، نه به طور قابل توجهی “موج آب”

کاشی نرم به سبک کاشی لعاب مستقیم به کار رفته است، به راحتی به علت درجه حرارت بالا شلیک لعاب زنگ ناهموار. اگر شما نوع کاشی شیشه ای معمولی را انتخاب کرده اید، در طول پرداخت باعث ایجاد ناهمواری سطح آجر می شود و همچنین به نوعی پدیده “موجی از آب” می رسد که بر اثر کاشی تاثیر می گذارد.

۴، بافت روشن تر است، سطح سه بعدی تر است

در مقایسه با کاشی های جلا داده شده و لعاب های جامد در بازار، می توان گفت که این چینی نرم به راحتی می تواند بافت پوست و بافت سه بعدی سنگ را برجسته کند و سطح آن سه بعدی تر باشد و غنی

اگر چه کاشی نرم نرم یک محصول جدید است، همچنین توسط بسیاری از مصرف کنندگان را دوست داشت. به طور خاص، ویژگی های منحصر به فرد دارد و مردم بیشتر و بیشتر از آن استفاده می کنند.

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments