پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

درجه‌بندی سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان بر حسب رنگ

درجه‌بندی سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان بر حسب رنگ

درجه‌بندی سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان بر حسب رنگ

درجه‌بندی سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان بر حسب رنگ | تنوع رنگ، بافت و تن بین هر نوع سرامیک پرسلان و کاشی پرسلان را تحت عنوان تنوع سایه رنگ می‌شناسیم. گوناگونی رنگ، یکی از ویژگی‌های ذاتی محصولاتی است که پخته می‌شوند که به بهبود ماهیت و زیبایی محصول می‌انجامد .

با توجه به مدل و حتی نحوه تولید، سایه رنگ می‌تواند تا حدی بین کاشی‌ها تغییر کند. هر چند که این گوناگونی در بعضی از محصولات کمتر و یا حتی صفر است اما در بعضی موارد، طیف دراماتیکی از تنوع پیش روی شما است که هر کدام ، انتخابی شیک محسوب می‌شوند . در این مطلب، به نحوه درجه‌بندی سرامیک و کاشی پرسلان بر حسب تغییر رنگ، پرداخته‌ایم.

ظاهری یکنواخت :

بین محصولاتی که به‌طور مشابه تولید شده‌اند ؛ کمترین و شاید هیچ تفاوتی نبینید هر کاشی با لعاب و بافت بدنه یکسانی تولید می‌شود .
• تنوع کم : در این نوع کاشی، بافت، طرح یا هر دو متمایز هستند اما رنگ یکسانی دارند .

تغییرات متوسط :

اگرچه رنگ‌های موجود در یک کاشی تنها، نشان‌دهنده رنگ قابل‌ انتظار در دیگر کاشی‌ها است اما مقدار رنگ هر قطعه ممکن است؛ تفاوت مهمی داشته باشد.

تصادفی یا تغییرات دراماتیک:

تغییر تصادفی رنگ باعث می‌شود که یک کاشی، رنگی کاملاً متفاوت نسبت به بقیه کاشی‌ها داشته باشد. بنابراین، نصب نهایی، خاص و غیرعادی خواهد بود.

رای اینکه مطمئن شوید، نمای محصولی که خریده‌اید چه شکلی خواهد بود ؛ از میزان تغییر سایه رنگ آن مطلع شوید . چند قطعه از کاشی‌ها را خوب نگاه کنید تا با توجه به تغییر رنگ، انتخابی صحیح داشته باشید. برای آگاهی از این موضوع، می‌توانید به مشخصات فنی کاشی نیزنگاه کنید .


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع:کالاساخت

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments