پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تفاوت دیوار پوش سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی

تفاوت دیوار پوش سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی

تفاوت دیوار پوش سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی

تزیینات سه بعدی چندین سال است که در زمینه‌ی طراحی داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، و به عنوان راهکاری خلاقانه در جهت ایجاد دکوراسیونی متفاوت و رویایی عمل می کند. دیوارپوش سه بعدی و یا کاغذ دیواری سه بعدی در این دسته قرار می گیرند که درسالهای اخیر باتوجه به نیاز بازار و استقبال مردم به بازار کشور عزیزمان راه یافته اند. اما چقدر با این موارد آشنا هستید؟ تفاوت دیوار پوش و کاغذ دیواری سه بعدی در چیست؟

کاغذ دیواری یا پوستر سه بعدی

امروزه به دلیل افزایش جمعیت، شاهد خانه هایی با فضای کوچک هستیم که همواره طراحان داخلی تلاش می کنند که فضایی در این خانه ها ایجاد کنند تا محیط بزرگ تر به نظر آید. یکی از گزینه هایی که برای این کار در نظر گرفته می شود، کاغذ دیواری های سه بعدی می باشد. این کاغذ دیواری ها برای آپارتمانهای کوچک امروزی گزینه مناسبی است و با ایجاد توهمی درون فضا و عمق فضای بزرگ تری را به چشم شما القا می کند.

کاغذ دیواری سه بعدی همانطور که از اسمش پیداست تصویری پیشروی مان می‌گذارد که تا حد زیادی آنرا واقعی احساس می‌کنیم. تصویرسه بعدی به شما کمک می کند که با تماشای آن ، چیزی فرای یک ‌تصویر و کاغذ معمولی را احساس کنید.

از نظر جنس کاغذ دیواری سه بعدی هیچ تفاوتی با کاغذ دیواری های معمولی فرقی ندارد اما طراحی آن به گونه ای است که به دلیل سایه هایی که دارد ، طرح آن در فاصله حدود سه متری برجسته یا فرو رفته به نظر می‌رسد همچنین نمایش به دیوارپوش ایجاد می‌کند ولی هزینه به مراتب کمتری به همراه خواهد داشت.

کاغذ دیواری های سه بعدی در انواع مختلفی عرضه می شوند که شامل تصاویری از اشکال هندسی ، مناظر طبیعی سه بعدی و بناهای خاص و ..هستند.

دیوارپوش سه بعدی

دیوار پوش های سه بعدی یکی از جدیدترین راهها برای پوشش دیوار می‌باشند که با نصب آسان می تواند طرحی خاص و جذاب برای دیوار شما به همراه داشته باشد. دیوار پوش سه بعدی نوعی دیوار پوش از جنسMDF با روکشpvc، چرم و پارچه است که اخیرا ًبا استقبال خوبی در بازار مواجه شده و می‌تواند در دکوراسیون داخلی ، فضاسازی ، جداسازی فضاها و پوششی برای انواع دیوارها مورداستفاده قرارگیرد .

اگرچه این دیوارپوش ها نسبت به کاغذ دیواری پر هزینه تر میباشد اما به دلیل جذابیت در طرح و برجستگی‌های آن و هم چنین قابلیت نور پردازی بسیار پرطرفدار می باشند این ویژگی مخصوصاً در محیط های تجاری می‌تواند عامل جذب مشتری‌های بیشتر و در منزل می‌تواند حس منحصر بفرد بودن را ایجاد کند.

در این مقاله با دو روش برای تزیین دیوار و تفاوت آنها آشنا شدید، پس اگر به دنبال ایجاد یک فضای مدرن و انتزاعی برای خانهی خود هستید بهتراست استفاده از کاغذ دیواری و یا دیوار پوش سه بعدی را فراموش نکنید.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع:کالا ساخت

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments