پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین مارک توالت فرنگی چیست؟

بهترین مارک توالت فرنگی

بهترین مارک توالت فرنگی چیست؟

فهرست مطالب

وقتی برای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی مانند سنگ روشویی یا کاسه توالت یا توالت فرنگی به بازار می روید با برندها و تولیدکنندگان زیادی مواجه می شوید که مطمئنا انتخاب را برای شما سخت می کند زیرا علاوه بر برندهای خارجی، تولیدکنندگان داخلی نیز راه اندازی می شوند.

در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای توالت فرنگی را به شما معرفی کنیم زیرا این روزها تولیدکنندگان توجه خود را به ساخت توالت هایی با ظاهری زیبا و البته کوچکتر و کارآمدتر جلب کرده اند. بنابراین با مطالعه این راهنما خرید برای شما راحت تر خواهد شد.

دکوراسیون-توالت-فرنگی

بهترین مارک های توالت فرنگی ایرانی

توالت فرنگی ایرانی برند مروارید

مروارید برندی در بین تولیدکنندگان است که از سال ۱۳۶۸ در یزد و شهرک صنعتی آن فعال است. یکی از مزایای خرید چینی بهداشتی مروارید این است که اکثر آن ها دارای روکش نانو هستند که باعث کاهش جرم روی آن ها می شود و همچنین تغییر رنگ ناخوشایند توالت فرنگی را از بین می برد.

از دیگر ویژگی های این برند امکان تعویض درب آن است. این شرکت محصولات دیگری مانند لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز تولید کرده و در اختیار خریداران قرار می دهد.

 خرید توالت فرنگی مارک مروارید از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

جدیدترین مدل توالت فرنگی

توالت فرنگی ایرانی برند گلسار

گلسار فارس برندی است که حتما نام آن را شنیده اید. این برند از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه های تولید توالت فرنگی و ایرانی و همچنین سایر ظروف چینی فعالیت دارد.

شرکت گلسار لوازم بهداشتی ایرانی را با تنوع بسیار زیاد و مطابق با سلیقه و بودجه خریداران تولید و عرضه می کند. از انواع محصولات برند گلسار آن می توان توالت فرنگی روشویی یا روشویی دیواری با انواع چاهک تخلیه، سیستم فلاش و … را نام برد.

توالت فرنگی گلسار مدل مارانتا
توالت فرنگی گلسار فارس مدل پلاتوس
توالت فرنگی گلسار فارس مدل پلاتوس
توالت فرنگی گلسار مدل اورلاند
توالت فرنگی گلسار مدل اورلاند

توالت فرنگی ایرانی شرکت چینی آلات کرد

این شرکت یکی از شرکت هایی است که از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرد و در غرب کشور در استان کرمانشاه قرار دارد و از ویژگی های این نوع توالت فرنگی می توان به زیبایی، استحکام بالا و تنوع زیاد آن اشاره کرد.

که انواع روشویی های یک تکه، دو تکه و دیواری را تولید و در اختیار خریداران قرار می دهد. همچنین یکی دیگر از مزایای محصولات برند چینی کرد  در سیستم تخلیه توربوجت و واتر جت است که با تخلیه کامل و صدای بسیار کم همراه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله سیستم تخلیه توالت فرنگی را مطالعه بفرمایید.

 خرید توالت فرنگی مارک چینی کرد از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

برترین برندهای معتبر توالت فرنگی خارجی

توالت فرنگی برند دوراویت

شرکت دوراویت یکی از شرکت های آلمانی معروف دنیاست که در زمینه تولید لوازم سرویس بهداشتی از قبیل کاسه توالت، کاسه روشویی، کابینت روشویی و کاسه توالت فرنگی و … فعالیت می کند. از محصولات این شرکت می توان به توالت فرنگی وال هنگ دوراویت، توالت فرنگی مخزن دار اشاره کرد که به دلیل قدمت و محبوبیتش به عنوان بهترین برند توالت فرنگی خارجی شناخته می شود.

تولت فرنگی برند گبریت

یکی از شرکت های معتبر اروپایی، شرکت GEBERIT تولید کننده لوازم سرویس بهداشتی است که هم اکنون در ایران و بسیاری از کشورهای جهان در حال فعالیت می باشد.

برند گبریت در زمینه تولید فلاش تانک گبریت، کاسه توالت، وال هنگ گبریت و توالت های فرنگی هوشمند فعالیت دارد. شرکت های متعددی در ایران مشغول فروش محصولات این شرکت هستند و سهم زیادی در بازار ایران دارند.

 خرید توالت فرنگی برند گبریت از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

جدیدترین مدل والهنگ

توالت فرنگی برند مون استون

یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم حمام و توالت در ایران، شرکت مون استون است که در بین ایرانیان بسیار شناخته شده است. یک شرکت ایتالیایی است که محصولات مختلفی از جمله وان، سینک، کاسه توالت، توالت فرنگی و سایر لوازم بهداشتی را تولید و به بازارهای جهانی از جمله ایران عرضه کرده است.

———————————————-

اگر قصد خرید توالت فرنگی دارید پیشنهاد می کنم مقاله انواع مدل توالت فرنگی را از مجله سرام پخش مطالعه بفرمایید.

———————————————-

 خرید عمده چینی بهداشتی از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

چینی بهداشتی

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند توالت فرنگی ایرانی و خارجی معرفی کنیم برای خرید هر کدام از برندها می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و ثبت سفارش دهید اگر سوال یا مشکلی داشتیدبا مشاوران ما در سرام پخش تماس بگیرید . بازار آنلاین سرام پخش شرایطی آسان و اقساطی را برای خرید شما عزیزان فراهم کرده است.

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments