پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

خرید کاشی و سرامیک از محله و شهر خودم مقرون به صرفه است یا باید به یزد مهد تولید کاشی و سرامیک مراجعه کنم؟

به شما پیشنهاد می‌کنم، بجای اتلاف زمان ارزشمند خود در ترافیک کلان شهرها و صرف هزینه بسیار و جستجو در هوای نامطبوع در سطح بازار و خیابان، در منزل یا محل کار خود به همراه خانواده، با یک دهم آن زمان، از بازار آنلاین سرام‌پخش محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

سرام‌پخش ؛ اولین بازار آنلاین و شبکه اطلاع‌رسانی کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی که صفر تا صد مراحل؛ تخریب و محاسبه، انتخاب مصالح و تجهیزات، حمل، نصب و تکمیل، نظافت و نگهداری کاشی و سرامیک و نیز چینی بهداشتی، سنگ و قطعات دکوراتیو را به شما معرفی و آموزش می‌دهد .

که صرفا با ایجاد بستری ساده بدون نیاز به آموزش یا تخصص خاصی اجازه می‌دهد، شما در منزل یا محل کار خود، با آرامش و صرف وقت مناسب در کنار خانواده، محصولات همه کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران را با تنوع طرح، رنگ، سایز مشاهده و بررسی و مقایسه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر، از نزدیک‌ترین فروشنده یا بازرگانی به محل زندگی یا کار خود آگاه شوید و بصورت آنلاین خریداری نمایید.

 

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

حمل و نقل این محصول سنگین و حتی تخریب مصالح قبلی، نصب و نظافت کاشی و سرامیک جدید و حتی مشاوره‌های حین خرید و نصب نیز جز خدماتی است که سرام‌پخش بصورت رایگان برای همراهی شما انجام می‌دهد.

یکی از مزایای بازار آنلاین سرام‌پخش پشتیبانی ۲۴ ساعته آن می‌باشد که شما می‌توانید از پیشنهادات شگفت‌انگیز سرام‌پخش برای قدرت خرید بیشتر و تحویل سریع‌تر دیدن کرده و انتخاب و خرید کنید.

 

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

 

جهت دیدن محصولات  و خرید آنلاین کاشی و سرامیک در سرام پخش اینجا را کلیک کنید.

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments