پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

متنوع ترین انبار کاشی کف و دیوار

متنوع ترین انبار کاشی کف و دیوار

متنوع ترین انبار کاشی کف و دیوار

آیا می‌دانید کاشی خیام میبد متنوع‌ترین انبار محصولات کف و دیوار را در استان تهران و البرز راه‌اندازی نموده است!؟

شرکت کاشی و سرامیک خیام با پیشینه‌ی سفال و سرامیک در شهر تاریخی و زیبای میبد تاسیس گردید. این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری، برترین و مرغوب‌ترین تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌نماید .تولیدات این شرکت در سایزهای ۹۰*۳۰ ، ۵۸*۵۸ ، ۳۰*۳۰ ، ۵۰*۵۰ ، ۳۰*۶۰ در طرح و رنگ‌هایی متمایز می‌تواند هر فردی را به خود جذب کند. شما می‌توانید برای کاربری‌های متفاوت محیط مد نظر خود؛ منزل یا محیط کار، انتخاب‌های متفاوت را برای هم‌نشینی رنگ انتخاب کنید. حتی انتخاب شما محدود به کاربری نمی‌باشد و شما می‌توانید بر اساس طرح مورد نظر سلیقه خود؛ پارچه و کاغذ دیواری و یا سنگ انتخاب کرده و خانه‌ای زیبا را برای خود خلق کنید.

برای دسترسی راحت‌تر و انتخاب بهتر شما محصولات کاشی و سرامیک خیام را می‌توانید از بازار آنلاین سرام پخش ببینید و طرح و سایز مورد نظر را بر اساس سلیقه شخصی انتخاب کرده و به راحتی خرید کنید. با توجه به اینکه راهبرد اصلی شرکت کاشی و سرامیک خیام، حرکت در مسیر مشتری مداری است، مشتریان را شریک اصلی خود می‌داند انباری با تنوع تمام محصولات خود در استان تهران و البرز برای خدماتی بهتر و سریعتر راه‌اندازی کرده است تا شما بتوانید با توجه به زمان نزدیکی به عید باستانی نوروز، زیبایی را به خانه خود بیاورید.

 

جهت دیدن محصولات شرکت کاشی خیام و سفارش و خرید آنلاین کاشی و سرامیک در سرام پخش اینجا را کلیک کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه کاشی خیام به لینک  /کارخانه-کاشی-خیام/cerampakhsh.com/mag مراجعه کنید.


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments