پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

روکا سرام تولید کننده پرسلان

روکا سرام تولید کننده پرسلان

روکا سرام تولید کننده پرسلان

آیا می‌دانید!؟

پرسلان روکا سرام ، در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز اروپا و ظرفیت سالانه۳۶۰۰ مترمربع با تولید انواع پرسلان لعابدار در طرح و رنگ و سایز متنوع به بهره‌برداری رسید. این مجموعه نوآور با هدف ارتقاء قابلیت‌های صنعتی و خودکفایی کشور، توسعه کارآفرینی، اشتغال‌زایی و با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین‌المللی در جهت ارائه انواع محصولات کاشی و سرامیک با شعار “رویای خود را با ما دکور کنید” تاسیس و سعی دارد حضور مستمر و پررنگی در عرصه طراحی و ساختمان‌سازی در بازارهای داخل و خارج کشور داشته باشد. این شرکت با تولید متراکم‌ترین و مستحکم‌ترین محصولات لوکس کاشی و سرامیک به سان الماس در طرح و رنگ‌های ظریف و خیال‌انگیز، واقعی‌ترین پرسلان کشور می‌باشد.

 

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

طرح دکوراسیون سمنت ۷۵*۷۵ کاشی روکاسرام

 

سرام پخش به عنوان اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران، با رعایت کامل استانداردهای ملی، بین‌المللی و بانکی نماینده انحصاری صادراتی محصولات پرسلان روکاسرام در کشورهای قطر، بحرین، گرجستان و ارمنستان می‌باشد.

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

طرح دکوراسیون بنزما ۶۰*۶۰ کاشی روکاسرام

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک  کارخانه-کاشی-روکا-سرام/www.cerampakhsh.com/mag ” مراجعه نمایید . هم چنین می‌توانید محصولات پرسلان روکا سرام  و در طرح و سایز و رنگ متنوع در اولین بازار آنلاین کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی را از اینجا مشاهده نموده و با آرامش و صرف وقت مناسب، مقایسه و انتخابی دقیق، سریع داشته باشید.

 

روکا سرام تولید کننده پرسلان

طرح دکوراسیون چرم سفید ۷۵*۷۵ کاشی روکاسرام

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments