پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

 همه آنچه درباره فلاش تانک چشمی باید بدانید!

انواع-فلش-تانک

 همه آنچه درباره فلاش تانک چشمی باید بدانید!

فهرست مطالب

همه آنچه درباره فلاش تانک چشمی باید بدانید، فلاش تانک درواقع محفظه‌ای پلاستیکی یا فلزی است که با ذخیره مقداری آب، به شستشوی توالت فرنگی یا ایرانی می‌پردازد.

فلاش تانک‌ها در مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند و ما در این مقاله به‌طور اختصاصی به معرفی مقاله فلاش تانک چشمی خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فلاش تانک چشمی چیست؟

فلاش تانک چشمی، نوعی فلاش تانک هوشمند است که برخلاف سایر انواع فلاش تانک، فرد پس از خارج شدن از سرویس بهداشتی، نیازی به زدن دکمه خاصی یا کشیدن اهرم این فلاش تانک را ندارد.

 نحوه کارکرد این فلاش تانک نیز با هر بار ورود فرد به توالت مشخص می‌شود؛ به‌این صورت که سنسور چشمی روی سقف یا توالت فرنگی شروع به بررسی مانع می‌کنند تا پس از خارج شدن فرد از توالت شروع به کار کند و حجم مشخصی از آب از فلاش تانک خارج می‌شود.

——————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله معرفی انواع فلاش تانک را مطالعه کنید.

——————————————-

مهم‌ترین مزایای استفاده از فلاش تانک هوشمند

فلاش تانک‌های هوشمند از زمان ورود به بازار با استقبال خوب مصرف‌کنندگان مواجه شدند. مهم‌ترین مزایایی که این نوع فلاش تانک‌های هوشمند دارند عبارتند از:

  • صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف آب
  • رعایت بهتر بهداشت
  • خرابی کمتر
  • هزینه کمتر برای تعمیر فلاش تانک

معایب استفاده از فلاش تانک کدامند؟

معمولا در این فلاش تانک عیب و نقص خاصی به چشم نمی‌خورد اما موارد زیر در برخی از انواع فلاش تانک هوشمند دیده می‌شوند؛

  • بروز خطا و اشکال در کار در برخی مواقع
  • کثیفی سرویس‌های بهداشتی درصورت کار نکردن منظم فلاش تانک

فلاش تانک در چه مکان‌هایی بیشتر استفاده می‌شود؟

فلاش تانک‌های چشمی اغلب در محیط‌های عمومی برای رعایت هر چه بیشتر اصول بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

همچنین این نوع فلاش تانک‌ها سهم قابل توجهی در صرفه‌جویی در مصرف آب نیز دارند و به‌دلیل دو زمانه بودن در هر محیطی می‌توانند به کار گرفته شوند. همچنین نصب این نوع فلاش تانک‌ها به‌صورت روکار و توکار نیز کاملا امکان پذیر خواهد بود.

———————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله استراکچر (فلاش تانک) والهنگ چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

———————————————

انواع-فلش-تانک

نصب فلاش تانک هوشمند

فلاش تانک هوشمند را به دوصورت توکار و روکار نصب کرد؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نصب آن‌ها باید توسط افراد متخصص انجام شود؛ چرا که این نوع فلاش تانک سیستمی الکتریکی دارند  که مدارها و قطعات به کار رفته در آن‌ها باید نسبت به آب و رطوبت ایزوله باشند و خود خریدار از عهده نصب آن‌ها‌ برنخواهد آمد.

امکانات به کار رفته در فلاش تانک هوشمند

در این نوع فلاش تانک تایمر هشدار ۳۰ ثانیه‌ای به کار رفته است که مناسب سرویس‌های بهداشتی عمومی است و از تاخیر بیش از حد افراد جلوگیری می‌کند.

 برخی از فلاش تانک‌های هوشمند پیشرفته‌تر هستند و سیستم نمایشگری دارند که بیرون سرویس بهداشتی قرار دارند و اشغال بودن یا نبودن سرویس بهداشتی را مشخص می‌کنند.

همچنین در تمام سرویس‌های بهداشتی، سیستم کارکرد خودکار وجود دارد و درصورت عدم استفاده در یک روز، حداقل یکبار در روز کار خود را انجام می‌دهند.

سخن آخر

درمجموع می‌توان فلاش تانک هوشمند را می‌توان محصولی با عمر بالا و موجب رعایت بهداشت و صرفه‌جویی در مصرف آب خواهد شد.

 برای دیدن مدل‌های بیشتری از فلاش تانک چشمی به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی قبل از خرید، با کارشناسان فروش سرام پخش در ارتباط بگیرید.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments