پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ارزان‌ترین کاشی‌های موجود در بازار را از کجا تشخیص دهیم؟

کاشی و سرامیک مناسب سرویس بهداشتی

ارزان‌ترین کاشی‌های موجود در بازار را از کجا تشخیص دهیم؟

صرف این که قیمت یک کاشی پایین باشد، دلیل بر این نیست که برای جایی که شما می خواهید استفاده کنید مناسب خواهد بود. یا حتی لزوما سرامیک ته انباری باشد. در هنگام شناسایی ارزان‌ترین کاشی موجود در بازار این نکته قابل تامل است که کاشی های ارزان بیشتر در ساختمان های درجه ۲ و ۳ استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال ممکن است از کاشی درجه ۴ و ۵ برای بدنه آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یا سرامیک کف ساختمان آن ها استفاده شود. سرامیک‌های ارزان مانند انواع سرامیک ته پالتی در ساختمان های درجه یک بیشتر در پشت کابینت، داخل کمد ها، داخل انباری ها و حیاط خلوت استفاده می شوند. در مغازه ها و مکان های تجاری بیشتر برای انباری ها ،دیواره و کف و دیوار سالن ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید ارزانترین کاشی در بازار

تحقیق درباره ارزانی و گرانی اجناس و ارتباط آن با کاشی

تحقیق جالبی که توسط یکی از دانشگاه های آمریکا در مورد قیمت اجناس شکل گرفت می‌تواند در این زمینه ما را راهنمایی کند. در این تحقیق از بیش از هزار نفر در مورد خرید اجناس با کیفیت متفاوت سوال شد و به این نتیجه رسیدند که ۲۰ درصد مردم فقط به دنبال اجناس ارزان قیمت هستند ۵ درصد مردم فقط به دنبال اجناس گران قیمت هستند.

۷۵ درصد مردم به دنبال اجناسی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد. در حقیقت ارزان بودن ممکن است دلیل مناسبی برای خرید شما نباشد.

دکوراسیون و کاشی مناسب آشپزخانه

در هنگام خرید ارزان‌ترین کاشی و سرامیک ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که بدانید ارزان‌ترین کاشی موجود در بازار کدام است؟

با ورود به فروشگاه های مختلف کاشی و سرامیک، اگر سراغ ارزان ترین مدل ها را بگیرید به بعضی از تولیدات کارخانجات خواهد رسید که درجات پایین تری دارند یا این که قسمتی از کاشی و سرامیک که در انبار های آن ها بصورت بنجل و ته پالتی مانده را با قیمت پایین تر به شما معرفی خواهند کرد.

ارزانترین کاشی در بازار کاشی های بدنه قرمز می باشد که بیشتر برای بدنه استفاده می شود و به نصبت سایر کاشی ها کیفیت پایین تری به نصبت قیمت خود دارد.

خرید ارزانترین کاشی در بازار

انواع کاشی ارزان

قیمت بعد از این که کاشی مناسب خود را شناسایی کردید باید بدانید که کاشی های ارزان قیمت در بازار به چهار دسته کلی تقسیم بندی می شود :

کاشی های درجه پایین

این کاشی ها همانطور که از اسم آن پیداست، جزو ارزان‌ترین کاشی‌های موجود در بازار هستند. کاشی های درجه ۴ و ۵ ، علاوه بر داشتن انحنا و تاب و لعاب پریدگی و جذب آب بالاتر عیب خاص دیگری ندارد .

اگر متراژ شما بالا است، استفاده از این کاشی های ارزان برای شما پیشنهاد می شود؛ چون در متراژ بالا قابل تهیه هستند. قیمت تقریبی این دسته زیر ۱۶ هزار تومان خواهد بود و معمولا در دسته سرامیک ته بار قرار می‌گیرند.

مروری بر فرایند پخت در صنعت کاشی و سرامیک

کاشی های تنی و فله ای

دومین دسته از کاشی های ارزان قیمت که جز ته باری های کارخانه‌های موجود در بازار، کاشی های تنی و فله ای هستند که به صورت پالتی و به صورت کیلویی به فروش می‌رسد. این کاشی جزء درجات ۴ و ۵ کارخانجات محسوب می شود ، با این تفاوت که دارای کارتن نبوده و بسته بندی آن ها به صورت چیدمان روی پالت به بازار عرضه می‌شوند.

احتمال شکستگی و مشکل دار بودن این کاشی ها به نسبت کاشی های درجه ۴ و ۵ که کارتنی به بازار عرضه می‌شوند بسیار بالاتر بوده و دارای تنوع رنگی به نسبت بالاتر می باشد .اگر کیفیت محل مورد استفاده چندان برای شما مهم نمی باشد و می توانید از تنوع رنگ استفاده کنید استفاده از این کاشی ها به شما توصیه می‌شود.

بنر کاشی و سرامیک

کاشی های برشی

سومین دسته از ارزان‌ترین کاشی‌ها و ارزان ترین سرامیک موجود در بازار کاشی‌های برشی هستند. این کاشی های شکسته تولیدی شرکت را بصورت تنی خریداری می‌کنند و پس از برش آن را به فروش می‌رساند. کاشی های برشی دارای سایز های غیر استاندارد است. به عنوان مثال سایز ۳۵ در ۴۰ و سایز ۳۰در۵۵ و از این قبیل سایز ها می باشد.

عیب دیگر این کاشی ها به متراژ پایین هر دسته است. در صورتی که درخواست شما بیش از ۱۰۰ متر باشد امکان ارائه کاشی یک سایز و یک رنگ تقریبا غیر ممکن خواهد بود. پس اگر متراژ کار شما پایین باشد و سایز غیر استاندارد برای شما مهم نباشد استفاده از کاشی های برشی به شما توصیه می‌شود .

ارزانترین کاشی موجود در بازار به کاشی پشت قرمز یا رد بادی معروف می باشند که یک بار آن را وارد کوره می‌کنند و این کاشی لعاب می خورد. مهم‌ترین سوال برای شناختن ارزانترین کاشی موجود در بازار این است که شما این کاشی ها برای چه می خواهید؟ اگر بتوانید به این سوال به درستی پاسخ دهید بسیاری از ابهامات از بین خواهد رفت.

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

کلام آخر

اگر به دنبال ارزان‌ترین کاشی موجود در بازار هستید، فروشگاه آنلاین سرام پخش انواع کاشی و سرامیک و سایر مصالح دکوراتیو ساختمانی را به فروش می‌رساند. اگر سوالی نیز درباره خرید محصولات داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما ارتباط بگیرید.

مجله سرام پخش

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments