پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دریافت ایزوهای جدید شرکت روکاسرام

دریافت ایزوهای جدید شرکت روکاسرام

روکا سرام یزد با برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز اروپا با ظرفیت سالانه ۳۶۰۰ مترمربع با تولید انواع پرسلان لعابدار حضور مستمر و پررنگی در بازارهای داخل و خارج کشور داشته باشد.

این مجموعه با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین‌المللی در جهت ارائه انواع محصولات کاشی و سرامیک با شعار “رویای خود را با ما دکور کنید” با تولید متراکم‌ترین و مستحکم‌ترین محصولات لوکس کاشی و سرامیک به سان الماس با طرح و رنگ‌های ظریف و خیال‌انگیز تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای هر فردی خلق می‌کند.

دریافت ایزو و گواهینامه های جدید شرکت روکاسرام

روکاسرام به تغییر نگرش در سبک زندگی و خلق ارزش‌های پایدار اعتقاد راسخ و هدف آن به عنوان مجموعه‌ای نوآور، قرارگیری در جمع برترین برندهای کاشی و سرامیک دنیا می‌باشد. روکاسرام در راستای رسیدن به مهم‌ترین اهداف خود که همانا بالابردن کیفیت و استانداردهای محصولات به جهت جلب رضایت مشتری می‌باشد، توانسته همراه با دریافت گواهی CE اروپا، این بار موفق به دریافت استانداردهایISO 45001:2018 ، ISO 90001:2015 ، ISO 14001:2015و ISO 10002:2018 شده است. کسب استانداردهای مختلف کیفیت در راستای رسالت شرکت روکاسرام برای بهبود مستمر فرآیندها در جهت خدمت‌رسانی بهتر و موثرتر به می‌باشد و این مسیر همچنان با نوآوری متخصصان ایرانی این شرکت ادامه خواهد داشت.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments