پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب کاشی سال ۹۸

انتخاب کاشی سال ۹۸

انتخاب کاشی سال ۹۸

انتخاب کاشی سال ۹۸ | در فرایند خرید مصالح ساختمانی انتخاب کاشی سال ۹۸ بر اساس مدل ورنگ به نسبت قبل خیلی بیشتر شده است.

این مدل انتخاب به گونه ای است که بسیاری از افراد در سال برای خرید کاشی های منزل‌شان از رنگ سال استفاده می‌کنند .

رنگ سال ۲۰۱۹ یا ۹۸ خودمان رنگ مرجانی است که هم زمینه به نسبت پر انرژی و شادی دارد و هم باعث سرزنده گی ساختمانمان می شود.

با توجه به این موضوع باید در انتخاب کاشی سال ۹۸ رنگ سال که ساختمان در حال ساخت است را در نظر بگیریم .این روزها مدل کاشی های رنگ سال بیشتر در بورس قرار گرفته اند و علاوه بر رنگ سال کسانی که به مد بودن و مدرن بودن توجه دارند بهتر است در هنگام خرید کاشی و سرامیک برای ساختمانشان ,گزینه‌های زیر را مدنظر قرار دهند:

۱ – کاشی و سرامیک نامنظم و نامرتب

برخلاف قبل که بسیاری از افراد به کاشی های منظم و قرینه برای کار در ساختمان خود استفاده می کردند، امروزه به همان میزان استفاده از کاشی های نامنظم و غیر قرینه به زیبایی کار می افزاید و باعث می شود که محل کاشی کاری شما بهتر و طبیعی تر از حالت قرینه و منظم دیده شود .

برای نمونه اگر نگاهی به سنگ های طبیعی بکنیم متوجه می شویم که یکی از دلایل زیبایی این سنگ ها عدم منظم و قرینه بودن آنهاست به نحوی که در سال های اخیر بسیاری از تولیدکنندگان کاشی و سرامیک از طرح های طبیعی و ما و مانند سنگ استفاده می کنند.

۲ -کاشی های سه بعدی و برجسته

اگر نگاهی به بازارهای کاشی و سرامیک بکنید متوجه می شوید که تنوع این محصول به شدت بالا رفته به گونه‌ای که به نسبت قبل انتخاب سخت تر شده است در این بین در چند سال اخیر کاشی های سه بعدی و میکرو کریستال جلوه خاص به مغازه ها و کاشی فروشی ها انداخته و باعث جلب توجه مشتریان شده است.

البته استفاده از این کاشی به متراژ زیاد از زیبایی این کار کم می کند و بهتر است به صورت موضعی قسمتی از خانه به تصاویر سه بعدی و برجسته اختصاص داده شود.

برای اینکه از زیبای نهایی کار خیالمان راحت شود بهتر است از یک طراح و دیزاینر حرفه ای برای طراحی استفاده کنیم تا قبل از پایان کار شکل کلی کار را مشاهده کنید.

استفاده زیاد از کاشی های سه بعدی چون شکل عکس ثابت است ، ممکن است بعد از مدتی جلوه ی اولیه را نداشته باشد و حالت دلزدگی به ما دست دهد پس هنگام استفاده از این کاشی ها محدودیت های خود را در نظر بگیرید.

و همچنین استفاده از کاشی های سه بعدی برای کف ساختمان زیاد توصیه نمیشود چونکه به علت پوشش شیشه ای روی آن احتمال سرخوردگی بالا میرود مخصوصاً اگر محل استفاده شست و شو شود مانند سرویس های بهداشتی و حمام.

البته همانطور که گفته شد یک تصویر یا دو تصویر در خانه جذابیت خانه را به شدت بالا میبرد و باعث میشود که کسانی که برای اولین بار این تصاویر را میبینند تحت تاثیر قرار بگیرند.

انتخاب کاشی سال ۹۸
۳- استفاده از مدل های کوچک تر

با پیشرفت صنعت کاشی روز به روز استفاده از کاشی های بزرگ و بزرگتر بیشتر و بیشتر شده به گونه ای که کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک در این زمینه همواره به فکر افزایش سایز تولیدات خود هستند.

در این بین اگر نگاهی به ساختمان های قدیمی بکنید متوجه میشوید که استفاده از کاشی های کوچک هم زیبایی های خاص خود را دارند به گونه ای که درانتخاب کاشی سال ۹۸ کسانی که به مد بودن کار توجه میکنند ، بخش‌هایی از منزل خود از این طرح ها استفاده می کنند و جلوی کاشی کاری را دوچندان می‌کند مخصوصاً در فضاهایی که متراژ کمتری دارند.

۴- نظم کمتر و تفاوت سایز

در سال ۹۸ نیازی نیست که تمام کاشی ها که در یک منطقه استفاده می شود دارای سایزهای یکسان به صورت منظم استفاده شود بلکه می شود از یک متر از خانه از چند سایز کاشی برای تنوع بیشتر استفاده کرد.

به عنوان نمونه می‌توانید از کاشی های ۱۵ در ۹۰ یا ۲۰ در ۶۰ یا ۲۰ در ۸۰ و سایر سایزهایی که به صورت مستطیل هستند به صورت زیگزاگ یا حصیری فرش کرد.

علاوه بر این مدل ها می توان از کاشی های لوزی شکل به صورت نامنظم برای کف و بدنه استفاده کرد که این کار با ترکیب رنگی مختلف زیبایی دو چندانی به محیط شما می دهد.

با این کار میتوانید متوجه شوید که همیشه نباید اشکال و وسایل آنگونه که در ذهن ماست باشند و از یک تفکر قالبی برای کاشی و سرامیک خارج می شوید.

نتیجه گیری

در انتخاب کاشی سال ۹۸ به شما دوستان توصیه می شود که علاوه بر مد نظر قرار دادن سلیقه خود در هنگام خرید کاشی از یک طراح و دیزاینر خوب جهت طراحی استفاده کنیم تا خیالمان از زیبا شدن کارمان راحت باشد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] انتخاب کاشی سال ۹۸

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments