پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب کاشی های سیمانی

انتخاب کاشی های سیمانی

انتخاب کاشی های سیمانی

جوانب مثبت و منفی استفاده از کاشی های سیمانی چیست؟

انتخاب کاشی های سیمانی  | کاشی های سیمانی همانطور که از اسمش مشخص است از سیمان های رنگی و پودر سیمان ساخته شده و عدم نیاز به هیچگونه لعاب و کوره پخت آن ها را به گزینه عالی و سازگار با محیط زیست نسبت به نوع سرامیکی کاشی تبدیل کرده است. اما آن ها به همین دلیل کاشی های به مراتب متخلخل تر از سرامیک ها هستند.
برای جلوگیری از ایجاد لکه روی کاشی های سیمانی، قبل از راه اندازی سطح آن ها سیلر شده و این سیلر مجددا به صورت دوره ای باید تمدید شود.

دو راهکار اصلی برای افزایش طول عمر کاشی های سیمانی:

انتخاب کاشی های سیمانی
مطمئنا کاشی های سیمانی برای سالیان زیادی دوام دارند، اما آن ها هنوز هم برای ظاهر زیبا و جذاب نیاز به نظافت منظم و نگهداری مرتب دارند. برای تمیز کردن و افزایش طول عمر کاشی های سیمانی، مطلب ما را دنبال و نکات آن را انجام دهید. بدین ترتیب می توانید ظاهر و ساختار اصلی کاشی های خود را برای مدت زمان طولانی و بدون محو شدگی، خراشیدن و ترک خوردگی حفظ کنید.
نگهداری کاشی های سیمانی اصلا کار سختی نیست اما برای حفظ زیبایی و جذابیت خود، به نظافت و رعایت یکسری اصول نیاز دارند.

آنها را تمیز کنید

اولین مورد این است که کاشی های سیمانی به صورت منظم با استفاده از آب و یک پاک کننده ملایم خنثی تمیز شوند. معمولاً فضای بین کابینت ها یا کفپوش های کاشی سیمانی به صورت هفتگی باید با آب و یک شوینده ی ملایم تمیز کنید. پاک کننده های اسیدی می توانند به سطح سیلری را بشکنند و کاشی ها آسیب ببینند.
ترجیحا کاشی های سیمانی را فقط با آب بشویید و سپس آن را با یک حوله نرم تمیز کنید. برای برطرف کردن لکه های روغنی می توانید از آب داغ و برس استفاده کنید. در نهایت اگر اگر لکه ها روی سطح باقی ماندند، از پاک کننده هایی مانند جوش شیرین یا بوراکس استفاده کنید تا لکه ها دائمی نشوند.

از کاشی های سیمانی به خوبی محافظت کنید

هر سال مقدار کمی آب را روی بخشی از کاشی بریزید تا مشخص شود که آیا سطح آن نیاز به تجدید سیلرزنی دارد یا خیر. اگر آب جذب شود یعنی زمان تمدید سیلر رسیده است.
با یک قلم موی بزرگ، سیلرها را روی سطح کاشی های تمیز و خشک بمالید. از دستکش و عینک محافظ استفاده کنید و از تهویه فضا مطمئن شوید. پنج دقیقه صبر کنید تا سیلر خشک شود و سپس با پارچه باقی مانده مواد را از روی سطح کاشی بردارید، این کار را دو الی سه بار انجام دهید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] انتخاب کاشی های سیمانی

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments