پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب BMR در بررسی ItalyPost در میان قهرمانان

انتخاب BMR در بررسی ItalyPost در میان قهرمانان

انتخاب BMR در بررسی ItalyPost در میان قهرمانان

با نتایج بررسی «قهرمانان ۲۰۱۹» که توسط واحد پژوهش ItalyPost انجام شد و اخیراً در بورس اوراق بهادار میلان ارائه گردید، بار دیگر بازده کسب و کار BMR تایید شده است.
(Scandiano) که یک کسب و کار «قهرمان» نامگذاری شد، جایگاه چهل و سوم رتبه‌بندی را در بین ۵۰۰ شرکت ایتالیایی منتخب با گردش‌های مالی بین ۲۰ تا ۱۲۰ میلیون یورو کسب نمود و معیارهای ارزیابی سختگیرانه را برآورده کرد.

این شرکت مستقر در اسکاندینواین بررسی، صورت وضعیت‌های مالی را برای دوره ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ تجزیه و تحلیل کرد تا شرکت‌هایی را بیابد که به رشد پایدار رسیده باشند، سود ده باشند و ایجاد شغل کرده باشند و تنها ۵۰۰ شرکت انتخاب شد که به طور همزمان چندین معیار برتری را برآورده می‌کردند: نرخ رشد سالیانه دستکم ۷ درصد، میانگین EBITDA طی سه سال گذشته از ۱۰ درصد، نسبت بدهی به EBITDA 1/8 و رتبه ModeFinance حداقل B.
علاوه بر ۵۰۰ قهرمان، بررسی ItalyPost نیز از ۱۰۰ اَبَر قهرمان، ۱۰۰ شرکت با گردش‌های مالی بین ۱۲۰ تا ۵۰۰ میلیون یورو نام برد.

تفکیک این ۶۰۰ شرکت برجسته ایتالیایی بر حسب محصول نشان داد که رده بالا مهندسی مکانیک است، حوزه‌ای که در آن BMR به خاطر نوآوری و بهره‌وری خود سرآمد است. به لطف مدیریت هوشمندانه شرکت و راهبرد سرمایه‌گذاری متعادل، شرکت تحت رهبری پائولو ساسی (Paolo Sassi) با حرفه‌ای‌گری و کار گروهی به وضعیت اقتصادی دشوار واکنش نشان داده است و نقش خود را به عنوان یک شریک اصلی در زمینه سامانه‌های پرداختکاری سرامیک و توانایی آن در پاسخ روندهای قابل پیشبینی بازار، تأیید می‌نماید.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع:دنیای سرامیک

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments