پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پاسخ به ابهامات اخیر درباره خرید آنلاین مصالح ساختمانی

حضور پررنگ سرام پخش در بازار آنلاین

پاسخ به ابهامات اخیر درباره خرید آنلاین مصالح ساختمانی

پاسخ به ابهامات اخیر درباره خرید آنلاین مصالح ساختمانی، متاسفانه به‌دلیل نبود زیر ساخت‌های مناسب برای رشد کسب‌و‌کارهای اینترنتی، بسیاری از افراد دیدی منفی نسبت به آن‌ها پیدا کرده‌اند.

اخیرا در یکی از رسانه‌های مطرح ویدیویی منتشر شد که در آن فردی از نامرغوب بودن کاشی که به‌صورت آنلاین خریده بود احساس نارضایتی می‌کرد. پس از انتشار این ویدیو موجی از کامنت‌های منفی در این‌باره منتشر شد.

سرام پخش در این راستا لازم می‌داند نکاتی را در ادامه درباره خرید آنلاین کاشی و سرامیک عنوان کند.

سرام پخش استارتاپی فعال در زمینه مصالح ساختمانی دکوراتیو است که با حذف واسطه‌های بازار، ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان را تسهیل کرده است و محصولاتی از قبیل کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات و ابزارآلات نصب به فروش می‌رساند.

این استارتاپ همه تلاش خود را بر آن داشته است تا فرهنگ خرید آنلاین مصالح ساختمانی را در بین مردم رواج دهد. بنابراین کیفیت محصولاتی که به دست مشتری‌ها می‌رسند، برای سرام پخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

همان‌طور که می‌دانید، کاشی و سرامیک درجه‌بندی‌های کیفیتی متفاوتی دارند و تفاوت درجه ۱ با درجه ۳ و ۴ یک کاشی بسیار زیاد است. برای مثال کسی که کاشی درجه ۴ خریداری می‌کند، خودش می‌داند که قرار نیست محصول با کیفیتی تحویل بگیرد. تمام محصولاتی که ما در سرام پخش داریم درجه یک بوده و تمام قیمت‌ها هم مربوط به همان درجه هستند.

اگر از سرام پخش خرید کنید و سفارش شما اشتباه به دستتان برسد (مغایرتی در رنگ و درجه آن وجود داشته باشد)، می‌توانید کالا را برای ما مرجوع کنید. حتی اگر در مسیر حمل اتفاقی برای سفارش شما بیفتد، سرام پخش کالا را دوباره برایتان ارسال یا خسارت شما را تمام و کمال پرداخت می‌کند. پس به هیچ وجه نگران این موضوع هم نباشید.

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments