پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بتن با عیارهای مختلف چه قیمتی دارد؟

قیمت بتن با عیارهای مختلف

بتن با عیارهای مختلف چه قیمتی دارد؟

قیمت بتن وابسته به عوامل مختلفی است. عیار بتن حرف اول را در تعیین قیمت آن می­زند. در کنار عیار، عوامل زیاد دیگری نیز هستند.

برای مثال؛ فضای رقابتی کارخانه­جات در شهرهای مختلف، بحث حمل و نقل و… نمونه­ای از این عوامل هستند. قیمت بتن در تهران نسبت به شهرهای کوچک قیمت کمتری دارد.

بتن با عیار مختلف را باید با هدف خاصی مصرف کرد و بدون هدف نمی­توان نتیجه خوبی از کار نهایی گرفت. در این مقاله همراه ما باشید تا قیمت بتن و عوامل موثر بر آن را بررسی کنیم و در انتهای مقاله اشاره­ای به رزین سنگ مصنوعی داشته باشیم.

قیمت بتن در تهران

بتن در شهرهای مختلف با قیمت­های متفاوتی به فروش می­رسد. معمولا قیمت آن در شهر­های کوچک بیشتر است و شما می­تواند بتن را در تهران ارزان­تر شهر­های کوچک پیدا کنید. در این قسمت قیمت بتن در تهران را بررسی می­کنیم:

قیمت بتن در تهران یک بازه حدودی از ۳۵۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان را در بر می­گیرد. شرایط خاص محیطی در چند سال اخیر مثل افزایش ساخت­وساز­ها باعث شده که قیمت بتن افزایش پیدا کند.

یکی از روش­های مهم و مفید برای سرعت بخشیدن به پروژه استفاده از بتن است. از مزیت­های بتن علاوه بر ساده کردن کار باید به ارزان بودن و استحکام کافی اشاره کرد.

برای صرفه­جویی در هزینه معمولا در بتن آماده استفاده می­شود که در این باره باید هزینه حمل و نقل آن را در نظر گرفت.

قیمت بتن ۳۵۰ در بازار فعلی چیزی حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان برای هر متر مکعب تعریف شده و قیمت بتن ۴۰۰ نیز بازه حدودی ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان را در برمی­گیرد.

برای کف­سازی از بتن­های سبک­تری با عیار پایین­تر استفاده می­شود. عیار بتن بستگی به میزان استفاده از سیمان در ترکیب خواهد داشت. هر چقدر که از سیمان بیشتری استفاده کنیم، استحکام بیشتری از بتن می­گیریم.

قیمت بتن در تهران

رزین سنگ مصنوعی

در صنعت بتن، رزین سنگ مصنوعی کاربرد زیادی دارد. در این روش با استفاده از رزین پلی‌کربکسیلیک یک سنگ مصنوعی ساخته می­شود که کیفیت بافت بتن را به شدت بالا خواهد برد و آن را روان خواهد کرد. استقامت و استحکام بتن با استفاده از این سنگ در ترکیب آن بیشتر خواهد شد.

رزین سنگ مصنوعی و موارد مورد استفاده

  • ساخت بتن‌های مختلف با مقاومت بالا
  • تولید موزائیک (با ضخامت کم و مستحکم)
  • سمنت پلاست
  • تولید سنگ‌های مصنوعی
  • تولید کفپوش‌های مستحکم

جمع ­بندی

عوامل موثر بر قیمت بتن فهمیدیم. اگر قصد کف­سازی و فندانسیون دارید بهتر است از بتن­های سبک با مقدار سیمان و عیار کمتر استفاده کنید.

بتن ۳۵۰ مرسوم­ترین بتن مصرفی در ایران است و به لحاظ قدرت نیز استحکام خوبی دارد. استفاده از بتن هزینه­های شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد و به کار نیز سرعت بیشتری می­بخشد.

برای تهیه بتن با بهترین کیفیت کافیست سری به وبسایت مجموعه ایران بتن بزنید. بتن شما در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدوارم از مطالب استفاده لازم را کرده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سرام پخش در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments