پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بررسی نکاتی مهم در خصوص نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی

بررسی نکاتی مهم در خصوص نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی

بررسی نکاتی مهم در خصوص نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی

نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی :

این روش یکی از بروز ترین روش های نصب کاشی، سرامیک و سنگ بوده که در اکثر مواقع برای نصب کاشی بر روی دیوار های قدیمی و تراز شده مورد استفاده قرار می گرفت. در گذشته متاسفانه کشور از لحاظ تامین و ساخت چسب های مخصوص این صنعت از قدرت کافی و لازمی برخوردار نبود و اکثر این محصولات از خارج کشور و عموما از کشور ها چین و اسپانیا وارد کشور مان می شدند. اما امروزه بنا به همت و تلاش بی وقته تولیدکنندگان داخلی، چیزی در حدود ۲۰۰ کارخانه در سراسر ایران مشغول تولید این نوع از چسب ها می باشند.

بررسی مزایای روش نصب کاشی و سرامیک به صورت چسبی :

۱- برای نصب مجدد کاشی در شرایط مختلف بسیار مناسب است. به طور مثال:  کاشی به روی کاشی ،کاشی به روی دیوار گچی ،کاشی به روی دیوار سیمانی و….

۲ – در این روش به هیچ عنوان، نیازی به تخریب و کنده کاری سطح زیر کار نمی باشد.

۳ – استفاده از این روش موجب افزایش سرعت و همچنین باعث افزایش بهره برداری می شود.

۴- استفاده از این روش موجب جلوگیری از کثیفی و شلوغی فضای کار می شود.

۵- از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

۶ – باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

چطور با استفاده از چسب، اقدام به نصب کاشی و سرامیک می کنند؟

ابتدا ابزار های مناسب این کار را فراهم نموده و پس از آن، سطح زیر کار را با تیشه کمی زخم می کنیم. در این مرحله نوبت به آمادی سازی خمیر می رسد، خمیر را با کمی آب آغشته می کنیم و با کاردکی مخصوص به متراژی در حدود یک متر مربع آن را بر روی دیوار کشانده و سپس کاشی را با کمی فشار، بر روی دیوار قرار می دهیم. حال، تراز نموده و پس از چند ساعت عملیات بند کشی را انجام می دهیم. در این صورت، کار شما پس از سپری شدن ۴۸ ساعت، به اتمام می رسد.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments