پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بررسی وضعیت بازار کاشی و سرامیک داخلی

بررسی وضعیت بازار کاشی و سرامیک داخلی

بررسی وضعیت بازار کاشی و سرامیک داخلی

شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک

بررسی وضعیت بازار کاشی و سرامیک داخلی | همراه با رکود صنعت ساختمان و کاهش میزان ساخت و ساز در کشور،با مشکل فروش محصولات خود مواجه شدند. در این شرایط، بخش صادرات می تواند جبران کاهش حجم فروش داخلی را بکند.

در بین شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک، صنایع کاشی و سرامیک سینا(کساوه) با ۶۹۰ میلیارد ریال بیشترین درآمد فروش را در ۶ ماهه نخست سال جاری کسب کرد که تماما از بازار داخل بدست آمد. دومین فروشنده برتر این گروه،کاشی الوند (کلوند) است که از ۵۸۹ میلیارد ریال مبلغ کل فروش، ۴۷ میلیارد ریال مربوط به صادرات است.

کاشی پارس(کپارس)  با فروش کل ۳۳۳ میلیارد ریالی در رتبه سوم  قرار گرفته اما از نظر حجم صادرات با فروش بیش از ۱۷۱ میلیارد ریال، رتبه نخست را در زمینه صادرات ازآن خود کرده است.گروه کاشی و سرامیک سعدی (کسعدی) سومین صادرکننده برتر در زمینه صادرات کاشی و سرامیک می باشد.

از ۲۳۵۹ میلیارد ریال فروش ثبت شده تولید کنندگان کاشی و سرامیک ، بیش ۴۰۳ میلیارد ریال از صادرات کاشی و سرامیک،نصیب تولید کنندگان گردیده است.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]بررسی وضعیت بازار کاشی و سرامیک داخلی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments