پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص | برشی که نیاز دارید را اندازه بگیرید. بسته به اندازه و محل قرارگیری کاشی شما تا محل خروجی، احتمالا شما نیاز به برش L شکل به شکل چهرگوشه کاشی و یا برش U شکل به مرکزیت دو پریز دارید.
با وصل کردن صفحه خروجی، میتوانید به راحتی فاصله بین نزدیکترین کاشی های بعدی را از جهات طول و عرض اندازه گیری کنید.
از آنجایی که کاشی بریده شده باید تا حدی هم پوشانی داشته باشد، حدود ۴/۱ اینچ اضافه تر اندازه گیری کنید. به اندازه ای که کاشی به زیر صفحه خروجی برسد ولی نه به اندازه ای که کاشی به داخل پریز یا پیچ های نصب شده برسد.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

اندازه گیری هایی که انجام دادید را روی کاشی که برای برش انتخاب کرده اید علامت بزنید. از آنجا که نمیتوانید کاشی برش داده نشده را در فضای مناسب اندازه گیری کنید.بهتر است اندازه گیری را روی کاشی کپی کنید. به یاد داشته باشید که دوبار اندازه گیری کرده و یک بار برش دهید.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

کاشی ها را به اندازه برش دهید. سعی کنید هنگام برش دادن کاشی ضربه ناگهانی و محکم به کاشی وارد نکنید زیرا این کار می¬تواند باعث ایجاد ترک های ریز در کاشی شود.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

کاشی ها را بچسبانید تا اطراف پیچ ها قرار گیرند. پس از بریدن کاشی ها برای قرار گرفتن در زیر پریز برق ممکن است باز هم نیاز به برش قطعات کوچکتر داشته باشید تا اطراف پیچ ها اتصال دهنده و پریز را بپوشانید. مناطقی که به برش های کوچکتر نیاز دارند را شناسایی کنید و با مداد علامت بزنید. از قیچی آهن بری برای تمیز کردن موادی که احتمالا روی پیج ها قرار گرفته است استفاده کنید.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

بخش ۴: نصب کاشی اطراف پریز

کاشی های اطراف پریز را نصب کنید. با استفاده از ملات کاشی محل اتصال کاشی و خروجی را کاملا ملات بزنید و مراقب باشید ملات وارد جعبه الکتریکی نشود. کاشی های بریده شده را محکم فشار دهید تا تثبیت شوند. دقت داشته باشید اندازه فاصله بین کاشی ها همانطور که تنظیم شده است حفظ شود.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

بین اتصالات را دوغاب بزنید. پیش از آنکه پریز برق را محکم ببندید باید کار دوغاب زدن بین اتصالات را به اتمام برسانید.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

پریز برق را محکم کنید و پیچ های آن را سفت کنید.ممکن است مجبور باشید محل اتصال را محکم نگه دارید تا از حرکت صفحه جلوگیری کنید.

برش دادن کاشی در اندازه مخصوص

درپوش برق را تعویض کنید و پس از نصب کاشی ها پوشش خروجی راتعویض کنید.درپوش خروجی باید تمام لبه های بریده شده کاشی های شما را مخفی کند.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]برش دادن کاشی در اندازه مخصوص


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments