پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هرآنچه باید در مورد برچسب بین کابینتی بدانید!

برچسب بین کابینتی چیست؟

هرآنچه باید در مورد برچسب بین کابینتی بدانید!

فهرست مطالب

فضای خالی بین کابینت‌ها در آشپزخانه، چالش بزرگی است که می‌تواند تمام زحمات کابینت‌های شیک و زیبا و هم‌چنین نورپردازی مناسب را برای زیبا‌سازی آشپزخانه، هدر بدهد!
امروزه یکی دیگر از محصولات مربوط به کاشی و سرامیک که در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود، کاشی بین کابینتی است که برای زیباسازی هرچه بیشتر فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشی‌های بین کابینتی اغلب از طرح‌ و نقش‌های فانتزی و با رنگ‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند و به‌دلیل اینکه تنها در یک قسمت کوچک از آشپزخانه به کار ‌می‌روند، پیاده‌سازی آن‌ها هزینه زیادی نخواهد داشت.

اما کم هزینه بودن به معنای کم زحمت بودن نیست! نصب کاشی بین کابینتی نیازمند فرآیند کامل کاشی‌کاری حتی دقیق‌تر از نصب کاشی حمام و دستشویی است؛ چرا که این محصولات جنبه تزیینی دارند.

بنابراین محصولات جدیدی با شرایط نصب و حتی هزینه کمتری به وجود آمده‌اند که آن‌ها را با عنوان استیکر یا برچسب بین کابینتی می‌شناسند. در ادامه این نوشته از سرام پخش قصد داریم تا بیشتر در رابطه با این محصول توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

برچسب بین کابینتی

برچسب یا استیکر بین کابینتی چیست؟

همان‌طور که گفته شد برچسب بین کابینتی جایگزین کاشی بین کابینتی است و به تبع همین موضوع، طرح و نقش و رنگ‌بندی آن مانند کاشی‌های بین کابینتی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که پیاده‌سازی طرح‌های مختلف روی برچسب ساده‌تر از پیاده‌سازی طرح و نقش روی سرامیک است و این امکان وجود دارد که برچسب‌های بین کابینتی طرح‌های متنوع‌تری نسبت به کاشی‌ها داشته باشند.
این برچسب‌ها نوعی دیوارپوش ساده یا طرح دار هستند که بسته به نوع و کیفیت‌شان، نازک‌تر یا ضخیم‌تر ساخته می‌شوند و از طریق یک لایه چسب پشت خود، به‌خوبی به دیوار چسبیده و فضای بین کابینت را کاملاً متفاوت می‌سازند.

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی از فروشگاه آنلاین سرام پخش

کاشی بین کابینتی آینه ای

مزایا و معایب برچسب بین کابینتی

برچسب‌های بین کابینتی مزایا و معایب خاصی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. پیش از آن ویژگی‌های برچسب بین کابینتی را مطرح کنیم. در نظر داشته باشید که این مزایا و معایب در مقایسه با کاشی‌های بین کابینتی مطرح می‌شوند؛ نه به‌صورت مطلق برای خود محصول.
از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان اشاره کرد به؛
• نصب راحت و سریع
• سایزبندی مختلف
• تنوع بالای طرح و رنگ
• دارای انواع ضد آب هستند
• قیمت مناسب این محصول
• قابلیت شستشو در اغلب برچسب‌ها
هم‌چنین لازم به ذکر است برای افرادی که نگران سوختن برچسب بین کابینتی در پشت گاز خود هستند، برچسب‌های نسوزی نیز وجود دارد که می توانند با خیال آسوده از آن‌ها استفاده کنند.
معایب برچسب‌های بین کابینتی عبارت‌اند از:
• دوام کمتر نسبت به خود کاشی
• در صورت عدم نصب صحیح، سطوح را زشت و نامناسب جلوه می‌دهند.
همچنین توجه داشته باشید به‌هیچ عنوان به‌جز برچسب‌های ضد آب، از انواع دیگر برچسب بین کابینتی استفاده نکنید؛ چرا که بسیار در مقابل رطوبت حساس و آسیب پذیر هستند.

مزایا و معایب برچسب بین کابینتی

کاربرد برچسب بین کابینتی

گرچه این محصول برای استفاده و جلوه بخشی در فضای بین کابینت‌ها ساخته شده است اما کاربرد‌های آن تنها محدود به این موارد نمی‌شود و می‌توان در فضا‌های دیگری مانند درب کابینت، اپن و کانتر، دیوار‌های آشپزخانه و سایر موارد این چنینی از برچسب‌های بین کابینتی استفاده کرد.
در هر صورت و در هر کجا که از این محصول طبق سلیقه خود استفاده می‌کنید، تنها نکته‌ مهم نصب اصولی است و در غیر این صورت نباید انتظار داشته باشید که مدت زیادی برچسب روی سطح باقی بماند.

انواع جنس برچسب بین کابینتی

همان‌طورکه کاشی دیوار و بین کابینتی دارای انواع مختلفی هستند، این محصول نیز از جنس‌های مختلفی ساخته شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. لازم به ذکر است که لزوماً طرح و نقش برچسب بین کابینتی تابع جنس آن نیست اما بعضی از طرح‌ها تنها محدود به یک جنس از برچسب‌ها هستند.
جنس‌های مختلف این محصول عبارت‌اند از:
• برچسب کاغذی
• برچسب آلومینیومی
• برچسب پی وی سی
هرکدام از موارد گفته شده دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود هستند و نمی‌توان به صورت مطلق آن‌ها را خوب یا بد معرفی کرد.

انواع برچسب بین کابینتی از لحاظ جنس

انواع مدل برچسب بین کابینتی

برچسب بین کابینتی یک محصول تزیینی و صرفاً برای جلوه بخشی بیشتر به فضا است و به‌همین‌جهت موضوع طرح و نقش و تنوع در این محصول بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه تولیدکنندگان برچسب‌های بین کابینتی در رابطه با تنوع طرح و نقش کم نگذاشته‌اند و امروزه انواع بسیار متنوعی از این برچسب‌ها یافت می‌شود.
به‌دلیل همین تنوع نمی‌توان تمام سبک‌های برچسب‌های بین کابینتی را نام برد و تنها به برجسته‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. این مواردعبارت‌اند از:
• برچسب بین کابینتی مدرن
• برچسب بین کابینتی مرمر
• برچسب بین کابینتی طلایی
• برچسب بین کابینتی طرح آجر
• برچسب بین کابینتی طرح سنگ
• برچسب بین کابینتی طرح کاشی

انواع مدل های برچسب بین کابینتی

برچسب بین کابینتی را از کجا بخریم؟

سؤالی که شاید برای همه افراد مطرح شود، این است که این محصول را از کجا تهیه کنند؟
برای خرید برچسب بین کابینتی می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام به خرید کنید. در خرید حضوری می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های کاغذ دیواری و کف‌پوش و انتخاب رنگ و طرح مورد نظر خرید خود را انجام دهید. در روش غیرحضوری نیز می‌توانید این محصول را از فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید.

———————————–

پیشنهاد می کنم برای اینکه بتوانید برچسب بین کابینتی را به درستی نصب کنید مقاله آموزش نصب برچسب بین کابینتی را مطالعه بفرمایید.

———————————–

کلام آخر
با وجود تمام محبوبیت‌ها و انعطاف‌پذیری‌های انواع برچسب‌های بین کابینتی، هنوز هم متریال مورد تأیید کاشی بین کابینتی است که ویژگی‌های خاص خود را دارد و معرفی آن خود نیازمند نوشته‌ای جداگانه است.
اما به هر جهت درصورتی که تصمیم به خرید برچسب‌های بین کابینتی دارید، در این نوشته از سرام پخش تمام تلاش خود را به کار بستیم تا به صورت کامل در رابطه با جزئیات و جوانب این موضوع با شما عزیزان صحبت کرده و نکات مهمی را برایتان بازگو کنیم.
اما درصورتی که قصدتان خرید کاشی بین کابینتی است می‌توانید به‌سادگی با مراجعه به فروشگاه سرام پخش در بین تنوع بسیار بالای محصولات، کاشی مد نظر خود را انتخاب کنید و پس از تکمیل فرآیند خرید، منتظر باشید تا سرام پخش در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را به دستتان برساند. هم‌چنین علاوه بر کاشی بین کابینتی، امکان خرید هر نوع کاشی سرامیکی از سرامیک کف گرفته تا کاشی دیوار و سایر موارد در سرام پخش با بهترین کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد.

خرید اقساطی کاشی آشپزخانه از فروشگاه آنلاین سرام پخش

کاشی بین کابینتی آینه ای

سوالات متداول…

برچسب بین کابینتی جایگزین کاشی بین کابینتی است و به تبع همین موضوع، طرح و نقش و رنگ‌بندی آن مانند کاشی‌های بین کابینتی خواهد بود و فضای بین کابینت‌ها را پوشش می‌دهد

نصب راحت و سریع، سایزبندی مختلف، تنوع بالای طرح و رنگ، دارای انواع ضد آب هستند و…

شما علاوه‌بر مراجعه حضوری به فروشگاه‌های کاغذ دیواری و کفپوش، از فروشگاه‌های آنلاین نیز می‌توانید انواع برچسب بین کابینتی را تهیه کنید.

برچسب بین کابینتی مدرن، برچسب بین کابینتی مرمر، برچسب بین کابینتی طلایی، برچسب بین کابینتی طرح آجر، برچسب بین کابینتی طرح سنگ، برچسب بین کابینتی طرح کاشی

برچسب کاغذی، برچسب آلومینیومی و برچسب پی وی سی

خرید انواع کاشی بین کابینتی از بازار آنلاین سرام پخش

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments