پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین روش تمیز کردن کاشی حمام به صورت سطحی و عمقی

بهترین روش تمیز کردن کاشی حمام به صورت سطحی و عمقی

بهترین روش تمیز کردن کاشی حمام به صورت سطحی و عمقی

درست است که برای تمیز کردن کاشی حمام به صورت معمولی از مواد خانگی می‌توان استفاده کرد، اما برای تمیز کردن کاشی‌ها به صورت اساسی بهتر است از بخارشور یا مواد تمیز کننده شیمیایی مانند وایتکس یا آمونیاک استفاده نمایید. فراموش نکنید که خطوط بین کاشی‌ها نیز باید به خوبی تمیز شود.

تمیز کردن کاشی حمام به صورت سطحی و معمولی

بهترین روش تمیز کردن کاشی حمام به صورت سطحی و عمقی

۱- آب و سرکه را با مقادیر مساوی با هم مخلوط کنید. به عنوان مثال، باید پنج قاشق غذاخوری سرکه را با پنج قاشق غذاخوری آب مخلوط نمایید. سپس یک پارچه تمیز را در مخلوط خیس کرده و کاشی‌ها را تمیز کنید. بعد با یک دستمال دیگر کاشی‌ها را خشک کرده و یا اجازه دهید با جریان هوا خشک بشوند.

۲- آب لیمو کمی اسیدی است، بنابراین یک ماده موثر برای تمیز کردن کاشی می‌باشد. یک بطری اسپری را با آب لیمو پر کنید و به طور مستقیم آب لیمو را روی کاشی‌ها بپاشید، سپس آن را با یک اسفنج مرطوب پاک کنید.
همچنین می‌توانید قبل از اسپری کردن آب لیمو روی کاشی حمام، یک لایه جوش شیرین روی کاشی‌ها بزنید و یا مقداری جوش شیرین را روی اسفنجی که با آبلیمو خیس شده است ریخته و کاشی‌ها را تمیز کنید.

۳- انواع مختلفی از محصولات تمیز کننده همه منظوره وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید به طور موثر کاشی حمام خود را تمیز کنید. به سادگی اسپری تمیز کننده را روی کاشی‌ها بزنید و با پارچه روی کاشی‌ها را تمیز کنید.

بهترین روش تمیز کردن کاشی حمام به صورت سطحی و عمقی

بعضی از تمیز کننده‌ها باید قبل از استفاده با آب مخلوط شوند.
قبل از شروع کار با این مواد بهتر است درب و پنجره‌های حمام را ببندید و چند دقیقه آب داغ را باز کنید تا حمام بخار کند. با این روش تمیز کردن حمام ساده‌تر می‌شود.
تمیز کردن کاشی حمام به صورت عمقی و اساسی
۱- نصف فنجان (۹۰ گرم) جوش شیرین را با یک قاشق چای خوری مایع ظرف شویی و ¼ فنجان (۶۳ میلی لیتر) آب اکسیژنه مخلوط کنید. سپس مخلوط را در یک بطری آبپاش بریزید و آن را روی کاشی‌های حمام اسپری کنید. ۱۰ دقیقه صبر کنید، سپس کاشی‌ها را با یک اسفنج مرطوب یا پارچه تمیز نمایید.

عکس تمیز کردن کاشی حمام به صورت عمقی

۲- ترکیب مایع سفید کننده (وایتکس) و آب با نسبت ۱ به ۳ یک راه حل مناسب برای تمیز کردن کاشی حمام می‌باشد. به عنوان مثال، شما باید ۵ قاشق غذاخوری سفید کننده را با ۱۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. سپس مخلوط را در یک بطری آبپاش بریزید و آن را روی کاشی‌های حمام اسپری کنید. بعد کاشی‌ها را با پارچه‌ای که با آب گرم مرطوب شده باشد تمیز کنید.

نکات مورد توجه:

در هنگام استفاده از مواد پاک کننده شیمیایی در حمام را باز بگذارید و فن تهویه را روشن کنید.
مایع سفید کننده می‌تواند پوست را تحریک کند، بنابراین هنگام تمیز کردن کاشی حمام حتما از دستکش‌های پلاستیکی استفاده کنید.

استفاده از سفید کننده برای تمیز کردن کاشی

۳- با دستگاه بخار شور می‌توانید از بخار آب برای تمیز کردن کاشی‌های کف و دیگر سطوح استفاده کنید. به طور کلی بخار شور به همان شیوه جارو برقی کار می‌کند. به سادگی درون دستگاه آب بریزید و آن را روشن کنید و صبر کنید تا آب به درجه بخار برسد سپس آن را روی سطح کاشی حمام خود بکشید.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments