پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کدام تجهیزات سرویس بهداشتی ضروری هستند؟

تجهیزات ضروری برای سرویس بهداشتی

کدام تجهیزات سرویس بهداشتی ضروری هستند؟

سرویس بهداشتی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های مورد اجرا در هر ساختمان دارای اجزای مهم و ارزشمندی در جهت کاربری آسان افراد است. با رونق صنعت و تولید ابزار متنوع، انتخاب این قطعات به چالش مهمی تبدیل شده تا میزان آسودگی سطح کاربری از آن ها را هرچه بیشتر فراهم کند.

در این مقاله از سرام پخش قصد داریم با بیان این مطلب شما را با مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات سرویس بهداشتی به طور اجمالی آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

سرویس بهداشتی

  • روشویی؛ مهم‌ترین بخش

    پس از طراحی فضای داخلی دکوراسیون و انتخاب نوع توالت، بی شک مهم‌ترین قطعه در هر سرویس بهداشتی، روشویی مورد اجرای آن است. هیچ توالتی را نمی‌توان بدون روشویی طراحی کرد.
    توسعه صنعت ساخت تجهیزات ساختمان شامل حال انواع روشویی نیز شده؛ از روشویی پایه‌دار که متداول‌ترین نوع روشویی قلمداد می‌شود گرفته تا روشویی سنگی و کابینتی، همگی از انواع جذاب و کارای این قطعه ارزشمند محسوب می‌شود. در نوع کابینتی روشویی امکان قرارگیری سایر تجهیزات از جمله لوازم شخصی به‌طوری که کاملاً ایده‌آل مهیا خواهد بود.

انواع-روشویی-سرویس-بهداشتی
مشاهده انواع روشویی پایه دار
روشویی ایستاده همراه با آینه فیورنزا مدل سویساما پرشین
مشاهده انواع روشویی سنگی
روشویی رو کابینتی
مشاهده انواع روشویی کابینتی
  • آینه؛ قطعه‌ای حیاتی

انجام فرایندهایی همچون اصلاح صورت، مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، شستن سروصورت و حتی سشوار کشیدن در فضای سرویس بهداشتی نیاز کامل را به وجود آینه در این بخش از ساختمان ایجاب کرده است.
آینه دستشویی در اشکال هندسی و همچنین قطع‌های متنوع ساخته و به بازار عرضه می‌شود. در دکوراسیون‌های مدرن از ست‌های روشویی و آینه بهره برده می‌شود که علاوه بر ایجاد ظاهری بسیار لذت‌بخش در فضای معماری سرویس بهداشتی موردنظر، در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد کرد.

کابینت روشویی

  • قفسه و باکس؛ ضامن نظم سرویس بهداشتی

در مواقعی که از نوع پایه‌دار و یا سنگی روشویی استفاده می‌کنید، لازم است به‌منظور ایجاد نظم در فضای سرویس بهداشتی و همچنین لزوم نگهداری برخی ابزار بهداشتی شخصی همچون حوله و یا مسواک در باکس‌ها دربسته، از قفسه‌ها و باکس‌ها استفاده کنید. این امر برای نگهداری مواد شوینده در حمام نیز صدق می‌کند.
درصورتی‌که روشویی کابینتی را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اجرا کرده‌اید دیگر نیازی به‌صرف هزینه بابت نصب قفسه و باکس نخواهید داشت.

کاشی کف طرح زیگزاگ

  • جا مایعی و جا صابونی

کاملاً بدیهی است که به دلیل نیاز مداوم به شستشوی دست‌ها در فضای سرویس بهداشتی، وجود مواد شوینده همچون مایع دستشویی و همچنین صابون الزامی است. نگهداری این مواد نیز تجهیزات مربوط به خود را می‌طلبد تا ضمن حفظ نظم در فضای سرویس بهداشتی، رابط کاربری آسانی را نیز برای مصرف‌کننده ایجاد کند. این قطعات نیز به‌صورت تک و نیز ست در طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

ست سه پارچه بتیس مدل شاین
ست سه پارچه بتیس مدل شاین
ست سرویس بهداشتی 3 پارچه نگار کد 800
ست سرویس بهداشتی ۳ پارچه نگار کد ۸۰۰
  • جا دستمال کاغذی

وجود دستمال کاغذی در سرویس بهداشتی نیز امری لازم است. باتوجه‌به شستشوی دست‌ها و ارتباط با آب، احتیاج به خشک‌کردن آنها سبب شده استفاده از دستمال کاغذی بیش از همیشه موردنیاز باشد. به همین منظور و برای قرارگیری دستمال در بهترین نقطه سرویس بهداشتی قطعاتی وجود دارد تا با نصب آنها در سرویس بهداشتی ضمن حفظ نظم معماری این محیط، دارای رابط کاربری آسانی نیز باشد.

جادستمال کاغذی دلفین مدل larence-304
جادستمال کاغذی دلفین مدل larence-304
جا دستمال کاغذی دلفین مدل 6002
جا دستمال کاغذی دلفین مدل ۶۰۰۲
  • سطل زباله

بهره‌گیری از تجهیزات بهداشتی شخصی و دستمال کاغذی موجب شده تا قرار دهی قطعه سطل زباله در سرویس بهداشتی ضرورت بگیرد. سطل زباله، محیط سرویس بهداشتی را از وجود و انتقال آلودگی‌های بسیاری در امان می‌دارد.

  • فرچه شستشو

الزام شستشوی فضای دستشویی که همواره در معرض آلودگی‌های بی‌شمار است، می‌طلبد ابزاری برای انجام دقیق و درعین‌حال سریع فرایند نظافت درون این بخش از ساختمان تعبیه شود. انتخاب و خرید ست فرچه، این نیاز سرویس بهداشتی را مرتفع می‌کند.

سطل و برس توالت شور
ست ۵ پارچه بتیس مدل نگین
سطل و برس توالت شور
ست ۵ پارچه بتیس مدل شاین

جمع‌بندی

در این مقاله از سرام پخش قصد داشتیم با معرفی کلی و اجمالی شما را با تجهیزات ضروری هر سرویس بهداشتی آشنا کنیم. این تجهیزات در کنار سایر بخش‌های اصلی پیکره هر سرویس بهداشتی را تشکیل می‌دهند. 

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

در هنگام انتخاب و خرید هر قطعه علاوه بر کیفیت و زیبایی تجهیزات لازم است نحوه محاسبه متراژ سرویس بهداشتی خود را مبذول کنید. ما در سایت سرام پخش با ارائه طیف وسیعی از تجهیزات ضروری ساختمان در طرح‌ها و برندهای متنوع آماده خدمات‌رسانی بی‌دریغ به شما مصرف‌کنندگان گرامی خواهیم بود.

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments