پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بورس روشویی کابینتی و آینه دستشویی تهران کجا قرار دارد؟

استفاده از اینه در سرویس بهداشتی

بورس روشویی کابینتی و آینه دستشویی تهران کجا قرار دارد؟

در بین ما ایرانی‌ها از قدیم این امر مرسوم است که برای خرید کالاهای مدنظر خود به‌خصوص کالاهای اساسی و بزرگ به محل بازار آن جنس یا به‌ اصطلاح بورس آن مراجعه کنیم. دلایل اصلی این موضوع شاید دسترستی آسان به مدل‌های گسترده‌تر و متنوع و وجود قیمت‌های رقابتی و مناسب‌تر باشد.

از همین رو ساکنان پایتخت باتوجه ‌به بالا بودن هزینه‌ها، سعی دارند خریدهای خود را با حداکثر اهتمام به رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به انجام برسانند. یکی از کالاهای محبوب مورد اجرا در سرویس‌های بهداشتی، روشویی رو کابینتی و همچنین آینه دستشویی است.

انواع-روشویی-بهداشتی

تنوع روزافزون در تولید و عرضه این دو قلم کالای ارزشمند و مهم سرویس بهداشتی موجب شده انتخاب طرح موردنظر به چالشی نیازمند وسواس و همچنین فرایندی زمان‌بر تبدیل شود. 

به همین منظور در این مقاله از سرام پخش قصد داریم شما را با مراکز بورس روشویی کابینتی و آینه دستشویی واقع در شهر تهران آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بورس خرید روشویی کابینتی و آینه دستشویی در تهران

در ادامه قصد داریم به موقعیت بازار اقلام یاد شده در بخش‌های مختلف شهر تهران اشاره کنیم.

خیابان بنی‌هاشم؛ بورس اصلی روشویی کابینتی

بی‌شک برای انتخاب و خرید تجهیزات ساختمانی اولویت اول هر فرد به سمت بورس تجهیزات ساختمان خیابان بنی‌هاشم می‌رود. 

این بازار از جمله پرقدمت‌ترین و البته بزرگ‌ترین مراکز عرضه محصولات مربوط به بخش‌های مختلف ساختمان به‌خصوص انواع روشویی سرویس بهداشتی به‌شمار می‌رود.

خیابان بنی‌هاشم با موقعیتی واقع در شمال شرقی شهر تهران، یکی از مراکز عرضه تجهیزات ساختمانی از طریق تعداد زیادی از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک قلمداد می‌شود.

روشویی ایستاده همراه با آینه فیورنزا مدل سویساما پرشین
روشویی ایستاده همراه با آینه فیورنزا مدل سویساما پرشین
فولست دیواری باختر کابین مدل آناهی
فولست دیواری باختر کابین مدل آناهی
فولست دیواری باختر کابین مدل مورگانیت
فولست دیواری باختر کابین مدل کوپال

در کنار روشویی کابینتی و آینه دستشویی،شما می توانید برای خرید انواع شیرآلات، انواع مدل کاشی و سرامیک و سایر تجهیزات سرویس بهداشتی اعم از حمام و توالت اقلامی هستند که در این بازار به طور متنوع موجود هستند. دسترسی به این منطقه از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز بسیار آسان است.

 به‌عنوان‌مثال نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تا خیابان بنی‌هاشم، یعنی ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در ضلع جنوبی این خیابان واقع شده است.

خیابان شیراز؛ اولویت سازندگان ساختمان

خیابان شیراز یا همان شیرازی با موقعیتی در شمال شهر تهران دیگر بازار مشهور عرضه مصالح و تجهیزات ساختمانی به شمار می‌آید. تنوع وجود مصالح و قیمت‌های رقابتی این بازار را به قطب اصلی لوازم ساختمان از جمله روشویی کابینتی و همچنین آینه دستشویی تبدیل کرده است.

 بازار خیابان شیراز به‌خصوص برای صنف ساختمان‌ساز اولویت اول و آخر جهت خرید مصالح موردنظر بوده است. اگر به طور خاص در جستجوی بخش مربوط به عرضه روشویی کابینتی و آینه دستشویی در این بازار هستید، می‌بایست به ضلع جنوبی خیابان شیراز مراجعه کنید.

نظافت انواع آینه و روشویی سرویس بهداشتی

این قسمت از خیابان شیراز بورس عرضه انواع متنوع روشویی کابینتی و انواع آینه مانند خرید آینه لمسی است. دسترسی به این خیابان نیز از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی آسان خواهد بود.

 نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به خیابان شیراز، ایستگاه میدان ونک بوده که پس از آن با یک پیاده‌روی کوتاه و از طریق خیابان ملاصدرا به این بازار دسترسی پیدا خواهید کرد. لازم به ذکر است در صورت سرزدن به این خیابان، توصیه می‌شود به خیابان سامان و گرمسار غربی نیز مراجعه کنید؛ پشیمان نخواهید شد!

خیابان آیت‌الله کاشانی؛ کامل‌ترین بورس

اگر در غرب تهران ساکن هستید بی شک بهترین گزینه برای خرید تجهیزات ساختمان مربوط به بورس لوازم خیابان آیت‌الله کاشانی است. 

این مرکز با موقعیتی واقع در غرب شهر تهران بازاری کامل را باعرضه متنوع‌ترین اقلام و تجهیزات ساختمانی به‌منظور تأمین نیاز مصرف‌کنندگان یکی از محبوب‌ترین بورس‌های عرضه این مصالح به شمار می‌رود. تا جایی که از سرتاسر شهر تهران برای خرید کالای موردنظر خود به این بازار مراجعه می‌کنند.

راهنمای-خرید-روشویی-سنگی

روشویی کابینتی و آینه دستشویی نیز از جمله اقلام عرضه شده در این بازار است که در مدل‌های به‌روز و متنوع و هم رده با بازار بنی‌هاشم، به طور گسترده یافت می‌شود. دسترسی به‌وسیله ناوگان حمل‌ونقل عمومی به بورس تجهیزات ساختمانی خیابان آیت‌الله کاشانی از طریق مترو، ایستگاه صادقیه و یا اکباتان به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

خیابان زمزم؛ بازار بزرگ تجهیزات ساختمان

بازار عرضه تجهیزات ساختمانی زمزم با موقعیتی در جنوب پایتخت یکی از بزرگ‌ترین بورس‌های عرضه این محصولات در شهر تهران است. این بازار برای طیف عظیمی از جمعیت تهران که در بخش جنوبی شهر ساکن هستند گزینه‌ای ایده‌آل و البته کامل به‌حساب می‌آید.

البته وجود تنوع و همچنین قیمت‌های رقابتی در بازار خیابان زمزم موجب ایجاد جاذبه برای تمام ساکنان شهر تهران شده و این امر مراجعه روزانه به این بازار را به طور چشمگیری افزایش داده است.

 آینه دستشویی و روشویی کابینتی از جمله اکسسوری سرویس بهداشتی  است که در بازار خیابان زمزم در انواع مدل‌های متنوع یافت می‌شود. دسترسی به بازار عرضه تجهیزات ساختمانی خیابان زمزم از طریق وسایل حمل‌ونقل مترو و ایستگاه زمزم به‌آسانی فراهم شده است.

سطل و برس بتیس مدل شاین
خرید آنلاین سطل و برس
آینه نور دلفی
خرید آنلاین انواع آینه نوری
خرید آنلاین جامایعی

خیابان سعدی؛ درست مرکز شهر

خیابان سعدی با موقعیتی در مرکز شهر تهران از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازارهای عرضه تجهیزات ساختمانی به شمار می‌آید. قرارگیری این بازار در بخش مرکزی شهر دسترسی به آن را برای تمامی ساکنین پایتخت امکان‌پذیر کرده است.

این خیابان یکی از معتبرترین مراجع برای خرید انواع روشویی کابینتی محسوب می‌شود؛ وجود مدل‌ها و طرح‌های به‌روز و مقارن با دکوراسیون‌های مدرن و همچنین قیمت‌های رقابتی، این بازار را به یکی از جذاب‌ترین محل‌های مراجعه مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.

 دسترسی به بازار بورس تجهیزات لوازم ساختمانی خیابان سعدی از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی و به طور خاص مترو و ایستگاه سعدی به‌آسانی میسر خواهد بود.

خیابان فرجام؛ بازاری ناشناخته

شاید آخرین انتخاب شما در خرید مصالح ساختمان بورس خیابان فرجام باشد. اگرچه بازار این خیابان با موقعیتی در شرق تهران در مقایسه با سایر مراکز و بورس‌ها آن‌چنان شناخته شده و مطرح نیست اما به‌یقین مراجعه به بورس تجهیزات ساختمان خیابان فرجام به طور خاص برای افرادی که به دنبال خرید روشویی کابینتی و آینه دستشویی هستند، انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

مشاهده و خرید آنلاین انواع روشویی کابینتی و آینه دستشویی

وجود انواع مدل به‌روز از روشویی کابینتی و انواع آینه ها مانند انواع مختلف آینه نوری دست شما را برای انتخاب بهترین گزینه مقارن با دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی باز گذاشته است. 

همچنین عرضه قیمت رقابتی در این بازار دلیل ارزشمند دیگری است که مصرف‌کنندگان را به حضور در این مرکز تجهیزات ساختمان مجاب می‌کند. 

خیابان فرجام، درست در میان خیابان سراج و اتوبان باقری قرار دارد و دسترسی به این خیابان از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به طور خاص مترو، از طریق ایستگاه مترو شهید باقری به‌آسانی میسر خواهد بود.

کلام پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید در جای‌جای پایتخت بورس عرضه انواع تجهیزات ساختمانی قرار گرفته است که نیاز ساکنان آن بخش از شهر را برای تهیه کالای موردنظر خود برطرف می‌کند. وجود بازارهای متنوع به‌شرط اعمال مدیریت و کنترل بر روند قیمت‌گذاری‌ها موجب ایجاد شرایط رقابتی مناسب در فروش و همچنین عرضه متنوع محصولات ساختمانی خواهد شد.

خرید قسطی در سرام پخش

توصیه ما این است، شما نیز برای خرید انواع مصالح ساختمانی از جمله روشویی کابینتی و آینه دستشویی به این مراکز مراجعه کنید و تجارب خود را در زیر همین مقاله با ما در سرام پخش به اشتراک بگذارید.

 شما می‌توانید با مراجعه به بخش «نقشه نمایندگان» سرام پخش، به اطلاعات زمانی  و مکانی موجود در نقشه نمایندگان مصالح ساختمانی دسترسی پیدا کنید و خرید خود را به‌صورت حضوری نیز انجام دهید.

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments