پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی ۲۰۲۳

مدل های جدید کاشی بین کابینتی خاکستری

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی ۲۰۲۳

فهرست مطالب

زیبایی آشپزخانه به عنوان یکی از بخش‌های مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است. دکوراسیونی که در خانه‌های امروزی استفاده می‌شود، باعث حذف دیوار جلوی آشپزخانه و باز شدن آن می‌شود، بنابراین انتخاب نوع و رنگ مناسب تایل بین کابینتی ، کابینت‌ها، کف آشپزخانه و وسایل روشنایی اهمیت بیشتری دارد.

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

به روزترین مدل و رنگ کاشی بین کابینتی

با گذشت زمان تنوع در بین کاشی‌ها افزایش یافته و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی مانند کاشی های کرمی، طلایی، خاکستری، سفید، طرح سنگ و … به بازار عرضه می‌شود.کاشی های بین کابنیتی هم در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود.که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

کاشی بین کابینتی طلایی

انتخاب رنگ طلایی برای انواع کاشی‌ آشپزخانه انتخابی جسورانه و خاص است زیرا این رنگ توسط هرکسی انتخاب نمی‌شود. رنگ طلایی نماد قدرت و ثروت است و استفاده از آن از دیرباز در مکان‌های لوکس و سلطنتی رایج بوده است. چند نکته در مورد کاشی طلایی وجود دارد که قبل از خرید باید به آن ها توجه کنید:

کاشی طلایی روشن و براق است و آشپزخانه را روشن‌تر می‌کند.

کاشی‌های طلایی به دلیل آینه کاری بودن نیاز به مراقبت و نظافت بیشتری دارند زیرا اگر بر اثر لکه‌های روغن یا مواد غذایی درخشندگی خود را از دست بدهند زیبایی سابق را نخواهند داشت.

کاشی بین کابینتی طلایی

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی طلایی

کاشی بین کابینتی طلایی مدل 2023

خرید اقساطی کاشی آشپزخانه در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین طرح کاشی آشپزخانه

کاشی بین کابینتی سفید

این رنگ کاشی بیشتر مورد توجه افراد ساده و شیک است، زیرا رنگ سفید در عین زیبایی زیبا و منحصر به فرد است. سفید رنگ مناسبی برای کاشی‌ بین کابینتی است زیرا با همه رنگ‌ها ست می‌شود، نور را منعکس می‌کند و آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

اگر کابینت‌های سفید را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از وسایل تزیینی و یا ظروف مختلف مانند ظروف نگهداری ادویه که رنگ‌های مختلفی روی کابینت دارند، استفاده کنید. این رنگ‌ها تصویری جذاب در زمینه کاشی‌های سفید ایجاد می‌کنند. همچنین استفاده از گیاهان طبیعی را در آشپزخانه فراموش نکنید.

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی سفید

کاشی بین کابینتی مدل جدید

کاشی بین کابینتی مدل 1401

کاشی بین کابینت آشپزخانه

کاشی بین کابینت آشپزخانه جدید

کاشی بین کابینتی خاکستری

خرید کاشی خاکستری به عنوان یک رنگ مدرن به تازگی به رنگ‌های مورد استفاده در آشپزخانه و کاشی‌های بین کابینتی اضافه شده است. استفاده از کابینت‌های رنگ چوبی، سفید، خاکستری تیره و روشن با کاشی‌های بین کابینتی خاکستری انتخابی معقول است و ترکیب زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

——————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل سرامیک آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک کف پذیرایی برند مرجان

مدل های جدید کاشی بین کابینتی خاکستری

کاشی بین کابینتی خاکستری مدل جدید

مدل های لاکچری کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی خاص و به روز

کاشی بین کابینتی مدرن

خرید اقساطی کاشی و سرامیک از فروشگاه آنلاین سرام پخش

ست کردن چهار رنگ پرطرفدار کابینت و کاشی بین کابینتی

مشکی، سفید، خاکستری و کرم از محبوب‌ترین رنگ‌های کابینت هستند. هر یک از رنگ‌های گفته شده با کاشی‌های مختلف و رنگ‌های مختلف ست می‌شود. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

رنگ مناسب کاشی بین کابینتی برای کابینت های سفید

مزیت رنگ سفید این است که قابلیت هماهنگی با هر دکوراسیونی را دارد. اگر از کابینت‌های سفید برای تزئین آشپزخانه خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت بین کابینت‌های خود رنگ مناسب کاشی را انتخاب کنید. زیرا تنوع رنگ کاشی‌های بین کابینتی برای کابینت سفید زیاد است.

استفاده از کاشی بین کابینتی سفید و یا رنگ روشن

رنگ کاشی سفید در کنار کابینت سفید دکوراسیونی یکدست، ساده و در عین حال جذاب ایجاد می‌کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که آشپزخانه تمیز را ترجیح می‌دهید، استفاده از این ترکیب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدلهای جدید کاشی بین کابینت

کاشی بین کابینت مد سال

استفاده از کاشی بین کابینتی سیاه و رنگ تیره

استفاده از رنگ تیره در کنار کابینت سفید، کنتراست چشم نوازی ایجاد می‌کند. استفاده از این رنگ کاشی در بین کابینت‌ها در آشپزخانه‌های مدرن استفاده می‌شود.

کاشی بین کابینتی مشکی مدل جدید

مدل کاشی بین کابینتی تیره

استفاده از کاشی بین کابینتی مدل سنگی

استفاده از کاشی بین کابینتی سنگی که در آن از سنگ طبیعی یا مصنوعی استفاده شده است برای کابینت‌های سفید نیز مناسب است و فضای زیبایی را در آشپزخانه ایجاد می‌کند.

کاشی بین کابینتی مدل سنگی

کاشی بین کابینتی مدل سنگی جدید

استفاده از کاشی بین کابینتی آجری، آیینه ای و چوبی

کاشی‌های آجری فضایی نوستالژی، کاشی‌های چوبی فضای آشپزخانه مدرن و کاشی‌های آینه‌ای برای بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن آشپزخانه مناسب هستند.

——————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید کاشی آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

——————————–

کاشی بین کابینتی آجری

کاشی بین کابینتی مدل آجری جدید

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

رنگ مناسب کاشی بین کابینتی برای کابینت های طوسی

در گذشته خاکستری به عنوان رنگی غمگین و بی‌احساس شناخته می‌شد، اما امروزه با استفاده از این رنگ در دکوراسیون مدرن و استفاده از رنگ‌های روشن، خاکستری به عنوان رنگی سنگین و با وقار شناخته می‌شود.

رنگ خاکستری حس آرامش و در عین حال عقل و منطق را تداعی می‌کند، رنگی خنثی به حساب می‌آید و با توجه به اصول ترکیب رنگ‌ها، رنگ مکمل آن را نمی‌توان یافت، بنابراین با رنگ مناسب می‌توان راحت‌تر رنگ کاشی بین کابینتی ست کرد.

از کاشی‌های سفید رنگ بین کابینتی استفاده کنید

رنگ سفید برای کاشی‌های بین کابینتی برای کابینت‌های خاکستری رنگ مناسب است. این ترکیب زیبایی و طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. این ترکیب باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد.

جدید ترین مدل کاشی بین کابینتی

کآشی آشپزخانه جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

از کاشی بین کابینتی خاکستری استفاده کنید!

شاید به نظر برسد که اگر کابینت‌ها و کاشی‌های بین کابینت‌ها یکدست و یکنواخت باشند، ترکیبی خنثی ایجاد می‌کنند، اما با استفاده از رنگ طوسی با تناژهای مختلف یا حتی تناژ یکسان، می‌توان دکوراسیون زیبایی ایجاد کرد. 

به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ خاکستری یکدست برای آشپزخانه‌های کوچک توصیه نمی‌شود زیرا آن‌ها را کوچک‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهد.

بین کابینتی کاشی آشپزخانه

رنگ مناسب کاشی‌های بین کابینتی برای کابینت‌های کرم

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در کشور ما کرم و قهوه‌ای است و از ترکیب رنگ‌هایی است که بدون استرس و در واقع با چشم بند می‌توان این ترکیب را در هر خانه‌ای به سرعت ست کرد. در دکوراسیون داخلی این رنگ رنگی است که طیف وسیعی از محصولات را به خود اختصاص می‌دهد.

از کاشی بین کابینتی مشکی و تیره استفاده کنید!

اگر از کابینت‌های روشن، سفید یا کرم برای آشپزخانه خود استفاده کرده‌اید، رنگ کاشی بین کابینتی مناسب برای کابینت شما تیره یا مشکی است. رنگ تیره مناسب کاشی‌های بین کابینتی و کرم رنگ کابینت‌ها کنتراست چشم نوازی ایجاد می‌کند.

 کاشی‌های تیره به طور طبیعی نور کمتری را نسبت به کاشی‌های روشن منعکس می‌کنند و بهتر است از نورپردازی زیر کابینتی برای بازتاب بیشتر و نور در آشپزخانه استفاده کنید.

کاشی بین کابینتی برای کابینت کرم

جدیدترین مدل بین کابینتی

کاشی بین کابینتی برای کابینت مشکی

از کاشی‌های سفید رنگ بین کابینتی استفاده کنید!

همانطور که می‌توان برای کابینت‌های رنگ روشن، کاشی‌های تیره رنگ در نظر گرفت، برعکس آن نیز امکان‌پذیر است. ترکیب رنگ سیاه و سفید بسیار محبوب است. این ترکیب رنگ فضایی به سبک کانتری ایجاد می‌کند.

جدیدهای کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی برای کابینت مشکی

نتیجه گیری

برای مشاهده مدل‌های بیشتر انواع کاشی بین کابینتی به فروشگاه آنلاین سرام پخش مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید. کاشی‌های بین کابینتی در فروشگاه ما علاوه بر داشتن تنوع قابل قبولی با قیمت و شرایط ویژه به فروش می‌رسد.

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

نظرات ۱۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments