پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ارزان‌ترین سرامیک‌های کف چه ویژگی‌هایی دارند؟

کاشی کف طرح آجری

ارزان‌ترین سرامیک‌های کف چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی ارزان ترین سرامیک های کف، سرامیک کف یکی از رایج ترین کاربردها در طراحی داخلی خانه است. از کف سرامیک در راه پله ها، راهروها، اتاق ها، پذیرایی و … استفاده می شود. هنگام خرید سرامیک کف، به کیفیت و استحکام سرامیک توجه کنید. قیمت کاشی بسته به درجه و کیفیت سرامیک متفاوت است.

کیفیت تولید سرامیک به عیار، نوع خاک و مواد به کار رفته در آن، نوع دستگاه، پرس تولید و سازنده و … بستگی دارد. نوع سفال، کیفیت سفال، عیار و ابعاد سفال، طرح و محل استفاده از سفال در قیمت آن موثر است. به عنوان مثال، سرامیک های سنگ طبیعی مانند سنگ مرمر، گرانیت قیمت بالاتری نسبت به سایر سرامیک ها دارند.

صنعت-کاشی-سرامیک-تحت-تاثیر-کرونا

ویژگی های ارزان ترین قیمت سرامیک کف

سرامیک کف انواع مختلفی دارد مانند: سرامیک کف از نظر ابعاد، سرامیک کف از نظر نوع ساخت، سرامیک کف از نظر رنگ و طرح. سرامیک های کف در ابعاد مختلف مانند: ۲۵*۲۵، ۳۰*۳۰، ۶۰*۳۰، ۱۰۰*۵۰، ۱۲۰*۱۲۰، ۳۰۵*۱۳۵ موجود می باشد.

قیمت ها کاهش می یابد. سرامیک کف معمولی، سرامیک کف گرانیتی، سرامیک کف لیزری و سرامیک کف چینی از انواع سرامیک ها از نظر ساختمانی هستند که در رنگ ها و طرح های متنوع تولید و عرضه می شوند.

کاشی کف طرح زیگزاگی

مزایای سرامیک کف ارزان قیمت:

  • لعاب سرامیکی ارزان نسبت به سرامیک های معمولی ضعیف تر است
  • بسته بندی سرامیکی ارزان نسبت به سایر سرامیک ها رایج تر است.
  • کیفیت مواد اولیه سرامیک کف ارزان قیمت نسبت به سایر سرامیک ها کمتر است
  • سرامیک ارزان در دو نوع معمولی و چینی

مهمترین عاملی که در انتخاب و قیمت کاشی و سرامیک تاثیر می گذارد، عیار کاشی است. کاشی ها به چهار دسته طبقه اول، درجه دوم، درجه سوم، درجه چهارم طبقه بندی می شوند. این رتبه بندی نشان دهنده کیفیت کاشی ها است.

عیار کاشی به گونه ای است که هر چه عیار کاشی کمتر باشد قیمت آن نیز کاهش می یابد. استحکام، ابعاد و ضخامت استاندارد کاشی نشانه کیفیت کاشی است که در آزمایشگاه های سازنده کاشی و سرامیک آزمایش می شود.

کاربرد ربات در صنعت کاشی و سرامیک

نرخ سرامیک کف در تهران

در تهران و مراکز فروش مختلف قیمت سرامیک کف کمی بالاتر از شهرهای اطراف است. دلیل اصلی این امر گرانی واحدهای مسکونی و اداری در این شهر است. 

البته زمانی که فروش در زمینه واحدهای ساختمانی بهتر باشد و سود به صورت چند برابری تعیین شود، قیمت ها بسیار بیشتر از حد مجاز افزایش می یابد.

به همین دلیل انبوه سازان و سازندگان پروژه های مسکونی و اداری برای خرید به شهرهای اطراف تهران مانند شهریار و کرج مراجعه می کنند. از طرفی هزینه های انبارداری در تهران بسیار بیشتر از شهرهای دیگر است. بنابراین فروشندگان این استان حق دارند قیمت های خود را بالاتر از حد معمول تعیین کنند.

البته برخی از مشاغل پخش نیز محصولات عالی را با قیمت های مناسب ارائه می دهند. برای خرید عمده سرامیک کف در تهران می توانید به صورت آنلاین نیز خرید کنید.

رموز موفقیت در مغازه داری

حراج سرامیک کف ارزان قیمت

پس از انتخاب مدل مورد نظر از سایت های حراج سرامیک ارزان، می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ارزان ترین قیمت سرامیک کف در محیط های مختلف از جمله اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و … قابل استفاده است.

قیمت سرامیک کف ۶۰ در ۶۰ با توجه به طرح و متریال آن تعیین می شود. سرامیک های ارزان قیمت علاوه بر تنوع بی نظیر در طرح و مدل از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

خرید و فروش سرامیک کف ارزان قیمت در کشور

طبق تجربه ما، اکثر مردم به دنبال خرید کاشی با کیفیت اما ارزان هستند. برای اطلاع از لیست قیمت سرامیک بهتر است اطلاعات را روزانه به روز کنید و بهترین راه این است که از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنید.

عوامل زیر در تعیین قیمت سرامیک دخیل هستند:

با سرام پخش راحت خرید کنید!

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاشی وسرامیک کف

راهنمای استفاده از سرامیک کف

یکی از مهم ترین عناصری که برای ساخت خانه ها و ساختمان ها ضروری است و در کف و نما مورد استفاده قرار می گیرد کاشی و سرامیک است.

هنگام استفاده و نصب انواع کفپوش سرامیکی به نکات زیر توجه کنید:

  • به تنظیم رنگ با محیط توجه کنید
  • اندازه صحیح را انتخاب کنید
  • به نوع طرح و مدل سرامیکی دقت کنید
  • مراقبت در حمل و سالم ماندن
  • زمان مناسب را برای نصب انتخاب کنید
طرح دکوراسیون ملبورن پرتو صورتی 30*30 خیام
طرح دکوراسیون ملبورن پرتو صورتی ۳۰*۳۰ خیام
دکوراسیون سرامیک امپریال قهوه ای 60*120 کاشی آریانا
سرامیک امپریال قهوه ای ۶۰*۱۲۰ کاشی آریانا
دکوراسیون کاشی ویلارو قهوه ای 30*90 کاشی چلسی
کاشی ویلارو قهوه ای ۳۰*۹۰ کاشی چلسی

سرامیک در خانه های ایرانی چه کاربردی دارد؟

این محصول در بین مردم بیشتر به خشت پخته معروف است و از دیرباز جایگاه ویژه ای در بین ما ایرانیان داشته است. اما در اصل این کلمه از نام یونانی Keramikos گرفته شده و به معنای سفال است.

تفاوت اصلی کاشی و سرامیک در استحکام آن است. کاشی به دلیل ظرافت و سبکی بر روی بدنه ساختمان ها استفاده می شود اما به دلیل وزن و مقاومت بیشتر از سرامیک در کف منازل و اماکن استفاده می شود.

علاوه بر این محصول کاشی مقاومت کمتری در برابر فشار، سرما و گرما دارد و برای محیط های بسته و دیوارهایی که رطوبت در پشت ندارند استفاده می شود. کاشی ها به دلیل درصد جذب آب بالا نسبت به سرامیک ها برای کار روی دیوارها و ارتفاعات راحت تر هستند.

خرید آنلاین انواع کاشی و سرامیک با کاربری های مختلف

بهترین برند ها، بیشترین تنوع را با سرام پخش تجربه کنید!

قیمت کاشی و سرامیک ارزان

کاشی و سرامیک بسته به نوع ساخت و مدلی که تولید می شود قیمت های متفاوتی دارد که هزینه های دیگری نیز به آن اضافه می شود.

هر چه این محصولات کیفیت بالاتری داشته باشند و کارخانه های معتبرتری با توجه به برند خود بسازند، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. اگر توانایی پرداخت هزینه این محصولات را ندارید، بهترین پیشنهاد این است که محصول خود را به طور کامل انتخاب کنید و به سراغ کمترین قیمت در آن دسته بروید.

به عنوان مثال: مشخص کنید این محصول را برای کدام قسمت از خانه می خواهید. کاشی بین کابینتی آشپزخانه، کاشی حمام، کاشی استخر، کاشی توالت، سرامیک طرح سنگ یا هر جای دیگری را مشخص کنید و سپس به دسته بندی آن بروید.

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

چند عامل مهم در تعیین قیمت کاشی و سرامیک های مختلف:

ابعاد

همانطور که می دانید این محصولات در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. البته هر چه این ابعاد بزرگتر باشد هزینه آن نیز بیشتر می شود.

کارخانه سازنده

یکی از عوامل مهم در تاثیرگذاری بر قیمت  کاشی و سرامیک، برند و نام کارخانه تولیدی آن است که در قیمت آن ها نقش بسزایی را ایفا می کند.

سطح کیفیت

طریقه تولید و تنوع محصولات نیز نقش مهمی را در قیمت گذاری سرامیک کف ایفا می کنند؛ به‌گونه‌ای که ما از طریق بهبود این موارد شاهد افزایش سطح کیفی محصولات در سطح وسیعی خواهیم بود. بنابراین فاکتور کیفیت و تاثیر آن را در تعیین قیمت کاشی به‌هیچ وجه دست کم نگیرید.

شناخت-بازار-کاشی

انواع کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک در مدل های مختلف تولید می شود. به عنوان مثال برای کاشی استخری و حمام به دلیل ضدآب بودن نیاز به تلاش بیشتری در روند تولید دارد و معمولاً گرانتر است.

کاشی و سرامیک به دلیل تفاوت‌های اساسی در روش تولید آن ها متفاوت هستند که اختلاف دما و تعداد دفعات پخت، یکی از دلایل متفاوت بودن آن هاست. عموماً هنگام ساخت این دو محصول، محصول بدون لعاب ابتدا در دمای ۱۲۵۰-۱۲۰۰ درجه سانتیگراد پخته می شود و سپس مجدداً در دمای ۱۲۶۰-۱۱۰۰ درجه سانتیگراد پخته می شود.

نقشه نمایندگان

هزینه حمل و نقل کاشی و سرامیک چگونه می باشد؟

در حمل و نقل این گونه محصولات، باربری بستگی به نوع بار دارد. به عنوان مثال، تعداد بسته هایی که قرار است ارسال شود، ماشینی که قرار است حمل شود، مسافتی که باید طی شود تأثیر بسیار مستقیمی بر هزینه های حمل و نقل دارند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر روش های حمل کالا در سرام پخش را مطالعه نمایید.

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments