پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید کاشی و سرامیک بر اساس رنگ

خرید کاشی و سرامیک بر اساس رنگ

خرید کاشی و سرامیک بر اساس رنگ

جشنواره رنگی­ باش ، ویژه سرام پخش

این جشنواره ایده‌هایی برای ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه مربوط می‌شود و شامل هارمونی رنگ و گرما رنگ و زمینه (لذت بردن) رنگ است

در جشنواره رنگی_باش سرام پخش می‌توانید کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی و شیرآلات بهداشتی دیگر محصولات مرتبط با دکوراسیون را پیدا کنیم و به سادگی  زیبایی را به خانه بیاوریم.

خرید کاشی و سرامیک بر اساس رنگ

شما چه رنگی را می‌پسندید؟ چه رنگ‌هایی را در دکوراسیون خانه استفاده می‌کنید؟

شما براحتی می‌توانید فقط با به همراه داشتن اپلیکشن سرام پخش، دکوراسیون دوست‌داشتنی خود را متناسب با سلیقه شخصی براساس رنگ پیدا کنید و حتی چیدمان‌های جذابی از هم‌نشینی رنگ‌ها بسازید.

برای خرید کاشی و سرامیک بر اساس رنگ  با دیگر آیتم‌های خانه و یا اتاق خود مقایسه کنید تا بهترین سبک را برای اتاق خود بسازید.

 

 

خرید کاشی سرامیک براساس رنگ

خرید کاشی سرامیک براساس رنگ :تاثیرات معجزه آسای رنگ‌ها بر روح و روان انسان و محیط زندگی او برکسی پوشیده نیست، همه­ ی ما دکور خانه خود را با رنگ­ها زینت می­ دهیم. وقتی پای انتخاب رنگ مناسب برای کاشی سرامیک باز می­ شود، طیفی از کاشی سرامیک­ های رنگی و با ویژگی‌ های‌ متفاوت در فروشگاه سرام پخش پیدا می­شود.

اغلب افراد راهنمای مشابهی برای انتخاب رنگ مناسب کاشی سرامیک در مناطق مختلف خانه دارند: سفید به عنوان رنگ مناسب کاشی آشپزخانه ،آبی رنگِ کاشی استخری، کاشی سرامیک با رنگ­های گرم برای سالن پذیرایی و در نهایت رنگ صورتی یا بنفش برای کاشی اتاق خواب و …

مشخص است که این راهنمایی کلی برای تمام خانه­ ها و سبک­های دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان جواب نمی­ دهد.   وقتی در مورد ”رنگ مناسب برای کاشی سرامیک” صحبت می کنیم، باید بدانیم که خرید کاشی سرامیک براساس رنگ تصادفی انجام نمی­ شود. پس اگر قصد خرید کاشی سرامیک را دارید و به انتخاب رنگ کاشی فکر می­ کنید باید فاکتورهایی مثل نورپردازی اتاق، ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق و حتی مدت زمانی را که در آن فضا سپری می­ کنید، را هم در نظر بگیرید.

برای مثال کاشی آبی یا کاشی صورتی و یاسی که رنگ شاد و روشنی دارد، حال و هوای فضا را تغییر می­ دهد و فضا را بزرگتر و روش ن­تر نشان خواهد داد. در حالیکه کاشی قرمز یا قهوه­ ای، اتاق را پیچیده، گرم و کوچک­تر نشان می­دهند. کاشی (سفید، خاکستری و مشکی) غیر فعال و خنثی هستند. کاشی با رنگ خنثی به راحتی با همه­ ی سبک­های دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان هماهنگ می­ شود و خیلی دیرتر از سایر رنگ­های کاشی، ظاهر خسته­ کننده­ای به خود می­گیرند.

خرید کاشی سرامیک براساس رنگ

خرید اینترنتی کاشی سرامیک رنگی 

در فروشگاه سرام پخش، کاربری­ های متفاوتی برای کاشی سرامیک رنگی وجود دارد. برای مشاهده و خرید اینترنتی کاشی سرامیک رنگی از فروشگاه سرام پخش به دسته­ بندی­ های ارائه شده برای هر رنگ مراجعه کنید. اگرچه قیمت کاشی سرامیک تاثیر بسزایی در خرید این محصولات دارد اما دوام، استحکام و لعاب کاشی سرامیک وابسته به قیمت آن می­ باشد پس صرفا ارزان ترین کاشی سرامیک را انتخاب نکنید.

 

سه نکته مهم در هنگام انتخاب و خرید اینترنتی کاشی رنگ بژ:

۱ – معرفی طرح دکور زنده

۲ – آنچه که در طرح دکوراسیون کاشی می بینید در سطوح بزرگتر دیوار کمی بیشتر روشن تر دیده می شود و در کاتالوک رنگ بژ تیره یک الی دو درجه روی دیوار روشن تر دیده می شود.بنابراین برای انتخاب درست قبل از ترکیب کل رنگ مقدار کمی درست کرده و در یک کادر ۳۰*۳۰سانتی متر نمونه زده و از تُن مورد نظرتان مطمئین شوید و بعد تمام رنگ را ترکیب کنید در غیر اینصورت شاید مجبور باشید رنگی که دوست ندارید استفاده کنید.

۳ – یکی دیگر از مشکلات رنگ بژ اسم های که به یک تُن آن داده می شود گاهی مشاهده شده کسانی که در خانه شان رنگ بژ ماسه ای استفاده کرده اند به آن رنگ پوستی گفته اند وبعضی ها هم به آن نزدیک به خاکستری نامیده اند.

اگر بودجه تغییر دکوراسیون خانه شما محدود می­ باشد، با ۳ راهکار می­ توانید کاشی سرامیک رنگی و با کیفیت را از فروشگاه سرام پخش تهیه کنید:

راهکار اول) کاشی سرامیک رنگی خود را از تخفیفات شگفت انگیز فروشگاه سرام پخش خریداری کنید. فراموش نکنید که زمان تخفیف روی هر محصول محدود است!

راهکار دوم) در فروشگاه سرام پخش می­ توانید از تامین­ کننده یا توزیع­ کننده کاشی سرامیک تا سقف ۲۵ درصد قیمت محصول، درخواست تخفیف داشته باشید.

راهکار سوم) در فروشگاه سرام پخش می­توانید رنگ­های متنوع کاشی سرامیک را به صورت قسطی تهیه کنید.

اگر در انتخاب و خرید طیف متنوع کاشی سرامیک رنگی سوالی داشتید، می­ توانید با کارشناسان سرام پخش مشاوره بگیرید.

 

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments