پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جامع ترین راهنمای خرید روشویی کابینتی!

راهنمای خرید روشویی رو کابینتی

جامع ترین راهنمای خرید روشویی کابینتی!

فهرست مطالب

از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه که هر روز با آن سروکار دارید، سرویس‌بهداشتی است. دکوراسیون سرویس‌های‌بهداشتی در سال‌های اخیر موردتوجه خانواده‌ها قرار گرفته و تمایل بیش‌تری نسبت به آن نشان می‌دهند.
یکی از قسمت‌های مهم و کاربردی در سرویس های بهداشتی، روشویی است. در ابتدا روشویی با پایه در منازل استفاده می‌شد. روشویی روکابینتی نیز بیش‎تر در بیمارستان ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. استفاده بهینه از فضای موجود، کاربردی بودن و زیبایی باعث شد تا روشویی روکابینتی در خانه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
در ادامه قصد داریم مطالبی درباره روشویی کابینتی و هرآنچه که برای خرید این مدل از روشویی‌ها نیاز دارید دراختیار شما قرار دهیم. اگر شما نیز به این موضوع علاقه‌مند هستید یا به‌دنبال یک راهنمای کامل برای خرید روشویی کابینتی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

عکس روشویی رو کابینتی مدرن آشنایی جهت خرید

فاکتورهای خرید روشویی کابینتی

خرید هر کالایی نیازمند ‌یک سری اطلاعات است تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید و کالایی مطابق با نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. از آنجایی که همه افراد اطلاعات کافی در تمام زمینه‌ها را ندارند، لذا به‌دنبال یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در یک زمینه تخصصی مانند محصولات دکوراتیو ساختمانی هستند. در این قسمت فاکتورهای مهم و اساسی را که برای خرید روشویی روکابینتی مورد نیاز است بیان می‌کنیم.

۱) معیار شما برای انتخاب چیست؟

در قدم اول باید مشخص کنید که چه هدفی را دنبال می‌کنید و چه انتظاراتی از محصول موردنظر خود دارید. فضای سرویس‌بهداشتی، میزان بودجه، زیبایی، طریقه نگهداری، استحکام و غیره از جمله عواملی هستند که در انتخاب شما تاثیرگذار خواهند بود. میزان و درجه اهمیت هر یک از این موارد بستگی به سلیقه هر فرد دارد. افراد با توجه به شرایط خود دست به انتخاب می‌زنند و اقدام به خرید می‌کنند.

۲) فضای سرویس‌بهداشتی

باتوجه به فضای کوچک خانه‌های امروزی، یکی از معیارهای اساسی، استفاده حداکثری از فضای موجود است. این معیار تا حدود زیادی در انتخاب افراد تاثیرگذار است. کالایی که بتواند در عین برآورده کردن نیازها، کم‌ترین فضا را اشغال کند. اکثر افراد نیاز به فضایی برای نگهداری لوازمی مانند مسواک، حوله، مواد شوینده و غیره دارند. روشویی کابینتی می‌تواند انتخاب مناسبی در این زمینه باشد تا بتوانید این نیاز خود را برآورده سازید. برای مثال بعضی از آن‌ها درون خود از فضایی برای نگهداری این لوازم برخوردار هستند یا فضای زیادی برای قرار‌گیری جامسواکی روی سطح خود دارند.

۳) بودجه

یکی از مواردی که همیشه در انتخاب نوع و جنس کالا تاثیر زیادی دارد، قیمت است. اکثر افراد کالایی را انتخاب می‌کنند که با توجه به قیمت، بیش‌ترین بازدهی را برای آن‌ها داشته باشد. روشویی کابینتی دارای چندین مدل است. هر کدام از این مدل‌ها قیمت متفاوتی دارند. همچنین جنس این نوع از کابینت‌ها متفاوت بوده که در قیمت آن نیز تاثیرگذار است.

——————————————

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله روشویی رو کابینتی چیست ؟را مطالعه بفرمایید.

——————————————

۴) زیبایی

زیبایی یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد. برخی افراد حاضرند در ازای پرداخت هزینه بیش‌تر کالایی را انتخاب کنند که از نظر زیبایی، نمایی بهتر از بقیه داشته باشد. امروزه نیز طراحی دکوراسیون بیش ‌از‌ پیش در انتخاب خانواده‌ها تاثیر دارد. زیبایی و دکوراسیون خاصی که این نوع روشویی دارد می‌تواند جلوه خاصی را ایجاد کند. تنوع بالا در طرح و رنگ باعث می‌شود تا بتوانید متناسب با فضای موجود، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید  جدیدترین روشویی از بازار آنلاین سرام پخش 

مدل روشویی لوکس

۵) استحکام

امروزه همه افراد به‌دنبال کالاهایی باکیفیت هستند. کیفیت باعث می‌شود تا افراد علی‌رغم قیمت بالاتر، اقدام به خرید کالایی کنند که کیفیت بیش‌تری نسبت به سایرین داشته باشد. همانطور که می‌دانید هرچه کیفیت بالاتر باشد، کالا دوام، استحکام و درنتیجه طول عمر بیش‌تری دارد. استحکام زیاد باعث رضایت بیش‎تر از کالا می‌شود.

۶) نوع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی در دو نوع پایه‌دار و دیواری طراحی شده است. در مدل پایه‌دار از کابینت به‌عنوان پایه برای نگه داشتن کاسه روشویی استفاده می‌شود و تمام لوله‌ها و اتصالات به‌وسیله کابینت پوشانده می‌شوند. نوع دیواری این نوع روشویی مانند نوع پایه‌دار آن است. تنها تفاوت آن در این است که با فاصله از زمین نصب می‌شود و هیچ‌گونه پایه‌ای روی زمین ندارد.

فاکتور های خرید روشویی روکابینتی

نکات مهم برای خرید روشویی کابینتی

علاوه‌بر فاکتورهایی که در بالا ارائه کردیم، به بیان نکات مهم روشویی کابینتی می‌پردازیم:

• جنس روشویی کابینتی

باتوجه به این که کابینت روشویی، همواره با آب درتماس است، جنس بدنه کابینت اهمیت فراوانی دارد. روشویی روکابینتی از انواع چوبی، فلزی و PVC تهیه می‌شود. نوع چوبی آن، به‌مرور زمان باد می‌کند و دچار ترک‌خوردگی می‌شود. با این که از برخی مواد برای عایق کردن آن استفاده می‌شود، باز هم نمی‌توان به‌طور کامل اطمینان داد که کیفیت آن در طول زمان حفظ می‌شود. نوع فلزی آن توانایی تحمل وزن بالایی را دارد، اما پس از گذشت زمان زیبایی و کیفیت خود را از دست می‌دهد. نوع پرکاربرد روشویی کابینتی، PVC است. ضدخش بودن، تنوع در طرح و رنگ و همچنین مقاومت دربرابر حرارت و رطوبت از ویژگی‌هایی است که باعث شده بیش‌تر مورد استقبال قرار بگیرد.

• یراق‌آلات

یکی از اجزاء مهم در روشویی روکابینتی، یراق‌آلات است. یراق‌آلات، علاوه‌بر اینکه در زیبایی روشویی روکابینتی نقش مهمی دارند، در طول عمر مفید آن نیز موثر هستند. کیفیت پایین یراق‌آلات باعث زنگ‌زدگی، خرابی و کاهش عمرمفید روشویی کابینتی می‌شود.

• سنگ‌چینی روشویی کابینتی

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید روشویی رو کابینتی به آن توجه کرد، سنگ روکابینتی است. مهم‌ترین چیزی که در سنگ روکابینتی باید مورد بررسی قرار گیرد، لعاب آن است. شفافیت و سطح لعاب دو عاملی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

• ابعاد روشویی کابینتی

هنگام خرید روشویی کابینتی حتما به ابعاد و اندازه آن دقت کنید. اندازه روشویی روکابینتی باید به‌‌گونه‌ای باشد که هم انتظارات شما را برآورده کند و هم فضای زیادی را اشغال نکند. با توجه به این که روشویی روکابینتی در ابعاد مختلف تولید می‌شود، سعی کنید در انتخاب خود ابعاد آن را متناسب با سرویس‌بهداشتی درنظر بگیرید.

تصویری از روشویی رو کابینتی

سخن پایانی
باتوجه به این که انواع مختلف روشویی‌ها در بازار وجود دارند، ممکن است شما نیز در انتخاب نوع آن دچار تردید شوید. انتخاب یک روشویی مدرن و شیک، علاوه‌بر امتیازاتی که دارد باعث زیباتر شدن دکوراسیون نیز می‌شود. در‌این‌میان روشویی کابینتی، یکی از محبوب‌ترین روشویی‌های موجود در بازار است که روز‌به‌روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.
در این مطلب سعی کردیم نکات ضروری را که برای خرید روشویی کابینتی لازم است بیان کنیم. مواردی که اگر هنگام خرید به آن‌ها توجه نکنیم، باعث یک انتخاب اشتباه و درنتیجه از بین رفتن هزینه می‌شود. شما همچنین می‌توانید انواع روشویی کابینتی را از سایت سرام پخش به‌صورت اقساطی و با شرایطی ویژه تهیه کنید و درصورت داشتن هرگونه سوالی با کارشناسان پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

خرید توالت فرنگی از بازار آنلاین سرام پخش 

مدل روشویی لوکس

سوالات متداول…

باتوجه به تنوع گوناگون روشویی‌ها، انتخاب بهترین مدل آن کمی سخت و گیج‌کننده به‌نظر می‌رسد. با توجه به ویژگی‌هایی که از روشویی روکابیتی ارائه کردیم، این نوع می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. انتخاب مدل روشویی روکابینتی بستگی به شرایط، بودجه و سلیقه شما دارد.

برخی تصور می‌کنند برای خرید روشویی روکابینتی باید هزینه زیادی بپردازند و هر کسی توان خرید آن را ندارد. مدل‌های متنوع و گوناگون ایرانی و خارجی این نوع روشویی، در بازه‌های قیمتی مختلف وجود دارد. بازه قیمتی این محصول به‌گونه‌ای است که تمام افراد می‌توانند آن را تهیه کنند.

اکثر افراد تصور می‌کنند کاسه روشویی فقط به‌صورت چینی و سرامیک سفیدرنگ موجود است. اما امروزه طرح‌های گوناگونی وجود دارد. سنگ، چوب،  فلز،  PVC و شیشه ازجمله موادی هستند که در ساخت کاسه روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نگهداری و نظافت روشویی بستگی به میزان مراقبت افراد دارد. روشویی‌های روکابینتی که از جنس PVC هستند به نگهداری و نظافت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها نیاز دارند.

این سوال ممکن است یکی از دغدغه‌های اساسی خریداران این نوع روشویی باشد. روشویی روکابینتی نیز مانند سایر روشویی‌ها قابلیت تعمیر دارد و می‌توانید قسمت‌های مختلف آن مانند یراق‌آلات، شیرآلات روشویی و… را درصورت خرابی، تعمیر کنید.

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سرام پخش، از جزئیات و شرایط آن اطلاع پیدا کنید.

روشویی کابینتی سایا کابینت کد s31
روشویی رو کابینتی کرد مدل صدف
روشویی رو کابینتی سینا چینی مدل آلور
فولست دیواری باختر کابین مدل آوین
آینه و کابینت روشویی دار فیورنزا طرح چوبی نمین
فولست دیواری باختر کابین مدل مورگانیت
منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments