پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

قصد خرید کاشی سرامیک اسپانیایی دارید؟ این مطلب را از دست ندهید!

راهنمای خرید کاشی اسپانیایی

قصد خرید کاشی سرامیک اسپانیایی دارید؟ این مطلب را از دست ندهید!

کاشی اسپانیایی مدت‌هاست که به‌عنوان محصولی محبوب، در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد بسیاری از این نوع کاشی خارجی برای تزئین خانه‌های خود استفاده می‌کنند. در این مطلب سعی داریم بهترین راهنمای انتخاب و خرید کاشی سرامیک اسپانیایی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را برای منزل انتخاب و مصرف کنید. کاشی‌های اسپانیایی انواع مختلفی دارند و هر یک از این کاشی‌ها مناسب یک بخش از ساختمان هستند و استفاده از آن‌ها باعث ایجاد زیبایی منحصر به فردی در ساختمان شما می‌شود.

نکاتی قبل از خرید کاشی سرامیک اسپانیایی باید بدانید!

بسیاری از کاشی‌های اسپانیایی از نظر اندازه، ضخامت و سایر ویژگی‌ها با کاشی‌های دیگر متفاوت هستند و این موارد حق انتخاب‌ بیشتری را بابت انتخاب ابعاد، طراحی مد نظر و غیره در اختیار کاربر قرار داده است. آیا این به معنی نصب دشوارتر آن‌ها است؟ خیر. چرا که نصب کاشی‌های اسپانیایی مانند سایر انواع کاشی‌ها است و تفاوت چندانی با آن‌ها ندارد.

نکات قبل از خرید سرامیک اسپانیایی

نکات مهم در هنگام خرید کاشی سرامیک اسپانیایی

کاشی‌های اسپانیایی به‌نسبت کیفیت بسیار بالایی که دارند، با قیمت‌های مناسبی در بازار عرضه می‌شوند. این کاشی‌ها به‌دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند، می‌توانند همه نوع سلیقه‌ای را پوشش دهند. این کاشی‌ها همچنین از لحاظ انتخاب ابعاد دست شما را باز گذاشته‌اند و شما می‌توانید این کاشی و سرامیک‌ها را در ابعاد مختلف موجود در بازار ببینید و خریداری کنید.
اگر یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید، به راحتی می‌توانید یک خرید مناسب و با صرفه انجام دهید. ابتدا بودجه خود را تعیین کنید. همانطور که می‌دانید، پروژه‌های بازسازی و ساخت و ساز می‌توانند بودجه را به سرعت مصرف کنند. با این حال، اگر شما در ابتدای کار یک بودجه کلی برای پروژه‌ای در نظر بگیرید، می‌توانید خرید کاشی اسپانیایی را به صورت مناسب و مطلوب از بازار آنلاین سرام پخش انجام دهید. در ادامه این نکات را با هم مرور خواهیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید کاشی خارجی

چگونه بهترین نوع کاشی اسپانیایی را برای پروژه خود انتخاب کنید؟

انواع کاشی‌های مناسب برای نقاط مختلف ساختمان شامل کاشی تجاری و پارکینگ، کاشی کفپوش، کاشی‌های برجسته ساختمان، کاشی مخصوص مکان‌های داخلی و بیرونی هستند.

کاشی اسپانیایی برای کفپوش

انتخاب‌های زیادی برای سرامیک کف اسپانیایی وجود دارد، که محبوب‌ترین آن کاشی اندیاگرس است. جالب است بدانید این کاشی به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین کاشی‌های کف خارجی در ایران شناخته می‌شود.

سرامیک کف اسپانیایی

 

کاشی‌های برجسته ساختمان

این کاشی‌ها که از بتن رنگدانه ساخته شده‌اند، انتخاب‌های بادوامی برای کاشی‌های اسپانیایی برجسته هستند. این نوع از کاشی‌ها نه تنها در فضاهای کوچک مانند پله‌ها، بلکه به عنوان کاشی حمام و دستشویی و کاشی آشپزخانه و همچنین به عنوان کاشی دیوار برای دیوارهای برجسته و کف‌پوش نیز ظاهری باشکوه دارند.

انتخاب کاشی اسپانیایی در فضای باز و مکان‌های بیرونی

گزینه‌های زیادی برای کاشی‌های اسپانیایی در فضای باز وجود دارد. از آنجایی که در حال بررسی بهترین موارد برای پروژه خود هستید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

• آیا فضای باز به طور کامل در معرض نور خورشید و عوامل جوی است؟
• آیا احتمالی وجود دارد که کاشی‌های اسپانیایی شما در برابر آب مقاوم باشند؟
• چگونه برای تمیز کردن فضا برنامه ریزی می کنید؟ (شستشو، جارو کردن، پاک کردن و غیره)

سرامیک اسپانیایی برای فضای باز

پروژه‌های نصب کاشی اسپانیایی در فضای باز نیز به کارهای آماده‌سازی کف زیرین نیاز دارند. اکثر نصب‌ها در فضای باز روی پوشش بتنی انجام می‌شود. مجددا، به منظور محتاط بودن روی استفاده از یک دیواره ضد آب در کل فضای باز سرمایه‌گذاری کنید. دلیل این امر این است که از ورود رطوبت از زمین جلوگیری شود. این رطوبت در طول زمان می‌تواند منجر به ترک‌خوردگی نامطلوب کاشی‌ها شود. به‌این صورت می‌توانید از آسیب رسیدن به کاشی اسپانیایی دربرابر عوامل جوی، آب نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید.

همچنین هنگامی که یک کاشی لوکس اسپانیایی با کیفیت نصب می‌شود، هرگونه تمیز کردن و نگهداری از آن باید به طور اساسی انجام شود. اگر کف سرامیک شما کاملا آب‌بندی شده باشد، با استفاده از یک پاک‌کننده مرطوب می‌توان به راحتی آن را تمیز کرد. برای حفظ عمر کفپوش، هر گونه مواد شیمیایی تمیزکننده را رقیق کنید. روش دیگر، استفاده از مخلوط رقیق سرکه و آب است. اما ابتدا هرگونه روش تمیز کردن و مواد شیمیایی را با شرکت سازنده چک کنید. علاوه بر این، با استفاده از یک لایه جدید درزگیر، ظاهر گرم و تازه هر کفپوش را حفظ کنید.

کاشی سرامیک خارجی برای حیاط و پشت بام

سخن آخر
کاشی‌های اسپانیایی از جنبه‌های متعددی همچون کیفیت، طراحی و ابعاد در این مقاله بررسی شدند و متوجه شدیم که این کاشی‌ها علاوه بر داشتن کیفیتی بالا، تنوع بالایی از لحاظ طراحی دارند و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان باشند. درمجموع کاشی اسپانیایی می‌تواند یکی از گزینه‌های مهم پیش روی شما برای داشتن کاشی خارجی باکیفیت و بادوام است. شما همچنین می‌توانید برای مشاهده انواع کاشی اسپانیایی «اندیاگرس» سری به فروشگاه آنلاین سرام پخش بزنید و خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول

این مسئله بستگی به آگاهی شما از نحوه استفاده از این کاشی در منزل دارد. بهتر است با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید، اما به طور کلی اگر نصب آن به درستی انجام شود، خرید آن بسیار به صرفه است.

بله، این کاشی هم برای استفاده در فضای داخلی و هم استفاده در فضای بیرونی مناسب است.

بهتر است ابتدا میزان نیاز خود را تعیین و سپس تمام موارد نیاز خود را به صورت یک‌جا خرید کنید تا هم در زمان و هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما برای خرید کاشی اسپانیایی با شرایط ویژه می‌توانید به سرام پخش مراجعه کنید.

اگر این کار به درستی انجام شود، شما دیگر نگران نفوذ آب به کاشی و ترک خوردگی آن در طول زمان نخواهید بود.

در وهله اول حتما در صورت استفاده از مواد شیمیایی، آن‌ها را رقیق کنید. در عین حال بهتر است برای آگاهی از نحوه نظافت، از کارشناسان و متخصصان این امر راهنمایی بگیرید.

کاشی بین کابینتی

 

لوکس ترین کاشی بین کابینتی در وب سایت سرام پخش

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments