پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی بین کابینتی اسپانیایی بهترین انتخاب برای آشپزخانه های لوکس!

کاشی سرامیک بین کابینتی خارجی

کاشی بین کابینتی اسپانیایی بهترین انتخاب برای آشپزخانه های لوکس!

کاشی بین کابینتی اسپانیایی امروزه جزو پرفروش‌ترین و مشهورترین کاشی‌های تزئینی در آشپزخانه به‌شمار می‌رود. این کاشی‌ها پر از نقوش زیبا و چشم‌نواز هستند. علاوه بر زیبایی، از کیفیت مرغوب، قیمت مناسب و تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. با این که کشور ایران نیز بین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در نوع محصولات خود به‌نوعی بی‌رقیب محسوب می‌شود، اما کاشی و سرامیک اسپانیایی نیز مصرف کنندگان خاص خود را دارد.
آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هرخانه به‌شمار می‌رود و چگونگی چیدمان، طرح و رنگ دکوراسیون آن بسیار اهمیت دارد. کاشی بین کابینتی یکی از مواردی است که در زیبایی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. وجود این کاشی‌ها در تمیزکاری و نظافت آسان آشپزخانه نیز موثر است و باعث زیباتر شدن نمای آشپزخانه نیز می‌شود.

سرامیک خارجی بین کابینتی

اسپانیا در تولید کاشی‌ آشپزخانه در ردیف برترین‌ها قرار دارد و شما به‌روزترین طرح‌ها را در تولیدات این کشور خواهید دید. درصورتی‌که شما قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارید، حتما یکی از گزینه‌های خود را کاشی و سرامیک اسپانیایی قرار دهید. تنوع طرح و رنگ این کاشی‌ها باعث شده تا افراد با سلایق مختلف آن‌ها را انتخاب کنند و به‌راحتی امکان هماهنگی با تمامی دکورها را دارند.

کشور اسپانیا یکی از تولیدکنندگان مطرح در صنعت کاشی بوده و ازلحاظ کیفیت و دوام محصولات از رتبه بالایی برخوردار است. کاشی‌های رنگارنگ در سایزهای کوچک را بیش‌تر به عنوان کاشی بین کابینتی می‌شناسند، اما در مواقعی دیده شده به دلیل زیبایی منحصربه‌فرد و کیفیت آن به‌عنوان کاشی دستشویی و حمام استفاده می‌شود.

بدون شک خرید کاشی خارجی و تغییر دکور آشپزخانه به‌وسیله آن، تا سال‌ها شما را به فکر تغییر مجدد نخواهد انداخت و برای سال‌ها دکوری کاملا به‌روز و مدرن خواهید داشت.

سرامیک بین کابینتی خارجی

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک کف پذیرایی برند مرجان

چرا کاشی اسپانیایی؟

همان‌طور که می‌دانید اسپانیا یکی از مراکز اصلی تولید کاشی است و طراحان و سازندگان زیادی در هرچه بهتر کردن کیفیت این کاشی‌ها در حال تلاش شبانه روزی هستند. یکی از دلایل ترغیب و میل افراد به خرید کاشی اسپانیایی، کیفیت و دوام بالای آن است. علاوه بر کیفیت، استفاده از طرح‌های چشم‌نواز باعث می‌شود تا این کاشی‌ها برای زمان طولانی زیبایی، خاص بودن و جلوه جذاب خود را حفظ کنند.

—————————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله

کاشی اسپانیایی چیست؟ مزایا و معایب

را از مجله سرام پخش مطالعه کنید.

—————————————————–

داشتن رنگ‌های ناب به آشپزخانه روحی تازه می‌بخشند و سبب افزایش انرژی خواهد شد. درست است که انواع مختلف کاشی‌های اسپانیایی مانند کاشی سردر، کاشی بین کابینتی و کاشی سنتی قیمت بالایی دارند اما بدون ‌شک خرید این نوع کاشی با ظاهری زیبا ارزش هزینه بالا را خواهد داشت.
از طرفی صرف هزینه بیش‌تر در مقابل کیفیت و دوام این کاشی‌ها مقرون‌به‌صرفه است؛ زیرا برای سال‌های طولانی دیگر نیاز به خرید کاشی جدید نخواهد بود.

کاشی سرامیک خارجی برای بین کابینت

مزایای استفاده از کاشی اسپانیایی در آشپزخانه

خرید هر کالا و محصولی باید با در نظر گرفتن شرایط، مزایا و معایب آن باشد. انتخاب و استفاده از کاشی اسپانیایی در آشپزخانه نیز فوایدی را به همراه دارد. در این قسمت به برخی از این مزایا خواهیم پرداخت:

• کیفیت: ازآنجایی‌که اسپانیا طی سال‌های طولانی طراحی و تولید انواع کاشی‌های بین کابینتی، سرامیک کف و کاشی شیشه‌ای را دارد، توانسته است متخصصان مجرب با قدمت چند دهه پرورش دهد. همین امر به بالا رفتن کیفیت و دوام محصولات کمک خواهد کرد. آشپزخانه محلی است که در معرض برخورد اجسام، دود، حرارت، نم و رطوبت قرار دارد، بنابراین باید از باکیفیت‌ترین کاشی برای این قسمت استفاده کرد. شما می‌توانید از کاشی بین کابینتی، کاشی کف یا کاشی دیوار تولید اسپانیا برای آشپزخانه خود استفاده کنید.
• طرح: طراحان این کاشی‌ها، با طرح‌های خاص و جالب سبب شده‌اند تا هیچ‌گاه جذابیت خود را از دست ندهند. استفاده از طرح‌های مینیاتوری که در فضای بزرگ‌تر جلوه و زیبایی بیش‌تری را القا خواهد کرد، از طرح‌های مخصوص اسپانیایی می‌باشد.
• رنگ: به‌کارگیری رنگ‌های هماهنگ با محیط باعث می‌شود علاوه بر هماهنگی با وسایل و تجهیزات آشپزخانه، آرامش بصری نیز به همراه داشته باشد. یکی از این رنگ‌بندی‌ها، کاشی با زمینه سفید و طرح‌های طوسی و مشکی بوده که جلوه زیبایی را به بیننده القا می‌کند.
این رنگ‌های خنثی را می‌توان با مدل‌های مختلف کابینت هماهنگ نمود. رنگ‌های سفید، طوسی، سبز یشمی، زرد، مشکی، آبی و سفید در کاشی دیوار و کاشی بین کابینتی اسپانیایی بسیار استفاده شده است.
• قیمت: با اینکه کاشی‌های بین کابینتی اسپانیایی نسبت به کاشی‌های دیگر از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما با خرید یک دوره از این محصول تا مدت‌ طولانی دیگر نیاز به خرید مجدد کاشی نخواهد بود. این جنس از کاشی دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی هستند و در برابر حرارت زیاد، رطوبت بالا و برخورد ضربه مقاوم هستند.

محاسن استفاده ازکاشی خارجی در آشپزخانه

طرح‌های مشهور کاشی بین کابینتی اسپانیایی

کاشی بین کابینتی اسپانیایی دارای طرح‌های متنوع و متفاوتی است. در بین همه آن‌ها چند طرح مشهور وجود داشته که از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. کاشی‌هایی با زمینه سفید و شکل‌های هندسی ریز به رنگ‌های طوسی و مشکی از طرح‌های پرطرفدار کاشی بین کابینتی اسپانیایی هستند.
تمامی طرح‌های کاشی‌های اسپانیایی به همراه رنگ‌های‌شان به‌گونه‌ای در کنار هم جا گرفته‌اند که با نگاه اول هیچ شلوغی و درهم‌ریختگی احساس نخواهید کرد. درعین‌حال با تمام پیچیدگی، حس آرامش نابی را برای بیننده به ارمغان خواهد آورد.
اگر کابینت‌های شما چوبی و سفید هستند، می‌توانید از کاشی بین کابینتی دارای زمینه سفید و طرح آبی استفاده کنید. این طرح یکی دیگر از طرح‌های نامدار این کاشی‌هاست. تعامل بین رنگ‌های گرم و سرد یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت طرح کاشی بین کابینتی اسپانیایی است. در این طرح رنگ‌های زرد، آبی و نارنجی به‌صورت ترکیبی استفاده می‌شوند.
درصورتی‌که کابینت‌ آشپزخانه شما سفید یا طرح چوب است، به شما پیشنهاد خواهد شد از کاشی بین کابینتی با زمینه سفید و طرح مینیاتوری زرد و آبی استفاده کنید. برخی از طرح‌های کاشی بین کابینتی اسپانیایی کاملا اروپایی بوده، بنابراین در انتخاب آن‌ها در کنار دکور سنتی آشپزخانه ایرانی باید دقت کرد.
طرح‌هایی با رنگ طوسی و سبزیشمی از جذاب‌ترین طرح‌های کاشی بین کابینتی است. به‌طور کلی طراحان این کاشی‌ها نهایت خلاقیت و ظرافت را در طرح و رنگ آن به کار برده‌اند.

مدل های کاشی خارجی

جمع بندی
کاشی‌های بین کابینتی اسپانیایی با کیفیت، دارای طرح و رنگ‌های متنوع و به روز هستند که تقریبا اکثر سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. کشور اسپانیا نیز در تولید کاشی در دنیا یکی از سرآمدها است و برای افرادی که دنبال کاشی لوکس و باکیفیت هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌روند. در مجموع در این مقاله کلیه مواردی را که درباره خرید کاشی بین کابینتی اسپانیایی نیاز داشتید برایتان ذکر کردیم تا بتوانید با آگاهی کاملی تصمیم به خریدتان را نهایی کنید. سرام پخش انواع کاشی اسپانیایی برند اندیا گرس را برای اولین بار در ایران در بازار آنلاین خود عرضه می‌کند که می‌توانید با شرایط و تسهیلاتی ویژه آن‌ها را خریداری کنید.

سوالات متداول:

این کاشی‌ها از مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار هستند، همچنین دارای قابلیت شست‌وشو آسان می‌باشند.

هنگام انتخاب طرح و رنگ کاشی بین کابینتی باید به رنگ‌ها، صفحه روی کابینت، چیدمان کاشی دیوار و کاشی کف و اندازه آشپزخانه دقت کرد.

طرح‌های سنتی کاشی اسپانیایی از گذشته تا به امروز در کاشی کف بسیار دیده شده است. کاشی کف با رنگ‌های زیبا، جذابیت خاصی را با خود به همراه دارد.

این کاشی‌ها به شکل‌های مربع و مستطیل طراحی شده‌ اند و برای سطوح روی اجاق گاز، پشت سینک و بین کابینت‌ها کاملا مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید انواع کاشی بین کابینتی اسپانیایی اندیا گرس را از بازار آنلاین سرام پخش با شرایطی ویژه خریداری کنید.

سرامیک خارجی

مشاهده و خرید انواع کاشی سرامیک خارجی از بازار آنلاین سرام پخش

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments