پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای خرید کاشی سرامیک مربعی

راهنمای خرید کاشی سرامیک مربعی

آنچه در این مقاله می خوانید

راهنمای خرید کاشی سرامیک مربعی، توجه به دکوراسیون داخل و حتی خارج از منزل در طی سال های اخیر اهمیت بیشتری هم از دید معماران و هم از دید مالکان پیدا کرده است. به همین دلیل استفاده از متریال های جدید مانند سنگ، یا کاشی سرامیک با طرح ها و ابعاد مختلف نیز افزایش چشمگیری داشته است.

 خرید کاشی سرامیک سال هاست به دلیل نصب آسان و ایجاد هماهنگی و نظم، بیشتر توسط ساختمان سازان استفاده می شود، اما امروزه استفاده از کاشی سرامیک به ویژه کاشی سرامیک براق و با طرح های مختلف طرفداران زیادتری دارد.

کاشی شیشه ای C4GR0056 مشکی زرد 2.5*2.5 برند روکارنو
کاشی شیشه ای C4GR0056 مشکی زرد ۲.۵*۲.۵ برند روکارنو
کاشی-پازلی-چیست
کاشی تزیینی کد (۲۰۳۹۵) امپرادو۳۰*۳۰ کاشی MBOTile
کاشی تزیینی کد (20320) طرح سنگ 31*31 کاشی MBOTile
کاشی تزیینی کد (۲۰۳۲۰) طرح سنگ ۳۱*۳۱ کاشی MBOTile
کاشی دامون قهوه ای 30*30 طلا سرام-رستیک
کاشی دامون قهوه ای ۳۰*۳۰ طلا سرام-رستیک

مهم‌ترین دلایل و مزایایی که باعث محبوب شدن این محصول شده‌اند، دوام بالاتر نسبت به سایر متریال ها، قابلیت استفاده در مناطق خشک با آب و هوای مرطوب، شاخص بالای جذب آب کم، ضد حریق بودن، سازگاری با محیط‌زیست، ضدضربه بودن و … می باشند. 

کاشی سرامیک مربع دسته‌ای از کاشی های ۴ ضلعی هستند که کنار هم چیدن آن ها باعث ایجاد جلوه و محیطی منظم و تمیز و زیبا می شود و به همین دلیل مناسب مکان هایی است که ناقصی ندارند و به طور منظم می شود کاشی ها را کنار یکدیگر قرار داد هستند.

خرید کاشی سرامیک مربعی

قبل از خرید انواع کاشی سرامیک باید به فاکتورهای مختلفی ازجمله محلی که می خواهید کاشی کنید، متراژ آن، قیمت کاشی سرامیک، کیفیت آن، رنگ کاشی ها و مرطوب یا خشک بودن محیط توجه شود. 

توجه به این فاکتورها کمک می کند که کاشی سرامیک متناسب با نوع دکوراسیون کلاسیک یا مدرن را انتخاب و خریداری کنید. 

انواع کاشی سرامیک مربعی علاوه بر ایجاد فضای منظم و یک دست، باعث بزرگ‌تر و پرنورتر به نظر رسیدن سالن، اتاق، سرویس بهداشتی و حمام های کوچک و کم‌نور می شود.

علاوه بر این، خرید کاشی سرامیک مربعی به دلیل بند و اتصالات کم‌تر در مقایسه با سرامیک ها با سایزهای کوچک‌تر، فضا را بزرگ‌تر و بازتر نشان می دهد. 

خرید-کاشی-سرامیک-مربعی

البته باید توجه داشته باشید که خرید کاشی سرامیک مربعی با رنگ های روشن در این مورد گزینه ی بهتری است. انتخاب کاشی مربعی این امکان را در اختیار خریداران و ساختمان سازان قرار می دهد که در موارد خاص کاشی را به ابعاد کوچک‌تر تقسیم کنند و در قسمت هایی که ناقصی  وجود دارد، قرار دهند و نصب کنند.

قیمت کاشی سرامیک مربعی

از مهم‌ترین عواملی که مالکان منازل و ساختمان سازان هنگام خرید کاشی سرامیک به آن توجه می کنند، قیمت آن است. با این وجود عوامل مختلف دیگر نیز تأثیر زیادی روی تعیین قیمت کاشی سرامیکی می گذارند.

 از مهم‌ترین عوامل می توان به قیمت مواد اولیه، نحوه و زمان پخت کاشی سرامیک، نوع خاک به کار رفته در آماده سازی کاشی سرامیک، دستمزد و هزینه نیروی کار، درجه ۱ و ۲ و ۳ کاشی سرامیک، ضخامت آن، طرح و نقش های ایجاد شده روی کاشی و … اشاره کرد. قبل از خرید به صورت آنلاین و حضوری می توانید کلیه موارد بالا را از فروشنده سؤال کرده و سپس انتخاب و خرید کنید.

کاربرد کاشی سرامیک مربعی

با توجه به این که کاشی به چندین دسته تقسیم می شود، برای انتخاب و خرید کاشی مناسب ابتدا باید در نظر داشته باشید، محلی که می خواهید کاشی ها را در آن نصب کنید، چه متراژی دارد و چه میزان نوری در طول روز در آن محیط می تابد.

برای مثال در صورتی که محیط تقریباً پرنور و بزرگ باشد، می توانید از کاشی سرامیک مربعی با رنگ های تیره هم استفاده کنید، اما در صورتی که متراژ اتاق یا سرویس بهداشتی و حمام کوچک است، توصیه می کنیم از کاشی مربعی با رنگ های روشن و ترجیحاً براق استفاده کنید.

کاشی سرامیکی یکی از پر استفاده ترین انواع کاشی ها است که در بیشتر موارد در سالن های پذیرایی، آشپزخانه، رستوران ها، سرویس بهداشتی، حمام، مطب پزشکان، سالن های انتظار، لابی هتل و … قابل استفاده است.

کاشی دارین کرم 30*30 طلا سرام

نتیجه‌گیری

کاشی های سرامیکی در مقایسه با سایر متریال ها قابل شستشو و ضد آب بوده و با میزان جذب آب کمی که دارند، حتی در محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی هم بدون نگرانی از خرابی می توانید از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر این، کاشی سرامیک درجه ۱ ضد خش بوده و حتی در محیط های پر رفت و آمد و شلوغ هم دچار آسیب و خش و رنگ پریدگی نمی شود.

برای دیدن مدل‌های مختلف کاشی و سرامیک مربعی به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره درباره این محصولات با کارشناسان سرام پخش ارتباط بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments