پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نکاتی درباره خرید و قیمت کاشی پازلی

کاشی-برای-پوشش-کامل-صفحات-پشت-شیرآب

نکاتی درباره خرید و قیمت کاشی پازلی

نکاتی درباره خرید و قیمت کاشی پازلی، زیبایی دکوراسیون منزل و محل کار، رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و غیره از دید ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش ایجاد حس زیبایی و طراوت و شادابی است. به همین دلیل حتی در محل کار و رستوران‌ها و غیره از کاشی کاری‌ها و طرح و رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود.

یکی از بهترین مزیت‌های کاشی این است که در شرایط آب و هوایی مختلف و حتی در مناطق مرطوب و مناطق خشک مقاومت بسیار خوبی دارد و قاب نصب روی دیوارها با متریال‌های مختلف ازجمله آجر، سیمان، سنگ و غیره است. یکی از بهترین انواع کاشی‌ هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاشی پازلی است.

کاشی پازلی به قطعات و تکه‌های مختلف یک قسمت بسیار بزرگ از ساختمان داخلی یا خارجی گفته می‌شود که کنار یک دیگر قرار می‌گیرند و یک طرح زیبا و چشم نواز را ایجاد می‌کنند.

 

کاشی شیشه ای C4GR0056 مشکی زرد 2.5*2.5 برند روکارنو
کاشی شیشه ای C4GR0056 مشکی زرد ۲.۵*۲.۵ برند روکارنو

کاشی پازلی یکی از جدیدترین فناوری‌های دکوراسیون داخلی است که پیاده سازی آن تاثیر زیادی در افزایش زیبایی محیط کار، منزل، یا قسمت‌های مختلف مکان‌ها دارد. 

کاشی پازلی قابل سفارش و نصب است و هم روی سطح دیوار و هم در قسمت کف نصب می‌شود که با توجه به رنگ دکوراسیون می‌توانید رنگ و طرح‌های مورد نظر خود را سفارش دهید و نصب کنید.

خرید کاشی پازلی

خرید کاشی پازلی و نصب آن در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار مزایای مختلفی ازجمله امکان انتخاب بدون محدودیت در ابعاد، امکان سفارش و چاپ با طرح‌ها و رنگ های مختلف، امکان پیاده سازی در ابعاد بسیار بزرگ، دوام و ماندگاری بالا، قابل استفاده در محل های مختلف و غیره را دارد.

خلق طرح کخلق طرح کاشیاشی

برای خرید کاشی پازلی توصیه می‌شود که ابتدا طرح و ابعاد مورد نظر خود را با کارشناسان و طراحان دکوراسیون داخلی و کارخانجات تولید کاشی پازلی مطرح کنید تا با توجه به ابعاد مورد نظر طرح اولیه را برای شما جهت تایید، طراحی و ارسال کنند. 

حتی برای خرید کاشی پازلی با طرح های شخصی و با طراحی لوگو و چهره افراد معروف و غیره می‌توانید طرح‌ها را طبق فرمت در خواستی ارسال کنید تا ابعاد مناسب برای چاپ هر قطعه، ضخامت و متراژ کلی طراحی و ارسال شود.

قیمت کاشی پازلی

هنگام خرید کاشی پازلی و سایر کاشی و سرامیک‌های موجود در بازار، عوامل مختلفی روی تعیین قیمت تاثیر گذار هستند.

ازجمله عوامل تاثیر گذار می‌توان به قیمت مواد اولیه، قیمت نیروی کار مشغول تولید کاشی پازلی، ضخامت کاشی، نوع رنگ به کار رفته برای چاپ روی کاشی، تعداد کاشی‌های مورد نیاز برای کنار یک دیگر قرار گرفتن و نوع طرح در خواستی برای چاپ روی کاشی اشاره کرد.

کاربرد کاشی پازلی

با افزایش اهمیت دکوراسیون در همه قسمت‌‌های منزل و محل کار، به ویژه در پذیرایی، نشیمن، اتاق جلسه و غیره کاربرد انواع کاشی پازلی و نصب آن نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

در گذشته از کاشی پازلی در سردر محل ورود منازل، کاخ ها، اماکن مذهبی، اقامتگاه ها استفاده می شد؛ اما امروزه از کاشی پازلی در قسمت‌های مختلف ازجمله اتاق کار، نشیمن، اتاق پذیرایی و آشپز خانه و قسمت هایی از سرویس بهداشتی و حمام نیز  استفاده می کنند. 

استفاده از کاشی و سرامیک پازلی این امکان را به افراد می دهد که در ابعاد مختلف و حتی روی قسمتی از دیوار (نه صرفاً تمامی سطح دیوار) بتوانید طرح یا چند بیتی از شعر را به دلخواه سفارش داده و طرح در خواستی را با درخشندگی و زیبایی خیره کننده‌ای روی سطح دیوار نصب کنید. استفاده و نصب کاشی پازلی باعث جان بخشیدن و ایجاد زیبایی و شادابی بیشتر در دکوراسیون خانه می شود.

جمع‌بندی

با وجود این که انواع و اقسام کاشی ها و به ویژه جدید ترین کاشی های پازلی در طرح ها، رنگ ها و سایزهای مختلف تولید می شوند، دریافت مشاوره قبل از خرید و سفارش اهمیت زیادی دارد.

برای خرید و قیمت کاشی پازلی متناسب با دکوراسیون منزل و محل کار خود می توانید به سایت سرام پخش مراجعه کرده و انواع کاشی های پازلی را به صورت طرحی اجرا شده و در ابعاد بزرگ مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. همچنین برای محاسبه قیمت ابعاد کاشی و طرح مورد نظرمی توانید با کارشناسان سرام پخش مشورت نمایید.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments