پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرامیک کف چه رنگی خوبه؟

مدل های پرفروش سرامیک کف

سرامیک کف چه رنگی خوبه؟

فهرست مطالب

در گذشته بخش بسیار زیادی از کاشی دیوار و سرامیک کف از کشورهای اروپایی تأمین می‌شد؛ اما امروزه این صنعت تا حد زیادی در ایران پیشرفت داشته است و بخش عمده‌ای از نیازهای تمام مردم از تولیدات داخل تأمین می‌شود و دیگر دغدغه مردم از نبود کاشی و سرامیک به سرامیک کف چه رنگی خوبه؟ رسیده است…
اگر این مسئله سؤال و دغدغه شما نیز هست بدون شک جای درستی آمده‌اید، زیرا در ادامه به بررسی رنگ‌های مختلف سرامیک کف و همچنین محبوبیت هریک از رنگ‌ها می‌پردازیم، برای اطلاع از نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ تنها کافیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید اقساطی سرامیک کف از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات

سرامیک کف چه رنگی خوبه؟

حتماً شما هم به دنبال یک رنگ خاص یا متفاوت برای منزل یا سالن پذیرایی خود هستید که بتوانید جلوه بی‌نظیری را در منزل خود بوجود آورید؛ شاید هم برای ساخت مطب یا دفترکار خود به دنبال انتخاب سرامیک هستید؟
درهرصورت انتخاب رنگ سرامیک یا هر نوع پرسلان به نکات مهمی بستگی دارد که اگر این نکات را ندانیم و قبل از خرید خود لحاظ نکنیم، نه‌تنها در نهایت سرامیک‌ها زیبایی و جلوه خاصی را بوجود نمی‌آورند؛ بلکه ممکن است در زیبایی و ظاهر دیگر تجهیزات منزل شما نیز تأثیر منفی داشته باشد، پس در ادامه به نکات مهمی که ارائه می‌شود توجه کنید تا در نهایت بتوانید نتیجه بهتری را کسب کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای سرامیک کف

به ۵ نکته مهم که در ادامه بررسی می‌شود توجه کنید و سعی کنید موارد را مطابق با شرایط ساختمان موردنظر خود اجرا کنید:

۱- میزان نور در فضا

نور یکی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب رنگ سرامیک کف است؛ زیرا اگر نور کافی در منزل نباشد و ساختمان و فضا تاریک باشد قطعاً انتخاب رنگ‌های تیره به تکرار این شرایط کمک می‌کند و فضای نامطلوبی را بوجود می‌آورد؛ پس بهتر است در چنین شرایطی از رنگ‌های روشن برای سرامیک کف استفاده شود.
همچنین در سالن‌های پذیرایی، مهمانی، مراسم و غیره که نیاز به نورپردازی و جلوه‌های مختلفی است، حتماً از سرامیک‌های روشن استفاده کنید؛ زیرا سرامیک رنگ روشن به پخش نور کمک کرده و در نهایت زیبایی خاصی از نور ساطع می‌شود پس در شرایط لازم بهترین گزینه رنگ روشن است. همان‌طور که در مقالات پیش‌تر دررابطه‌با کاشی آشپزخانه نیز صحبت شد، نور مناسب در انتخاب انواع کاشی در محیط تأثیرگذار است.

پرفروش ترین سرامیک کف

۲- بررسی هدف استفاده از سرامیک

قطعاً نوع سرامیکی که برای سرویس بهداشتی انتخاب می‌شود با سرامیک پذیرایی متفاوت است و به‌تبع رنگ آن نیز تفاوت‌هایی دارد، پس برای انتخاب نوع سرامیک بهتر است بدانیم در حال خرید سرامیک برای چه مکانی هستیم تا بتوانیم راحت‌تر با درنظرگرفتن شرایط همان بخش از منزل رنگ سرامیک را انتخاب کنیم.

۳- متراژ محیط

پس از بارها تکرار این نکته را قطعاً می‌دانید، اگر محیط موردنظر شما که قصد خرید سرامیک برای آن بخش دارید کوچک است قطعاً انتخاب رنگ روشن می‌تواند به بزرگ‌تر شدن و نمایش بزرگ‌تر فضا کمک کند و برعکس این قضیه نیز صادق است.

————————————-

برای مشاهده مدل های سرامیک کف اتاق خواب پیشنهاد می کنم مقاله سرامیک مناسب کف اتاق خواب را مطالعه بفرمایید.

————————————-

خرید انواع کاشی و سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات یا براق

۴- موقعیت قرارگیری سرامیک

موقعیت قرارگیری سرامیک تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب رنگ به شما کمک کند، در نظر بگیرید اگر برای سرویس بهداشتی یا حمام از رنگ‌های تیره‌ای استفاده شود هرچند در کنار برخی شیرآلات حمام یا شیرآلات سرویس بهداشتی زیبایی وصف نشدنی بوجود می‌آورد؛ اما پس از مدت کوتاهی رطوبت ایجاد شده سبب ایجاد لک‌های قوی می‌شود و در نتیجه جلوه زشت و زننده‌ای به سرامیک شما می‌دهد.

۵- نوع طراحی

طراحی سرامیک نیز برای انتخاب رنگ می‌تواند به شما کمک کند و از اهمیت بالایی برخوردار است و در برخی موارد برای کاشی‌های دیواری از رنگهای متضاد می‌توان استفاده کرد که جلوه‌ای خیره‌کننده به فضا می بخشد؛ یکی از طراحی‌های زیبا کاشی طرح چوب و پارکت است که اگر طراحی تجهیزات منزل نیز به‌درستی انتخاب شود قطعاً فضای چشمگیر و خیره‌کننده‌ای بوجود می‌آید.

—————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله پرفروش ترین سرامیک کف را مشاهده بفرمایید.

—————————————

رنگ پرفروش سرامیک کف

محبوب‌ترین رنگ‌های سرامیک کف

یکی دیگر از سؤالات مهمی که علاوه بر سرامیک کف چه رنگی خوبه باید پاسخ داده شود و به آن بپردازیم مسئله محبوب‌ترین رنگ‌های سرامیک کف است، به این معنا که چه رنگ‌ها و طرح‌هایی تا کنون طرف‌داران بیشتری داشته و به‌تبع در میان مشتریان محبوب‌تر است.

رنگ سفید:

یکی از رنگ‌های پرکاربرد است که می‌تواند انتخاب اغلب افراد باشد و با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ شود، این رنگ به دلیل انعکاس نور جلوه ویژه‌ای به فضا می‌دهد، به‌گونه‌ای که اگر در فضای کوچکی استفاده شود می‌تواند فضا را بزرگ‌تر نمایش دهد؛ بنابراین موردتوجه مشتریان بسیار زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی این رنگ را برای سرامیک منزل خود انتخاب می‌کنند.

سرامیک کف پرفروش

رنگ کرم:

رنگ کرم یکی از رنگ‌های خنثی است که می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود، همچنین به دلیل طراحی اغلب منازل به رنگ‌های کرم و قهوه‌ای انتخاب رنگ سرامیک کرم کاربرد بسیار زیادی داشته و یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در سرامیک و انواع کاشی حمام و کاشی سرویس بهداشتی می‌باشد.

سرامیک طرح سنگ پرفروش برای کف

کاشی کف آشپزخانه

رنگ سیاه:

رنگ سیاه یکی از رنگ‌هایی است که اغلب برای طراحی لوکس و به‌عنوان مکمل در فضا استفاده می‌شود، استفاده از این رنگ به‌تنهایی ممکن است تا حدودی فضا را کوچک‌تر نمایش دهد؛ اما استفاده از آن در کنار دیگر سرامیک‌ها و به‌عنوان مکمل فضای خیره‌کننده‌ای بوجود می‌آورد.

پرفروشترین رنگ برای سرامیک پذیرایی

رنگ طوسی:

امروزه اغلب منازل مدرن سرامیک و کابینت‌هایی به رنگ طوسی را برای منزل خود انتخاب می‌کنند، این رنگ به‌گونه‌ای است که برای هر فضایی از جمله سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، اتاق‌خواب و… مناسب است و به همین دلیل است که کاربرد وسیعی پیدا کرده است.

پرفروش ترین رنگ سرامیک کف هال

سرامیک کف هال

رنگ قهوه‌ای:

رنگی به رنگ طبیعت و چوب که می‌تواند احساس حضور در طبیعت را در منزل شما بوجود آورد، رنگ قهوه‌ای انتخاب بسیار مناسب و یکی از رنگ‌های گرم است که با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شود؛ استفاده از این رنگ در کنار دکوراسیون سبز، طلایی و… جلوه بی‌نظیری برای شما ایجاد می‌کند.

سرامیک طرح چوب

انواع سرامیک کف خانه

برای اطلاع از پرفروشترین سرامیک کف و این مسئله که سرامیک کف مات یا براق خوب است می‌توانید به مجله سرام پخش مراجعه کنید و از مقالات متعدد در زمینه انواع کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی استفاده کنید.

کلام آخر
سرامیک کف یکی از مصالحی است که می‌تواند در ظاهر و زیبایی منزل و اغلب ساختمان نقش بسزایی را ایفا کند، بنابراین انتخاب رنگی متناسب با دکوراسیون منزل شما بسیار کمک‌کننده است، در این مقاله تلاش شد تا به این سوال که سرامیک کف چه رنگی خوبه به‌صورت کامل پاسخ داده شود که می‌توانید برای خرید انواع سرامیک کف به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه نمایید.
در نظر داشته باشید به دلیل نوسان بازار برای اطلاع از قیمت عمده انواع سرامیک کف یا کاشی دیواری و کاشی تزئینی و دیگر تجهیزات سرام پخش بهتر است با کارشناسان در واحد فروش تماس گرفته تا از قیمت‌های آپدیت شده مطلع شوید و تمام سرامیک و تجهیزات حمام، سرویس بهداشتی و همچنین شیرآلات آشپزخانه خود را با شرایط اقساط از این مجموعه خریداری نمایید.

سوالات متداول…

به‌صورت کلی اگر محل موردنظر شما نوردهی کافی ندارد یا ابعاد آن کوچک است استفاده از رنگ‌های روشن پیشنهاد می‌شود.

انتخاب رنگ کف مغازه کاملاً سلیقه‌ای است و به انتخاب شما و دکوراسیون بستگی دارد؛ اما با توجه به رفت‌وآمد زیاد در چنین مکانی بهتر است از رنگ‌هایی استفاده شود که لک و گردوغبار کمتر دیده شود تا تمیز کردن آن نیز آسان باشد.

سرویس بهداشتی همواره در معرض رطوبت و آب است بنابراین بهتر است از رنگ‌های برای این مکان استفاده شود که در برابر رطوبت به زردی مایل نشود، همچنین استفاده از رنگ‌های تیره برای سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام در اغلب موارد توصیه نمی‌شود مگر به‌عنوان سرامیک‌های ترکیبی گزینه مناسبی است.

در نظر داشته باشید کیفیت سرامیک یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید، ازاین‌رو برای خرید برند معتبر و باکیفیت بالا لازم است از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید، شما می‌توانید با مراجعه به بازار آنلاین سرام پخش انواع سرامیک کف را با تنوع بالایی مشاهده و خریداری نمایید.

بله با توجه به تنوع بالای سرامیک در مجموعه سرام پخش می‌توانید انواع مدل‌های از جمله کاشی طرح چوب و پارکت و… را مشاهده و خریداری نمایید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments