پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شیرظرفشویی چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین مارک شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی چه مارکی خوبه

شیرظرفشویی چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین مارک شیر ظرفشویی

فهرست مطالب

مهم‌ترین قسمت هر خانه، آشپزخانه‌ای است که تمام اعضا خانواده در آن جمع شوند، بنابراین وسایل مورد استفاده در آن و مخصوصا شیر ظرفشویی که جزو پراستفاده‌ترین اجزای آن محسوب می‌شود از اهمیت زیادی برخوردارند. به‌طورکلی انواع شیرآلات مانند شیرآلات حمام یا ظرفشویی، تاثیر زیادی در دکوراسیون حمام و آشپزخانه دارند.

امروزه تنوع زیادی که در تولید و طراحی شیرآلات ساختمانی وجود دارد، سبب شده است تا یافتن بهترین مارک، کمی دشوار شود. همچنین رشد برخی مارک‌های متفرقه و کاهش کیفیت مارک‌های قدیمی و شناخته شده، این کار را سخت‌تر نیز کرده است.

اگر شما هم قصد خرید شیرآلات ظرفشویی را دارید، این مقاله از مجله سرام پخش را بخوانید تا با بهترین مارک‌های شیرآلات ظرفشویی و نکات مهم برای انتخاب آن‌ها آشنا شوید.

شیر ظرفشویی چی خوبه؟

شیر ظرفشویی چی خوبه؟

اگر نمی‌دانید شیرآلات ایرانی خریداری کنید یا خارجی، باید بگوییم که برندهای ایرانی نیز هم رده با انواع خارجی هستند و از نظر طراحی ظریف و کیفیت خوب ساخت، چیزی کمتر از برندهای خارجی ندارند. بنابراین لزومی ندارد برای خرید شیرآلاتی مثل شیر توالت یا حمام که نقش مهمی در سرویس بهداشتی شما دارند، هزینه‌های زیادی را بپردازید.

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین مارک شیرآلات ظرفشویی آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب خوب و هوشمندانه ای داشته باشید.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مدل شیر ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

——————————————

  • شیرآلات کی دبلیوسی

شرکت کی دبلیو سی KWC حدود ۱۴۰ سال پیش در یک کارخانه کوچک در کشور سوئیس تاسیس شد. بالا بودن کیفیت و تنوع محصولات تولیدی این شرکت سبب شد تا در سال ۱۳۶۳، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران فعالیت خود را تحت لیسانس کمپانی کی دبلیو سی در شهرک صنعتی کاوه آغاز کند.

محصولات متنوعی همچون شیرآلات رنگی، شیرآلات توکار، شیرآلات چشمی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات ساختمانی، الکترونیکی و ترموستاتیکی در این شرکت تولید می‌شود. تمام شیرآلات تولیدشده در شرکت KWC، ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش پاسخگو و فعال دارند. همین امر نیز موجب شده است تا این شرکت جزو بهترین برندهای ایرانی قرار بگیرد.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند راسان از بازار آنلاین سرام پخش

شیر ظرفشویی برند kwc
  • شیرآلات راسان

در سال ۱۳۷۶ تولید شیرآلات راسان در داخل کشور در مجموعه ماهسان پویا آغاز شد. محصولات این شرکت بسیار مرغوب است و کیفیت بالایی دارد، دلیل آن نیز استفاده از مواد اولیه مرغوب، به‌کارگیری دستگاه‌های هوشمند و تکنولوژی‌های برتر در تولید و موارد دیگر است.

شیرآلات هوشمند، فلاش تانک، شیردوش حمام، شیر آفتابه، شیر سینک و شیر روشویی جزو محصولات تولیدی این شرکت به‌حساب می‌آیند. تعداد دفاتر خدمات پس از فروش شرکت راسان در هر شهر، کمتر از دفاتر نمایندگی فروش شیرآلات نیست که به معنای توجه‌ به خدمات پس از فروش، گارانتی ۵ ساله و مسائل فروش است.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند راسان از بازار آنلاین سرام پخش

شیرآلات ظرفشویی برند راسان
  • شیرآلات شودر

شرکت تولیدی شیرآلات شودر باتکیه‌بر دانش فنی و مهندسی و فناوری روز دنیا، فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارند و شامل علم دوش، پنل دوش،شیرآلات آشپزخانه، روشویی، حمام، توالت، توکار و اکسسوری هستند. نمایندگی فعال شرکت شودر در تمامی مراکز استان‌ها قرار دارد و خدمات پس از فروش ۶ ساله را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند شودر از بازار آنلاین سرام پخش

شیر ظرفشویی برند شودر
  • شیرآلات قهرمان

شرکت قهرمان حدود نیم‌قرن قدمت دارد و محصولات متنوعی را تولید می‌کند. این شرکت با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها در دنیا، سطح کیفی تولیدات بالایی دارد. بعضی از قطعات مهم شیرها از جمله کارتریج، از کشورهایی همچون ایتالیا، اسپانیا و آلمان دریافت می‌شود.

شیرآلات تولیدی در این شرکت با آبکاری الکترواستاتیکی و آبکاری کروم نیکل، پوشش داده می‌شوند و دوام بسیار بالایی دارند. این روکش‌ها و آبکاری‌ها، تنوع رنگی زیادی دارند و در رنگ‌هایی همچون مشکی، سفید، طلایی و نقره‌ای ساخته می‌شوند که مطابق با همه سلیقه‌ها باشد.

یکی از مزیت‌های مهم و بارز شرکت قهرمان، گارانتی معتبر ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله آن است که برای تولیدات خود در نظر می‌گیرد. در تمام این مدت، مشتری هیچ هزینه‌ای را بابت تعمیر محصولات پرداخت نمی‌کند و خدمات رایگان انجام می‌شود.

شیر ظرفشویی برند قهرمان

  • شیرآلات اوج

فعالیت شرکت تولیدی شیرآلات اوج برای تولید انواع شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر آشپزخانه، بیش از نیم‌قرن سابقه دارد. تمامی محصولات این برند، نشان استاندارد ملی ایران را دریافت کرده‌اند و خود شرکت نیز یکی از اعضای فعال در انجمن تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی محسوب می‌شود.

برای ساخت شیرآلات اوج از شمش برنج با درصد خلوص بسیار بالا به‌عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود؛ همچنین برای کاهش مصرف آب نیز، اقدامات لازم بکار گرفته می‌شود. از تفاوت‌های مهم شرکت اوج با سایر برندها، انجام آبکاری با درجه بالا و استفاده از باکیفیت‌ترین کارتریج است. با خرید شیرآلات اوج، می‌توانید از گارانتی ۵ ساله برای تعویض یا تعمیر شیرآلات بهره ببرید.

شیرآلات برند اوج

  • شیرآلات شایان

شرکت شایان سابقه‌ای ۳۰ ساله در زمینه تولید انواع شیرآلات باکیفیت دارد. تنوع محصولات این شرکت زیاد است و برای شیر ظرفشویی، مدل‌های علم بلند، علم کوتاه، فنری و شاوری را ارائه می‌کند. آبکاری شیرآلات شایان بیشتر در رنگ‌های سفید، طلایی و کروم انجام شده است.

ضمانت و خدمات پس از فروش ۵ ساله این شرکت همراه با علامت استاندارد ایران، تندیس‌های کیفیت و تقدیرنامه‌های مختلف، نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات آن است.

شیرآلات برند شایان

  • شیرآلات درخشان

مجموعه صنعتی درخشان با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و هدف تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ در داخل کشور شروع کرد. این شرکت تعداد زیادی استاندارد و گواهینامه را از آن خود کرده است که نشان از کیفیت بالای تولیدات آن می‌دهد.

تنوع شیرآلات درخشان بسیار زیاد است و همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. از لحاظ خدمات پس از فروش و شبکه فروش نیز گستردگی زیادی دارد که نشان‌دهنده اعتبار بالای این برند است.

شیر ظرفشویی درخشان

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات از بازار آنلاین سرام پخش

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم انواع مارک‌های خوب شیرآلات ظرفشویی ایرانی را بررسی و به شما معرفی کنیم  اگر پس از خواندن مقاله باز هم سوالی ذهنتان را مشغول کرد، می‌توانید در قسمت سوالات آن را مطرح کنید تا همکاران ما به شما پاسخ دهند.

همچنین درصورتی‌که قصد خرید انواع محصولات ساختمانی همچون شیر روگازی و شیرآلات را دارید، می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه سرام پخش سر بزنید. سرام پخش امکان خرید محصولات متنوع و باکیفیت را به‌صورت نقد و اقساط برای شما فراهم کرده است.

خرید  شیر توالت از بازار آنلاین سرام پخش 

راهنمای خرید شیر توالت

سوالات متداول…

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید.

قهرمان، kwc، شودر، اوج، راسان، درخشان، شایان

گارنتی معتبر، رنگ شیر، ارتفاع علم، جنس کارتریج، وزن شیر، درجه آبکاری، جنس بدنه شیر، جنس روکش شیر

 هرچقدر وزن شیر کمتر باشد، یعنی آلیاژ به کار رفته برای ساخت آن نازک‌تر بوده است و کیفیت پایین‌تری دارد.

 هرچقدر درجه آبکاری میکرونی شیرآلات بالاتر باشد، کیفیت آبکاری شیرآلات بیشتر است.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments