پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کرونا و تغییر عادت های خرید آنلاین

کرونا و تغییر عادت های خرید آنلاین

کرونا و تغییر عادت های خرید آنلاین

ویروس کرونا عادت های خرید آنلاین در جهان را تغییر می دهد

کرونا و تغییر عادت های خرید آنلاین | با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از پلت فرم تحلیلی پیش بینی خرده فروشی Quantum Metric ، ویروس کرونا در حال هدایت مصرف کنندگان بین المللی به خرید آنلاین است. فروشندگان تجارت الکترونیکی مستقر در ایالات متحده، در هفته های پنجم تا هشتم سال ۲۰۲۰ (در دوره زمانی که ویروس به سرعت در خارج از قاره آسیا گسترش یافته) رشد ۵۲ درصدی در خرید های آنلاین را تجربه کرده است. (تاریخ دقیق از ۲۷ ژانویه تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۰)

علاوه بر این ، نرخ تبدیل آنلاین نقطه به نقطه نسب به هفته های سال ۲۰۱۹ در سال ۲۰۲۰ ۸.۸ درصد افزایش یافته است.  طبق تحلیل داده های اقتصادی، بسیاری از مصرف کنندگان با شیوع ویروس کرونا، خرید آنلاین خود را افزایش داده اند چرا که با شیوع این ویروس بسیاری از فروشگاه های محلی قادر به ترخیص بارهای خود از چین نیستند، همینطور با دلیل انبارش کالاها توسط مردم، جلوگیری از شلوغ شدن اماکن عمومی، بهترین گزینه برای افراد خرید آنلاین می باشد که بدون صرف وقت زیاد و احتمال گرفتن این بیماری، افراد می توانند هم خرید کنند و هم  ترافیک شهری را کاهش دهند.

کرونا و تغییر عادت های خرید آنلاین

نرخ تبدیل آنلاین چیست؟

به هر عملی که به فرآیند تبدیل بازدید‌کننده ی سایت به مشتری سایت، منجر شود، نرخ تبدیل یا Conversion Rate گفته می شود و هر چه نرخ تبدیل رشد داشته باشد به معنای موفقیت سایت شما می‌باشد.

یکی از ایده‌های اصلی در خصوص نرخ تبدیل استفاده از نظرات کاربران سایت است به‌طوری‌که در نظرات کاربران شما ایده هایی برای دستیابی به هدف شماست.  نرخ تبدیل بالا نشانگر بازاریابی موفق و طراحی وبسایت عالی ست: این بدان معناست که مردم آنچه را که شما ارائه می دهید می خواهند ، و آنها به راحتی قادر به دریافت این محصولات یا خدمات هستند!

 

بررسی اخیر مصرف کنندگان توسط First Insight نشان می دهد که با شیوع کورونا ویروس ۲۱% از افراد اذعان کردند که اکثر خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

 

 

تهیه و تنطیم توسط تیم تولید محتوا سرام پخش


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments