پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هشدار درباره کاشی کاری آشپزخانه

کاشی شش ضلعی

هشدار درباره کاشی کاری آشپزخانه

هشدار درباره کاشی کاری آشپزخانه : قفسه بندی در مقابل کاشی های  Backsplash

در این مطلب می­خواهیم درمورد قفسه بندی روی Backsplash صحبت کنیم. پیش از آنکه گام به گام درباره نصب قفسه ها بر روی کاشی های Backsplash صحبت کنیم، ابتدا می­خواهیم ۴ دلیل ایجاد شدن این تمایل در مصرف کنندگان (نصب قفسه باز روی کاشی های Backsplash) را بیان کنیم.

۴ دلیل تمایل مشتریان برای قفسه بندی باز:

۱-بی نظیر و زیبا

هی چیز به اندازه به کار بردن سلیقه شخصی در آشپزخانه نمی­تواند جذابیت داشته باشد. قفسه بندی این موضوع را به روشی کاملا منظم و مرتب تحقق می­بخشد. با این روش نه تنها می­توانید ظروف خود را  با نظم و ترتیب خاصی به نمایش بگذارید بلکه می­توانید رنگ ها و طراحی­های مختلفی که قبلا به آنها علاقمند بودید را به طرح کلی خود اضافه کنید.

۲-ایجاد فضای دوستانه تر

این قفسه ها خیلی شما را به طرح های گذشته و سنتی باز نمیگردانند و تنها صفحات چوبی هستند که با طرح بندی و رنگ آمیزی زیبا، محیطی صمیمانه را در آشپزخانه به شما هدیه می­دهند.

۳-راحتی و آسایش

آیا از اینکه افراد خانه از شما بپرسند ظرف ها یا مواد غذایی کجاست خسته شده اید؟ قفسه بندی باز این مشکل را تا حد زیادی برطرف می­کند. با وجود نصب این قفسه ها کافی ست در پاسخ به این سوال بگویی قفسه شماره ۲!! به این ترتیب هرکس می­تواند ظرف یا ماده غذایی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند.

بنابراین این گونه قفسه بندی ها در تمامی خانه ها ، علی الخصوص خانواده های پرجمعیت راحتی و آسایش را فراهم می­آورد.

۴-ایجاد نظم و ترتیب

درست مانند قفسه کتاب، سیستم قفسه بندی باز شما را مجبور می­کند تا همه چیز را به صورت منظم و سازمان یافته در جای مخصوص خود بگذارید. این موضوع به شما کمک می­کند تا ظروف را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید.

tile

مراحل نصب قفسه بر روی کاشی های Backsplash:

گام به گام نصب:

ابتدا لازم است مواد و ابزارهای نصبی که هنگام کار به آنها نیاز دارید را بردارید

۱-قفسه ها

۲-براکت کنج(نبشی)

۳-دریل

۴-مته الماس

پس از فراهم کردن ابزار لازم است ابتدا دیوار را به طور سازماندهی شده سوراخ کنید:

بر روی دیواری که میخواهید قفسه بندی را روی آن انجام دهید یک خط افقی یکنواخت و تراز رسم کنید. نقاطی که میخواهید روی دیوار آنها را سوراخ کنید پیدا کنید.

با استفاده از دریل با مته ¼” نقاطی که روی دیوار علامت زدید را سوراخ کنید.( اندازه این سوراخ برای پیچ ها و بست های رزوه دار اندازه متفاوتی دارد بنابراین دقت کنید تا اندازه مته درستی را برای سوراخ ها انتخاب کنید.)

بست های رزوه دار(رول پلاک) را درون سوراخ های ایجاد شده قرار دهید و براکت ها(نبشی ها ) را نصب کنید.  در این مرحله قفسه ها روی براکت ها قرار دهید و کمی روی آنها فشار وارد کنید تا مطمئن باشید براکت ها روی دیوار محکم نصب شده اند و احتمال افتادن قفسه ها وجود ندارد.

بسیارعالی! شما موفق شدید قفسه ها را نصب کنید.

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments