پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نمایندگان کاشی مرجان در اصفهان { آدرس + شماره تماس }

لیست نمایندگی کاشی مرجان در اصفهان

نمایندگان کاشی مرجان در اصفهان { آدرس + شماره تماس }

فهرست مطالب

برند مرجان بیش از ۳ دهه است در زمینه تولید انواع کاشی سرامیک و پرسلان مشغول به فعالیت است و در طی سال‌های فعالیت خود، موفقیت‌های چشمگیری را از لحاظ شاخصه‌های کیفی از آن خود کرده است.
کاشی مرجان یکی از پیشتازان ایران در زمینه استفاده از آخرین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در ایران است و نوآوری‌های خوبی در این زمینه از خود نشان داده است.
در ادامه نمایندگی‌های فروش و عرضه کاشی مرجان در استان اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم. اگر در هر یک از شهرهای اصفهان زندگی می‌کنید، با مراجعه به لیست زیر، برای خرید کاشی مرجان به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. 

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

لیست نمایندگان کاشی مرجان در استان اصفهان

در ادامه لیست جامع نمایندگی‌های کاشی مرجان در اصفهان را برایتان آورده‌ایم:

شرکت نیک فرتاک مدرن

این نمایندگی در اصفهان، بلوار کشاورز، نبش سه راه سیمین واقع شده است و آقای امید حسینی مدیریت آن را عهده دار هستند. راه ارتباطی با این نمایندگی تماس با شماره ۰۳۱۳۷۷۵۸۰۸۱ است.

فروشگاه صدف

آقای سعید امین صدری صاحب این نمایندگی هستند و فروشگاه ایشان در خیابان شیخ صدوق شمالی، جنب کاخ سعادت آباد شرقی قرار دارد. راه ارتباطی با این نمایندگی نیز شماره تماس ۰۳۱۳۶۶۲۹۶۹۲ است.

فروشگاه کاشی مرجان (رجبیان)

دیگر نمایندگی برند کاشی مرجان در استان اصفهان، در اتوبان کاوه، اول اتوبان شهید چمران، مجتمع مسکونی آسمان شهر است که آقای شکرالله رجبیان آن را مدیریت می‌کنند. تماس با تلفن ۰۳۱۳۴۴۶۷۷۰۹، راه ارتباطی با این نمایندگی است.

شرکت سازه فراز یاقوت کبود

نمایندگی بعدی کاشی مرجان در اصفهان، در خیابان شیخ مفید ، حد فاصل چهار راه فیض و آب ۲۵۰ ، جنب داروخانه دکتر فریدزادگان قرار دارد و مدیریت آن برعهده آقای مصطفی میرزابیگی است. بهترین راه ارتباط با این نمایندگی هم تماس با شماره ۰۳۱۳۶۶۱۹۴۱۳ است.

نسترن

این برند آخرین فروشگاه کاشی مرجان آن هم در شهر مبارکه، بلوار شهید نیکبخت، مقابل پارک سوار شهروند است که محمود مهدوی مدیریت آن است. شماره ۰۳۱۵۲۴۲۲۶۵۹ نیز ارتباطی با این نمایندگی است.

شرایط اخذ نمایندگی کاشی مرجان در اصفهان

آسان‌ترین راه گرفتن نمایندگی کاشی مرجان در اصفهان یا هر نقطه ایران، مراجعه به سایت marjantileco.ir و تکمیل فرم درخواست همکاری با این برند است. در این فرم بایستی اطلاعاتی ازجمله اطلاعات هویتی، سوابق آموزشی و… را در اختیار کاشی مرجان بگذارید. آن‌ها پس از انجام بررسی‌های لازم، جهت واگذاری نمایندگی با شما وارد مذاکره و عقد قرارداد رسمی ایجاد نمایندگی خواهند شد.

مزایای خرید از نمایندگی کاشی مرجان در استان اصفهان

سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه خرید انواع کاشی مرجان برای ساکنین هر یک از شهرهای استان اصفهان، مراجعه به نمایندگی‌های این برند است. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از این نمایندگی‌ها در شهر خود انواع و اقسام کاشی مرجان مثل کاشی‌های صنعتی، کاشی آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

جمع بندی
ضمن خرید حضوری از برند مرجان استان اصفهان می‌توانید به سایت سرام پخش هم سری بزنید و انواع کاشی مرجان را با شرایطی اقساطی و ویژه خریداری کنید. برای ثبت سفارش در سایت سرام پخش کافی است ابتدا محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید. سپس باید صبر کنید تا کارشناسان فروش در سرام پخش برای ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره و فروش با شما در تماس باشند.

سوالات متداول…

کاشی مرجان ازجمله برندهایی است که در تولید انواع کاشی، از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند و نوآوری‌ و خلاقیت چشمگیری در ارائه محصولات خود به بازار داشته است.

نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان اصفهان عبارتنداز:

شرکت نیک فرتاک مدرن

شرکت سازه فراز یاقوت کبود

فروشگاه صدف

فروشگاه کاشی مرجان (رجبیان)

نسترن

آسان‌ترین راه گرفتن نمایندگی کاشی مرجان در اصفهان یا هر نقطه ایران، مراجعه به سایت مرجان و تکمیل فرم درخواست همکاری با این برند است.

اگر ساکن استان اصفهان هستید، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید انواع کاشی مرجان در استان اصفهان مراجعه به نمایندگی این برند است تا بتوانید انواع کاشی مورد نیاز خود مانند کاشی‌های صنعتی، آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

بله؛ شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید از شرایط خرید اقساطی کاشی مرجان اطلاع پیدا کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments