پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نمایندگان کاشی مرجان در استان فارس { آدرس + شماره تماس }

لیست نمایندگان کاشی مرجان استان فارس

نمایندگان کاشی مرجان در استان فارس { آدرس + شماره تماس }

فهرست مطالب

کاشی مرجان ۳۰ سال است که جزو پیشگامان تولید کاشی و سرامیک باکیفیت در ایران است و تا به امروز از لحاظ استانداردهای کیفی، نمره‌های قابلی قبولی را دریافت کرده است.
برند مرجان برای این که بتواند محصولی باکیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد، سعی کرده از آخرین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی روز دنیا بهره بگیرد.
در این مطلب می‌خواهیم نمایندگی‌های فروش و عرضه کاشی مرجان در استان فارس را به شما معرفی کنیم تا چنانچه در هر یک از مناطق فارس نیاز به کاشی و سرامیک داشتید، برای خرید، به نزدیک‌ترین نمایندگی کاشی مرجان در اسرع وقت دسترسی پیدا کنید.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

لیست نمایندگان کاشی مرجان در استان فارس

در ادامه لیست تمامی نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان فارس را برایتان آورده‌ایم:

فروشگاه کاشی مرجان (نوربخش)

این نمایندگی کاشی مرجان در شهر شیراز، بلوار باهنر شمالی، نبش کوچه ۱۲، جنب بانک مسکن قرار دارد و مدیریت آن آقای روح الله نوربخش است. شماره تماس این نمایندگی ۰۷۱۳۸۲۲۰۰۴۵ است.

کاشی و سرامیک نبات ریز

این فروشگاه که عرضه کننده انواع کاشی مرجان است، در شهر شیراز، خیابان مشیرنو ، پلاک ۴۰۲ قرار گرفته است. تماس با این نمایندگی با مدیریت آقای محمد جواد نبات ریز با شماره تماس ۰۷۱۳۲۳۲۲۳۶۱ امکان پذیر است.

طرح نو

طرح نو نمایندگی کاشی مرجان در استان فارس، شهرستان مرودشت، خیابان ۲۲ بهمن ، بین چهار راه اول و دوم ، سمت راست واقع شده است و آقای عقیل همایون نمایندگی آن را عهده دار هستند. راه ارتباطی با این فروشگاه شماره تماس ۰۷۱۴۳۳۳۴۰۰۶ است.

فروشگاه کاشی مرجان (معمار کاران راستین)

این نمایندگی نیز در شهر شیراز، قصر الدشت، حد فاصل کوچه ۳۸ و ۴۰ ، فروشگاه کاشی مرجان قرار گرفته است و با شماره تماس ۰۷۱۳۶۲۶۴۳۶۷ می‌توانید با این فروشگاه ارتباط بگیرید.

لوازم بهداشتی ساختمانی سعدی

این نمایندگی کاشی مرجان در شهر آباده ، خیابان سعدی ، نبش خیابان شهید چاکر واقع شده است و فرشاد قائدی مدیریت آن را بر عهده دارد. راه ارتباطی با این نمایندگی تماس با شماره تلفن ۰۷۱۴۴۳۳۰۹۹۸ خواهد بود.

شرایط اخذ نمایندگی کاشی مرجان در فارس

برای گرفتن نمایندگی کاشی مرجان در استان فارس یا هر نقطه دیگر کشور، بهتر است به وب سایت marjantileco.ir مراجعه و فرم درخواست همکاری با این برند را دراسرع وقت تکمیل کنید. آن‌ها پس از انجام بررسی‌های لازم بعد از ثبت درخواست همکاری شما، برای اعطای نمایندگی با شما وارد پروسه مذاکره و عقد قرارداد خواهند شد. امیدواریم نمایندگی بعدی کاشی مرجان در استان فارس شما دوست عزیز باشید.

مزایای خرید از نمایندگی کاشی مرجان اصفهان در استان فارس

اگر در هر یک از مناطق استان فارس زندگی می‌کنید، بدون شک سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه خرید کاشی مرجان، مراجعه به نمایندگی این برند خواهد بود. شما با مراجعه به این برند می‌توانید انواع کاشی مورد نیاز خود مثل کاشی‌های صنعتی، کاشی ضد اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

جمع بندی

شما ضمن خرید حضوری از برند مرجان در استان فارس می‌توانید به سایت سرام پخش هم سری بزنید و انواع کاشی مرجان را با شرایط اقساطی ویژه بخرید. برای ثبت سفارش در سایت سرام پخش ابتدا محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید. سپس منتظر باشید تا کارشناسان سرام پخش با شما ارتباط بگیرند.

سوالات متداول…

کاشی مرجان ازجمله برندهایی است که در تولید انواع کاشی، از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند و نوآوری‌ و خلاقیت چشمگیری در ارائه محصولات خود به بازار داشته است.

نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان فارس عبارتنداز:

لوازم بهداشتی ساختمانی سعدی

فروشگاه کاشی مرجان (نوربخش)

فروشگاه کاشی مرجان ) معمار کاران راستین(

کاشی و سرامیک نبات ریز

طرح نو

ساده‌ترین راه اخد نمایندگی کاشی مرجان در فارس یا هر نقطه دیگر ایران، مراجعه به وبسایت برند مرجان و تکمیل فرم درخواست همکاری است.

اگر ساکن استان فارس هستید، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید انواع کاشی مرجان در استان فارس مراجعه به نمایندگی این برند است تا بتوانید انواع کاشی مورد نیاز خود مانند کاشی‌های صنعتی، آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

بله؛ شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید از شرایط خرید اقساطی کاشی مرجان اطلاع پیدا کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments