پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

۱۰ برند برتر کاشی در ایران + آدرس و اطلاعات تماس بهترین برند سرامیک

کاشی سرامیک

۱۰ برند برتر کاشی در ایران + آدرس و اطلاعات تماس بهترین برند سرامیک

فهرست مطالب

همیشه در هر حوزه و صنعتی، افراد بهترین آن‌ها را دنبال می‌کنند. این مورد در صنعت کاشی و سرامیک هم صدق می‌کند و ما در این مطلب لیست ۱۰ مورد از برترین برندهای کاشی و سرامیک در کشور ایران را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

بهترین برندهای کاشی سرامیک ایران

جالب است بدانید در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کارخانه تولید کاشی و سرامیک در ایران وجود دارد و ما گلچین بهترین‌های آن‌ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

 

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

کاشی مرجان

بیش از ۳ دهه حضور قدرتمند در بازار رقابتی کاشی و سرامیک به‌هیچ‌ وجه اتفاقی نیست. جالب است بدانید این سابقه طولانی فعالیت، نه‌تنها باعث نشده گرایش تولید و طراحی محصولات مرجان از رده خارج باشد؛ بلکه این برند یکی از پیشتازان صنعت کاشی و سرامیک در زمینه هماهنگی با معماری مدرن و روز دنیا است. چشم‌انداز این برند، داشتن فعالیتی همپای تغییرات روز معماری در دنیا است و آخرین رخدادهای مربوط به معماری را به‌خوبی دنبال می‌کند.

کیفیت بالا درمقایسه با رقبا، استفاده از ماشین‌آلات تخصصی برای تولید سریع و بدون نقص محصولات، تاسیس نمایندگی‌های گسترده فروش در سراسر کشور برای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان ازجمله عوامل موفقیت برند مرجان به‌شمار می‌روند.

کاشی‌های صنعتی، ;کاشی آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار نیز جزو مهم‌ترین دسته‌بندی‌های برند مرجان هستند که در وبسایت سرام پخش می‌توانید آن‌ها را ببینید و خریداری کنید.

وب سایت: marjantileco.ir

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۴۸۰۱۹

آدرس: اصفهان، چهارباغ بالا، کوچه کاویان، پلاک ۴۱ش

معرفی برند مرجان

کاشی تبریز

کاشی تبریز یکی از رهبران بزرگ بازار کاشی و سرامیک است که طبق آمارها، سالانه ۴ میلیون متر مربع کاشی دیواری و ۵ میلیون متر مربع کاشی کف تولید و در بازار عرضه می‌کند. کیفیت در این برند حرف اول و آخر را می‌زند و برای دستیابی به این شاخصه از جدیدترین ماشین آلات و دستگاه‌های روز دنیا برای تولید کاشی و سرامیک استفاده کرده است.

وب سایت: tabriz-tile.ir

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۳۲۸۶۵۸

آدرس: تبریز ، ولیعصر ، خیابان اوحدی ، بالاتر از پیتزا میزبان ، ساختمان آماندا ، بازرگانی والاسرا

معرفی برند کاشی تبریز

کاشی مهسرام

کاشی مهسرام برندی است که خود را نماد اصلی کیفیت سرامیک کشور ایران در سطح خاورمیانه می‌داند. این برند به‌صورت تخصصی مشغول تولید انواع سرامیک‌های محکم و بادوام با کاربری کف، دیواره و همه انواع فضاهای خانگی و کاری است. مهسرام همچنین با نیاز سنجی دائم نیازهای روز بازار، محصولات پرسلانی بسیار ممتاز با درصد جذب پایین آب روانه بازار مصرف می‌کند که دربرابر انواع مواد اسیدی و قلیایی مقاوم هستند و این دلیلی جز تلاش شبانه روزی این برند قدرتمند ندارد.

وب سایت: mahceramtile.com

شماره تماس: ۰۳۵۳۱۵۴

آدرس: یزد، میدان شهدای محراب،
ابتدای بلوار دانشجو، نبش بن بست هفتم

معرفی برند کاشی مهسرام

کاشی البرز

سرامیک البرز یکی از برندهایی است که علاوه‌بر حفظ کیفیت محصولات تولیدی خود، تنوع قابل قبولی تولید محصولاتی مانند انواع سرامیک و کاشی مینیاتوری و موزاییک دارد. این برند برای حفظ و توسعه سهم بازار خود سالانه انواع و اقسام طرح‌های کاشی و سرامیک جدید با حفظ کیفیت آن مد نظر قرار داده است.

وب سایت: alborzceramic.com

شماره تماس: ۰۲۱۸۹۴۷

آدرس:  تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، کوچه اتحاد، شماره ۲۴

معرفی برند کاشی البرز

کاشی الوند

این مجموعه از سال ۶۷ تاکنون با همین نام مشغول به فعالیت است و در بازار اقیانوس قرمز کاشی و سرامیک توانسته به‌خوبی دوام بیاورد. این برند سالانه ظرفیت تولید هشت میلیون متر مربع انواع کاشی کف، دیوار و پرسلانی در سایزهای متنوعی دارد و هم اکنون بیش از ۶۰۰ نیروی انسانی مجرب به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم در این برند مشغول فعالیت هستند. الوند در تلاش است کلاس کاری خود را به سطحی جهانی ارتقا دهد و امیدوار است این رویای خود را هر چه زودتر محقق کند.

وب سایت: alvandtileco.com

شماره تماس: ۰۲۸۳۲۲۲۴۰۰۶

آدرس: قزوین، شهر صنعتی البرز حکمت ۱۴ ابتدای جاده نصرت آباد

معرفی برند کاشی الوند

کاشی پرسپولیس

کاشی پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین برندهای تولید کاشی و سرامیک و پرسلان در ایران است که سالانه ظرفیت تولیدی ظرفیت ۲ میلیون متر مربع در اختیار دارد. محصولات تولیدی این برند در محیط‌های مختلفی از جمله آشپزخانه، دیوار حمام و دستشویی، نما، دیوار و… به کار گرفته می‌شود.
این برند نه تنها در داخل کشور، بلکه در سطح بین المللی هم موفقیت‌های چشمگیری داشته است و توانسته پرسلان‌های خاص و با کیفیت خود را به بسیاری از کشورها صادر کند.

وب سایت: persepolistile.ir

شماره تماس: ۰۳۵۳۸۲۷۸۱۸۳

آدرس: یزد – کیلومتر ۲۵ جاده یزد کرمان

لوگو برند پرسپولیس

کاشی امین

شرکت تولیدی امین میبد از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در شهرک صنعتی میبد تولید کرده است و در بیشتر سایزهای ممکن پرسلان‌های خود را تولید و روانه بازارهای مصرفی می‌کند. این برند تنوع محصولی قابل قبولی دارد و به‌خاطر کیفیت مرغوب آن نسبت به رقبا، در این لیست جای گرفته است.

کاشی نوین سرام

نوین سرام یکی از کارخانجات تولید کاشی و سرامیک و پرسلان است که بیشتر شهرتش به تنوع سایزهای تولیدی آن باز می‌گردد. تولید حجم بالایی از محصولات با تنوع بالای سایز، به‌خاطر بهره‌مندی از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و روز دنیا است. کاشی نوین سرام محصولات کاربردی متنوع برای انواع محیط‌های آشپزخانه، کاشی حمام، سرامیک حیاط، استخر و… دارد.

وب سایت: novinceram.ir

شماره تماس: ۰۳۵۳۲۶۳۴۶۰۵

آدرس:یزد- پلیس راه تفت – منطقه سفید کوه – کیلومتر ۴

معرفی برند کاشی نوین سرام

کاشی گلدیس

کاشی گلدیس رفع نیازهای مشتریان در سطح کشور را اولویت کاری خود در تولید محصولات قرار داده است و با این نیت، به تولید طیف گسترده‌ای از محصولات مشغول شده است. شبکه توزیع قدرتمند، نقطه قوت برند کاشی گلدیس به‌شمار می‌رود و این موضوع توانسته فاصله میان تولیدکنندگان و فروشندگان را به حداقل ممکن برساند و گامی مهم در جهت افزایش میزان رضایت مشتریان بردارد.

وب سایت: goldistile.com

شماره تماس: ۰۲۱۸۷۴۰

آدرس: تهران ، خیابان ملاصدرا ، خیابان شیراز جنوبی ،ساختمان سی بی سی ، پلاک ۳۴ ، طبقه چهارم

معرفی کاشی گلدیس

کاشی سینا

آخرین برند لیست برترین‌های کاشی و سرامیک، برند سینا است که از سال ۷۴ با ظرفیت ۴ میلیون متر مربع تولید کاشی مشغول فعالیت است. این شرکت با بررسی دقیق نیازهای مصرف‌کنندگان، سبد محصولی کامل و متنوعی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برند کاشی سینا را در این لیست برترین‌ها جای داده است، بهره‌گیری از مواد مرغوب داخلی و خارجی، دارا بودن آزمایشگاه‌های پیشرفته کنترل کیفیت محصول و استفاده از به روز ترین متدهای تحقیق و توسعه است.

وب سایت: sinatile.ir

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۲۶۰۳۴

آدرس: تهران،بلوار میرداماد،حدفاصل میدان مادر و خیابان شریعتی ،پلاک ۲۱

معرفی برند سینا

جمع بندی
در این لیست به‌طور جامع و کامل، برترین‌های حوزه کاشی و سرامیک را به شما معرفی کردیم و امیدواریم با مقایسه و بررسی دقیق ویژگی‌های هر یک از این برندها، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد. برای خرید اقساطی محصولات برندهای معرفی شده و همچنین انواع شیرآلات و چینی بهداشتی و روشویی می‌توانید سری به سایت سرام پخش بزنید.

اگر قصد خرید سرامیک کف دارید پیشنهاد میکنم مقاله بهترین مارک سرامیک کف را مطالعه کنید.

نظرات ۱۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments