پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مزایا شیر روشویی پایه بلند + کاربرد و بررسی شیر پایه بلند روشویی

مزیت استفاده از شیر روشویی پایه بلند

مزایا شیر روشویی پایه بلند + کاربرد و بررسی شیر پایه بلند روشویی

فهرست مطالب

آیا تابه‌حال اسم شیر روشویی پایه بلند به گوشتان خورده است؟ همان‌طور که می‌دانید شیرآلات و روشویی‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها شیرآلات روشویی پایه بلند هستند. این نوع شیرآلات با افزایش طرفداران روشویی کابینتی، محبوبیت زیادی پیدا کردند اما شاید برایتان سوال باشد که دلیل این موضوع چیست؟
دلیل این موضوع این است که در روشویی‌های کابینتی به علت استفاده از کاسه‌های روشویی روکار که جایی برای نصب شیر روی کاسه ندارند، استفاده از شیرآلات روشویی پایه بلند الزامی است. از این نوع شیرها بیشتر در سرویس بهداشتی‌ها و شیرآلات حمام‌ مدرن استفاده می‌شود. شیر پایه بلند روشویی، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارد که در این مقاله از سرام پخش قصد داریم کاربرد این شیرآلات، مزایا و تفاوت آن‌ها با شیرهای معمولی را بررسی کنیم. همچنین اگر قصد خرید انواع شیرآلات ازجمله شیر ظرفشویی را دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید ما پیشنهاد خوبی برای شما در نظر داریم که پشیمان نخواهید شد.

مزایای شیر روشویی پایه بلند

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

محل نصب این شیرآلات روی کابینت است؛ به‌این‌ترتیب فضای بالای سینک آزاد می‌شود و می‌توان از آن برای قراردادن طبقه‌بندی یا آینه‌ای بزرگتر بهره گرفت. استفاده از شیر روشویی اهرمی پایه بلند، سبب ایجاد فضایی مدرن و مینیمال می‌شود و کاربرد زیادی نیز دارد. با استفاده از این شیرآلات در زمان شستشوی دست نیز فضای بیشتری در اختیار ما قرار می‌گیرد.

خرید آسان و اقساطی شیر پایه بلند روشویی از بازار آنلاین سرام پخش

کاربرد شیر روشویی پایه بلند

شیرآلات روشویی پایه بلند، بهترین انتخاب برای سینک‌های کابینتی هستند. شیرهای روشویی معمولی یا شیرهایی که ارتفاع بلندتری دارند (مانند شیر ظرفشویی) را نمی‌توان روی این نوع سینک‌های فانتزی نصب کرد؛ چراکه موجب می‌شوند دسته اهرمی شیر به دیواره سینک برخورد کند و حرکت آن دچار محدودیت شود. امروزه از این نوع شیرآلات در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود؛ زیرا دارای نقش و طرح‌های چشمگیر و زیبایی هستند.

کاربرد شیر پایه بلند روشویی

تفاوت شیر روشویی پایه بلند و شیر روشویی معمولی

شیرآلات روشویی پایه بلند در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند که با ظاهر مدرن یا کلاسیک خود، یک فضای امروزی و پیچیده را خلق می‌کنند. امروزه در ست‌های شیرآلات، شیر روشویی پایه بلند نیز قرار می‌گیرد و شما می‌توانید شیر معمولی یا شیر پایه بلند را انتخاب کنید. در نتیجه اگر می‌خواهید شیر روشویی پایه بلند را خریداری کنید، به‌راحتی می‌توانید آن را با بقیه شیرآلات منزل از جمله شیر توالت ست کنید.
حال می‌خواهیم به بررسی تفاوت شیرآلات معمولی و پایه بلند بپردازیم. در ادامه، این دو نوع شیر را از سه جهت ارتفاع علمک، عملکرد و قیمت با یکدیگر مقایسه می‌کنیم و در مورد هرکدام توضیح می‌دهیم.

خرید آسان و اقساطی شیرآلات توکار از بازار آنلاین سرام پخش

ارتفاع علمک شیرآلات

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، ارتفاع علمک، اصلی‌ترین تفاوت میان شیرآلات معمولی و شیرآلات پایه بلند به‌حساب می‌آید. همین خصوصیت سبب می‌شود تا برای استفاده در روشویی‌های کاسه‌ای مناسب باشند. طراحی خاص روشویی‌های کابینتی به‌گونه‌ای است که کاسه روشویی بر روی کابینت قرار می‌گیرد و به همین دلیل نمی‌توان از شیرهای معمولی در این روشویی‌ها استفاده کرد. محل نصب شیر روشویی، در پشت کاسه است و کوتاه بودن ارتفاع شیر، موجب می‌شود تا شما نتوانید دسترسی و فضای کافی برای شستن دست‌های خود زیر شیر آب داشته باشید. به همین دلیل شیرآلات پایه بلند طراحی و روانه بازار شده‌اند.

عملکرد شیرآلات

شیرآلات پایه بلند و معمولی هیچ تفاوتی از لحاظ عملکرد با یکدیگر ندارند. هر دوی این شیرآلات کارتریج دارند و از نوع اهرمی هستند. دسته اهرمی این شیرها وظیفه هدایت جریان آب به سمت آبریز را بر عهده دارند. حرارت آب و کنترل فشار نیز در هردوی این شیرآلات شبیه به هم است.

قیمت شیرآلات

شیرآلات روشویی‌ پایه بلند نسبت به شیرهای معمولی کمی گران‌تر هستند ولی نه آن‌قدر که بخواهند تصمیم شما را عوض کنند! این شیرآلات از لحاظ جنس، رنگ، طرح و تنوع کاملا مشابه یکدیگر هستند.

———————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله انواع شیر روشویی را مطالعه بفرمایید.

———————————————-

فرق شیر روشویی پایه بلند و معمولی

کلام آخر
در این مقاله از سرام پخش سعی کردیم کاربردها و مزایای شیرآلات روشویی پایه بلند را بررسی کنیم و تفاوت آن‌ها را با شیرآلات معمولی بیان کنیم. اگر تا انتهای مقاله همراه ما آمده‌اید، پس حتما قصد خرید شیرآلات را دارید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سرام پخش تمامی مدل‌های شیرآلات از جمله شیرآلات توکار را مشاهده و برندها و قیمت‌های آن را بررسی کنید.
سرام پخش امکان خرید انواع شیرآلات مانند شیر روشویی، شیر ظرفشویی، شیرروگازی و… را به‌صورت نقد و اقساط برای شما عزیزان فراهم کرده است تا درصورتی‌که بودجه کافی ندارید، بتوانید محصول موردعلاقه خود را خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط اقساطی به صفحه خرید اقساطی در وب‌سایت سرام پخش مراجعه کنید.

سوالات متداول…

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید.

محل نصب این شیرآلات بر روی کابینت است؛ به این ترتیب فضای بالای سینک آزاد می‌شود و می‌توان از آن برای قرار دادن طبقه‌بندی یا آینه‌ای بزرگ‌تر بهره گرفت. استفاده از شیر روشویی اهرمی پایه بلند، سبب ایجاد فضایی مدرن و مینیمال می‌شود و کاربرد زیادی نیز دارد.

شیر روشویی‌های پایه بلند نسبت به شیرهای معمولی کمی گران‌تر هستند.

مقالات پیشنهادی…

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments