پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مقایسه شیرآلات قهرمان با شیرآلات نوبل

تفاوت شیرآلات قهرمان با نوبل

مقایسه شیرآلات قهرمان با شیرآلات نوبل

فهرست مطالب

از حق نگذریم، در سال‌های اخیر شیرآلات ایرانی به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شده است که هم در کیفیت و هم در طراحی پیشرفت زیادی داشته است. شاید بتوان با افتخار مدعی شد که برخی از شیرآلات فعلی ایرانی در مقایسه با محصولات خارجی از قدرت قابل توجهی برخوردار هستند.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات از بازار آنلاین سرام پخش

البته ناگفته نماند که بسیاری از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران از عناصر فیلتر و قطعات خارجی در محصولات خود استفاده می‌کنند. اما در نهایت منجر به تولید شیرآلاتی شد که هم کیفیت شیرآلات خارجی را داشتند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسیدند. در این مقاله می‌خواهیم دو برند شیرآلات قهرمان و نوبل را مورد بررسی قرار دهیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایا و معایب شیرآلات طلایی

بهترین مدل شیرآلات قهرمان

به احتمال زیاد ممکن است در زمان خرید شیرآلات قهرمان، بین مدل‌های مختلف و یا انتخاب بهترین مدل متناسب با محیط و سبک دکوراسیون منزل خود کمی تردید داشته باشید. در این شرایط بهترین کاری که می‌توانیم برای شما انجام دهیم بررسی و توضیح مدل‌های معروف و پرفروش برند قهرمان است.

در این مطلب به معرفی برند قهرمان و همچنین بهترین مدل شیرآلات قهرمان خواهیم پرداخت تا بتوانیم انتخاب را برای شما راحت کنیم.

ابتدا با معرفی برند قهرمان شروع می‌کنیم، از تاریخچه جذاب و خواندنی شیرآلات برند قهرمان صحبت را آغاز می‌کنیم که در واقع می‌توان گفت نام قهرمان برازنده و شایسته آن است! شیرآلات برند قهرمان را به طور کامل بررسی خواهیم کرد و در پایان نیز چند مدل پرفروش قهرمان را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به‌راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معرفی برند قهرمان

ایران، یکی از موفق‌ترین کشورها در زمینه تولید شیرآلات است. یکی از برندهای مطرحی که نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازارهای خارجی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است، برند قهرمان نام دارد.

شیرآلات برند قهرمان در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است بهترین و با کیفیت‌ترین شیرآلات را به‌ فروش برساند و افراد زیادی را در داخل و خارج از کشور بخاطر ارائه محصولات با کیفیت به خود جذب کرده است.

برای شناخت بهتر برند قهرمان بد نیست از تاریخچه، زمینه‌های فعالیت، محصولات و سایر مسائل این برند اطلاعاتی هرچند کوتاه کسب کنید.

انواع-شیرالات

ویژگی محصولات برند قهرمان

همانطور که گفته شد محصولات برند قهرمان کیفیت فوق‌العاده خوبی دارند و این را می‌توان به عنوان یکی از صدها ویژگی مثبت شیرآلات این برند معرفی کرد.

در ساختار محصولات قهرمان از بهترین فولادها استفاده شده است و تمامی آنها مورد تایید سازمان جهانی استاندارد قرار گرفته‌اند.

شیرآلات کارخانه قهرمان به گونه‌ای طراحی شده است که در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند. همانطور که می‌دانید که میزان ذخیره آب کشور به دلیل بارندگی کم  همچنین تغییرات آب و هوایی بسیار کم شده است و اگر برای نجات آن تلاش نکنیم نسل‌های بعدی ما دچار بحران و معضل کم آبی خواهند شد.

شرکت قهرمان با ارائه محصولاتی که استفاده از آنها باعث کاهش مصرف آب می‌شود، تلاش فراوانی کرده تا به عنوان یکی از بهترین و معروف‌ترین برند به‌شمار رود.

استفاده-از-شیر-آلات-طلایی

واردات کارتریج‌های مصرفی و قطعات مختلف به کار رفته در ساختار سوپاپ این برند، یکی از ویژگی‌های ممتاز شیرآلات برند  قهرمان است. زیرا اکثر برندهای شیرآلات موجود در بازار تجهیزات مصرفی خود را به گونه‌ای تولید می‌کنند که با استانداردهای جهانی سازگار نیست.

کیفیت محصولات برند قهرمان

شیرآلات برند قهرمان، از نظر کیفیت یکی از بهترین‌ها در بازار جهانی به شمار می رود. کیفیت متریال بدنه شیرآلات برند قهرمان عالی بوده و تمامی تجهیزات به کار رفته در ساختار محصولات از بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است.

بهترین مدل قهرمان از نظر کیفیت، با بهترین برندهای خارجی در رقابت است. تنها تفاوت این برند ایرانی با برندهای خارجی، قیمت فروش آن در بازار است.

برای اینکه بتوانید از کیفیت خوب و قیمت مناسب بهره‌مند شوید، بهتر است لیست قیمت شیرآلات قهرمان را مشاهده کرده و آن را با نمونه‌های خارجی در مراکز فروش مقایسه کنید. سپس اقدام به خریداری کنید.

خرید-شیرآلات-از-سرام-پخش

معرفی محصولات برند قهرمان

شرکت قهرمان محصولات متنوعی دارد و در بازارهایی که شیرآلات برند قهرمان را به فروش می‌رسانند، هر محصول نام خاصی دارد. زیرا این شرکت مدل‌های مختلف شیرآلات تولیدی خود را به نام‌های مختلفی دسته‌بندی کرده و به ثبت رسانده است.

  • ست قهرمان مدل اسپانیایی

طراحی مجموعه کامل مدل اسپانیایی شیرآلات برند قهرمان، تماماً اهرمی است. در بازار می‌توانید این شیرآلات را فقط با رنگ کروم خریداری کنید. ست کامل با ظاهری ساده و رنگی پرطرفدار باعث افزایش فروش آن در بازار شده است. قیمت مدل اسپانیایی، به دلیل طراحی ساده آن نیز مناسب است.

  • ست قهرمان مدل آلمانی

مجموعه کامل شیرآلات آلمانی برند قهرمان، توسط طراحان بنام آلمانی طراحی شده است. مجموعه کامل این مدل از شیرآلات برند قهرمان شامل ظرفشویی، کاسه، دیواری، توالت فرنگی و دوش است و بازار فروش آن به صورت تکی و یا ست به طور چشم‌گیری روبه افزایش است. قیمت خرید شیرآلات آلمانی برند قهرمان مناسب‌تر از قیمت خرید مدل جدید است.

کاشی-برای -پوشش-کامل-صفحات-پشت-شیر-آب

  • ست قهرمان مدل ارکیده

مجموعه اهرمی تنظیم آب از ست کامل ارکیده برند قهرمان در کنار آن طراحی شده است. از آنجایی که مجموعه کامل این شیرآلات کاربری آسانی دارد، بازار فروش بسیار خوبی هم دارد.

همچنین قیمت قابل قبول ست کامل این شیرها در بازار خرید را نمی توان نادیده گرفت. با وجود کیفیت فوق‌العاده این شیرآلات، قیمت قابل قبولی برای فروش آنها در بازار تعیین شده است.

  • ست برند قهرمان مدل آنتیک

ست کامل مدل آنتیک از برند قهرمان، یکی از جدیدترین و گران‌ترین ست‌های کامل شیرآلاتی است که این برند وارد بازار خریداری کرده است. این مدل در چهار نوع طلایی، طلای مات، کروم و کروم مات با قیمت بالایی عرضه می‌شود.

شیرآلات نوبل

شیرآلات نوبل با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ساخت شیرآلات بهداشتی فعالیت خود را در ابتدا با شیرآلات وارداتی آغاز کرد.

سپس در سال ۱۳۹۰ با خودکفایی کشورمان در این زمینه، کارخانه شیرآلات نوبل را تأسیس کرد. در سال ۱۹۹۳ میلادی، شیرآلات نوبل با دریافت نشان استاندارد و کیفیت به جایگاه ویژه‌ای در بین مهندسان و معماران دست یافت. کارخانه شیرآلات نوبل از پیشرفته‌ترین تکنولوژی خط تولید مانند ماشین‌های تراش و پولیش مدرن، مجرب‌ترین مهندسان در صنعت و آخرین دانش روز دنیا بهره‌مند می‌شود.

علاوه بر این کیفیت آبکاری بالا، بالاترین مقاومت در برابر خوردگی ممکن، طراحی و ظاهر عالی، تنوع رنگ و ظرافت قطعات را می‌توان از ویژگی‌های شیرآلات نوبل دانست. شیرآلات نوبل در تمامی مراحل تولید تحت کنترل کیفی مستمر قرار دارند تا با گارانتی شرکت نوبل محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

———————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین ست شیرآلات را مطالعه بفرمایید.

———————————–

شیرالات آشپزخانه نوبل
شیر ظرفشویی نوبل مدل مارس
شیرآلات آشپزخانه نوبل

کیفیت و طراحی شیرآلات نوبل

با توسعه روزافزون شیرآلات نوبل در طول سالیان متمادی، این شرکت توانست موفق به اخذ گواهینامه های TUV، تی یو وی آلمان، CE اروپا و استاندارد ISO 9001 شده است. همچنین Nobellux Valves تنها دارنده رسمی شرکت اسپانیایی Sadal است.

شیرآلات ساختمانی نوبل با این کار، ارزش و اهمیت خود را در عرضه و تولید یکی از مهمترین محصولات در هر ساختمانی به اثبات رساند. شیرآلات نوبل با هدف رقابت بین‌المللی و ورود به بازار جهانی توانست به عنوان شیرآلات لوکس و مدرن جایگاهی عالی در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس پیدا کند.

کابینت روشویی

تنوع محصولات شیرآلات نوبل

یکی دیگر از اهداف شیرآلات برند نوبل، جلب رضایت سلیقه‌های مختلف مصرف‌کنندگان است که با ایجاد تنوع در طراحی شیرآلات آشپزخانه، سرویس بهداشتی، روشویی، شیر حمام و … توانسته به این هدف برسد. به عنوان مثال، اگر به دنبال شیرآلات طلایی، سفید، طلای مات، رزگلد، استیل (کروم) یا نیکل هستید، شیرآلات نوبل یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شما هستند.

ست شیرآلات نوبل مدل کاوالی
ست شیرآلات نوبل مدل کاوالی
ست شیرآلات نوبل مدل بون
ست شیرآلات نوبل مدل بون
ست شیرآلات نوبل مدل هرمس
ست شیرآلات نوبل مدل هرمس

لیست قیمت محصولات نوبل

قیمت شیرآلات نوبل کمتر از رقبای اروپایی و چینی آن است. با توجه به نوسان مواد اولیه، مدیران نوبل سعی کرده اند تا حدودی قیمت را برای مصرف کننده کنترل کنند تا نوسانات کمتری داشته باشد.

برای دریافت لیست قیمت نوبل می‌توانید از طریق کانال‌های معرفی شده در قسمت تماس با ما درخواست خود را ارسال نمایید و یا به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه و قیمت شیرآلات نوبل را مشاهده و بررسی کنید.

نقشه نمایندگان

سخن پایانی

شیرآلات یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک مکان و محیط به شمار می‌روند و اگر کیفیت لازم را نداشته باشند ممکن است بر کیفیت زندگی و همچنین زیبایی مکان زندگی تأثیر منفی بگذارند. این مقاله راهنمای خرید شیرآلات استاندارد برای شما دوستان عزیز تان بود تا با خواندن آن بتوانید با خیال راحت و با نگرانی کمتری شیرآلات خود را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه بفرمایید.

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments