پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بررسی انواع مدل دوش حمام و مدل های پرفروش در بازار

انواع مدل دوش حمام

بررسی انواع مدل دوش حمام و مدل های پرفروش در بازار

فهرست مطالب

استحمام قبل از خواب، به تجربه خواب بهتر بعد از یک روز پرمشغله و پراسترس کمک خواهد کرد. بنابراین استحمام برای تجربه یک خواب راحت بسیار مهم است. مهمترین قسمت حمام دوش است، بنابراین اگر می خواهید بهترین دوش را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، ابتدا باید با انواع دوش آشنا شوید. از این رو تصمیم داریم در این مقاله، به طور کامل به معرفی انواع مدل‌های دوش بپردازیم و در پایان به پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل های موجود در بازار اشاره کنیم.

دوش دوکاره حمام

انواع مدل‌های دوش حمام کدامند؟

دوش‌های حمام در انواع مختلفی ساخته می‌شوند. برای انتخاب یک دوش با کیفیت، علاوه بر برند، باید بهترین دوش را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. این بازار دارای دوش‌های ساده، گوشی، دوش توکار، پنل دوش و کابین دوش است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات حمام از بازار آنلاین سرام پخش

  • دوش ساده

این مدل دوش‌ها، ساده یا همان دوش‌های نوستالژی‌های قدیمی هستند. همه ما این دوش‌های ساده را دیده‌ایم، این نوع دوش‌ها در دو مدل ثابت و سیار در بازار وجود دارند. آن‌ها همچنین دارای قیمت مناسبی هستند، بنابراین اگر به یک دوش ساده نیاز دارید، این مدل را انتخاب کنید.

  • دوش تلفنی 

دوش‌های تلفنی این روزها مورد پسند همگان واقع می شوند، این دوش‌ها دارای سری‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند جریان آب را تنظیم کنند. این دوش‌ها برای افرادی که تصمیم دارند نوزاد یا حیوان خانگی خود را استحمام کنند، بسیار راحت است. بدین ترتیب می‌توانند به‌راحتی به استحمام نوزاد خود بپردازند.

مدل های دوش حمام

یونیکا تک کاره آویسا مدل سفید
یونیکا تک کاره آویسا مدل سفید
علم دوش یونیکا راسان مدل چندحالته
علم دوش یونیکا راسان مدل چندحالته
  • دوش توکار

از دوش توکار چیزی نخواهید دید زیرا تمام اجزای دوش روی دیوار قرار دارند. با این حال، اهرم‌ها خارج از دیوار خواهند بود تا جریان آب را تنظیم کنند. این نوع شیرآلات توکار زیبا هستند و جنبه دکور نیز داشته و در عین حال گران هستند و نصب آن‌ها کمی دشوار است. به همین دلیل نصب این نوع دوش، در زمانی که ساختمان در حال ساخت یا بازسازی کامل است، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

جدیدترین مدل دوش توکار حمام

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات توکار از بازار آنلاین سرام پخش

جدیدترین مدل دوش توکار حمام
  • پانل دوش

پانل‌های دوش از نظر ظاهری با انواع دوش (یونیورست) یکسان هستند. این دوش‌ها بدنه ای یک تکه با عرض و ارتفاع کم دارند. سری‌ها به شکل سوراخ‌هایی در قسمت‌های مختلف پانل هستند، این پنل همچنین دارای یک اهرم کنترل جریان آب است.

نصب پانل‌ها بسیار آسان است. این مدل‌ها برای جریان کم آب و ذخیره آب ایده‌آل هستند. برخی از پنل‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی مانند ماساژور، نورهای مختلف و .. هستند.

انواع مدل پنل دوش

  • کابین دوش

حمام‌های بزرگی که دارای وان، توالت، دستشویی و همه در یک مکان هستند از کابین‌های جداگانه با فضای محدود برای جلوگیری از خیس شدن کف استفاده می‌کنند. همچنین این کابین‌های دوش حمام مجهز به یک نوع دوش هستند.

—————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله کابین دوش چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

—————————————

خرید آسان و اقساطی انواع کابین دوش از بازار آنلاین سرام پخش

کابین دوش مدل های مختلف

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های دوش حمام موجود در بازار

  • دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل آرماندو

دوش حمام یونیورست ملودی مدل آرماندو با رنگ و نوع طراحی سفید و طلایی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. به علاوه بدنه این دوش از فولاد ساخته شده است که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. پوشش رنگ الکترواستاتیک نیز مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد و باعث افزایش کیفیت محصول خواهد شد. این نوع دوش مجهز به هدبرد تلفن ثابت از نوع ABS است و با قیمت مناسب و گارانتی، گزینه مناسبی برای خرید به خصوص برای کسانی است که به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اهمیت می‌دهند.

یونیورست ملودی مدل آرماندو
  • دوش حمام (یونیورست) درخشان مدل آتوسا ۱۰۵

اگر به یک دوش حمام طلایی، با طرح ساده و کلاسیک علاقه دارید، این نوع یونیورست با سلیقه شما سازگار است. یونیورست مجهز به دوش ثابت و تلفنی است. بدنه در برابر وان حمام با روکش نیکل کروم ساخته شده از مس بسیار مقاوم است. روش نصب آتوسا ۱۰۵ درخشان بسیار آسان است. این دوش دارای ۵ سال گارانتی فوق العاده است.

  • دوش حمام (یونیورست) درخشان مدل آتوسا ۱۰۶

آتوسا ۱۰۶ از آلیاژ برنج ساخته شده است. روکش طلایی تیتانیوم نیز مقاومت بدنه این دوش را در برابر رطوبت و هوا افزایش داده است. دسته‌های این مدل از زاماک ساخته شده و همچنین نصب آن بسیار آسان است. سطح دوش یونیورسال صاف، براق و بدون درز است، بنابراین تمیز کردن آن بسیار آسان است. ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش در کنار قیمت مناسب، مدل آتوسا ۱۰۶ را به گزینه ای عالی برای خرید تبدیل کرده است.

آنتونیو با ترکیب رنگ کروم و طلایی و طراحی خاص و زیبا گزینه مناسبی برای هر سبک طراحی است. بدنه این دوش از فولاد ساخته شده و روکش رنگ الکترواستاتیک است که آن را به بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و رطوبت رسانده است. سری تلفنی، کارتریج قابل تعویض، ماساژور، ۵ سال ضمانت، از ویژگی‌های این محصول است.

دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل سورنا طلایی

مدل سورنا طلایی یونیورست با طراحی منحصر به فرد و کلاسیک خود همه سلیقه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بدنه ضد آب با کیفیت پوشش الکترواستاتیک عمر این محصول را افزایش می‌دهد. تجهیزات مسی، فناوری ترکیب آب برای کاهش مصرف آب و کارتریج تعویض کسری با ضمانت ۵ ساله از ویژگی‌های این محصول است.

دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل کبری

مدل کبری با رنگ کرومی، مینیمال و مدل خاص برای طراحی مدرن مناسب است. جنس بدنه ضد آب، با روکش نیکل کروم، در برابر رطوبت ناشی از دوش کبری مقاوم و نصب این مدل بسیار آسان است. فناوری تغییر اقلیم برای کاهش مصرف آب، کارتریج، تعویض کسری و ضمانت ۵ ساله از ویژگی‌های این محصول است.

یونیورست ملودی مدل کبری

سخن پایانی

هنگام خرید علم دوش یونیکا و یا علم دوش یونیورست (علم دوش) علاوه بر نوع آن باید به موارد دیگر نیز توجه داشته باشید. خرید بر اساس میزان بودجه و نیاز شما یکی از مهمترین نکات بهترین برندها است که محصولات خود را تضمین می‌کنند، البته جنس بدنه دوش، رنگ دوش، شکل ظاهری، نوع دسته، کارتریج، امکانات و …. همچنین بسیار مهم است و باید این نکات را نیر مد نظر قرار دهید.

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments