پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نوروز ۹۹ با سرام پخش

نوروز 99 با سرام پخش

نوروز ۹۹ با سرام پخش

نوروز ۹۹ با سرام پخش باشید 

سرام پخش نوروز باستانی را به شما همه ایرانیان و مدیران کارخانجات و صنوف این صنعت تبریک می‌گوید. ، این فرصت را غنیمت می شمارم و در کنار عرض ارادت و آرزوی بهترین ها در سال ۹۹ و بخصوص سلامت و موفقیت در کنار خانواده و مجموعه گرانقدر صنعتی – تجاری شما ، از شما درخواست دارم در ایام تعطیلات که فرصت مناسبی برای مرور کارنامه درخشان فعالیت اقتصادی و صنعتی خود در سال ۹۸ میباشد ، نگاهی گذرا به شیوه نوین فروش و بازاریابی صنعت کاشی و سرامیک ایران در فروشگاه اینترنتی سرام پخش داشته باشید .

شرایط موجود دنیا بواسطه ویروس کرونا ، فعالیت غیرحضوری مشتریان و بازرگانان را می طلبد و سرام پخش فرصت مناسبی برای ایجاد بستر بازاریابی ، نمایش و حتی فروش آنلاین محصولات کاشی و سرامیک ایران است ، امید آنکه پس از بررسی کوتاه این مجموعه نوین ، تمایل به حضور و فعالیت در آن داشته باشید . با احترام و تبریک مجدد.

سالی همراه با تغییر و تازگی

 سرام پخش در سالی که پر از چالش و اتفاق برای مردم و کسب و کارها و استارتاپ‌ها در ایران بود، شاهد اتفاقات خوب و رشد چشمگیر بود. سرام پخش؛ بازار آنلاین کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه مصرف‌کننده ایرانی که در سال ۹۸ با حضور در نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک و پذیرش در مرکز پارک علم و فناوری کشور و تعیین رویکرد تازه در این صنعت توانست اصلاح الگوی فروش و یا شاید تغییر در روند آن را زیباتر برای شما به نمایش بگذارد.

البته در شرایط فعلی که جامعه جهانی و حتی کشور ما گریبان‌گیر آن می‌باشد، سرام پخش با ساختاری هدفمند و اصول و ضوابط خود به فعالیت در زمینه فروش و معرفی محصولات کاشی و سرامیک و سنگ و چینی بهداشتی شما ادامه می‌دهد و شرایطی را برای فروش بهتر و بیشتر ارائه می‌دهد. امیدواریم در سال ۱۳۹۹ با تعیین تغییر رویکرد در کسب و کار خود سالی سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت برای شما باشد.

ما پیشنهاد می‌کنیم که این روزها بدون هیچ دغدغه‌ای و در آرامش کامل در کنار خانواده در خانه بمانند و به راحتی برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار در سال جدید برای نو شدن بررسی کنند. مشتریان ما در این روزها بدون هیچگونه محدودیت مکانی و زمانی می‌توانند به بازار آنلاین سرام‌پخش رفته و سبک و طرح مورد نظر خود را انتخاب و مقایسه کنند و حتی می‌توانند از راهنمایی‌های کارشناسان این مجموعه برای طراحی خلاق‌تر و بهتر منزل یا محل کار خود بهره بگیرند. شاید با این کار شما بتوانید از شیوع این بیماری در جامعه جلوگیری کنید.

این روزها برای تغییر دکوراسیون از کجا کمک بگیرم!؟

فروشگاه اینترنتی و غیرحضوری کاشی و سرامیک ایران : www.Cerampakhsh.com

مجله اینترنتی و اطلاع رسانی اخبار و تازه های صنعت کاشی و سرامیک ایران و جهان www.Cerampakhsh.com/mag


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments