پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هزینه و دستمزد نصب توالت فرنگی چقدر است؟

هزینه نصب توالت فرنگی

هزینه و دستمزد نصب توالت فرنگی چقدر است؟

فهرست مطالب

در گذشته نصب و استفاده از توالت فرنگی رایج نبود؛ اما امروزه با فهمیدن این نکته که استفاده از توالت‌ ایرانی منجر به مشکلاتی مثل درد در ناحیه پا و زانو می‌شود؛ استفاده از توالت فرنگی افزایش یافته است. از طرفی استفاده از توالت فرنگی برای سالمندان و افرادی که در ناحیه کمر و زانو مشکل و ناتوانی دارند، بسیار مفید است. اگر تصمیم به استفاده و نصب آن‌ها داشته باشید، شاید برایتان مبهم باشد که هزینه نصب توالت فرنگی چقدر است؟ با توجه به این که هزینه نصب، تاثیر زیادی در هزینه تمام شده شما خواهد داشت، در این مقاله به آن پرداخته‌ایم.

نصب توالت فرنگی را خودمان انجام بدهیم یا نصاب؟

نصب توالت فرنگی کار ساده‌ای نیست و هرکسی نمی‌تواند آن را انجام دهد! اما غیر ممکن هم نیست. اگر کمی دست به آچار باشید می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید؛ لازمه‌ انجام آن هم دقت بالااست؛ زیرا هر خطا و اشتباهی ممکن است خسارت‌های زیادی را به بار آورد و باعث مشکلاتی چون نشتی آب، نم برداشتن دیوار، زرد شدن دیوار، آب دادن سقف واحد پایین و مشکلات مشابه این‌ شود. با توجه به مواردی که گفته شد پیشنهاد می‌کنیم برای نصب توالت فرنگی از نصاب کمک بگیرید و امکان خطا و هزینه‌های اضافی را به حداقل برسانید.

نصب توالت فرنگی را خودمان انجام دهیم؟

تاثیر مدل توالت بر قیمت نصب

شاید برایتان جالب باشد بدانید علاوه‌بر تفاوت قیمت در نصب توالت فرنگی و ایرانی، استفاده از برند‌های گوناگون، استفاده از مارک ایرانی یا خارجی نیز هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت. برای مثال قیمت نصب توالت با برند خارجی، با قیمت نصب توالتی که برند ایرانی است متفاوت خواهد بود.

تاثیر طریقه نصب بر قیمت

همه توالت‌های فرنگی مشابه هم نیستند و با توجه به ظاهر متفاوت، به شیوه‌های گوناگونی نیز نصب می‌شوند. ممکن است محصولی که خریداری کرده‌اید توکار باشد یا دیواری یا با استفاده از پیچ نصب شود یا بدون استفاده از آن. دراین صورت نصب هرکدام از آن‌ها، سختی کار متفاوتی داشته و زمان متفاوتی نیاز دارند؛ در نهایت نیز با هزینه نصب متفاوتی روبه‌رو هستید.

طریقه نصب توالت فرنگی بر هزینه نصب تاثیر دارد؟

چه عواملی بر هزینه نصب توالت فرنگی تاثیر می‌گذارد؟

عوامل زیادی بر هزینه نصب و هزینه تمام شده تاثیر خواهند گذاشت. در ادامه تعدادی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

• مدل و برند سرویس بهداشتی خریداری شده

همانطور که گفته شد، مدل سرویس بهداشتی، برند تولید کننده، تولید داخل یا خارجی بودن، همگی از عوامل مهم در تعیین قیمت نصب توالت فرنگی هستند.

• دستمزد نصاب

دستمزد نصاب از دیگر عوامل تاثیرگذار است. زمانی که شما از یک نصاب کاربلد و حرفه‌ای خدمات دریافت می‌کنید؛ کیفیت خدمات و حق الزحمه بیش‌تری باید بپردازید. البته همیشه هزینه بیش‌تر نشان دهنده خدمات با کیفیت‌ بالاتر نیست، به‌همین‌دلیل توصیه می‌شود در انتخاب نصاب، دقت کافی را به خرج دهید تا از مشکلات ناشی از نصب نادرست مصون بمانید.

• شیوه نصب

سبک و طراحی متفاوت این محصولات، شیوه نصب متفاوتی را می‌طلبد. توالت فرنگی توکار، بدون پیچ، دیواری و غیره همگی شیوه‌های نصب متفاوتی با یکدیگر دارند و هزینه‌های متفاوتی را برای شما به بار خواهند آورد.

• مصالح، قطعات و ابزار‍‌های مورد نیاز

چسب آکواریوم، حلقه مومی، انواع پیچ گوشتی و غیره همگی از لوازم و مصالحی هستند که بسته به نوع نصب توالت فرنگی خریداری شده، انتخاب شما و نصاب، با کیفیت‌های مختلف مورد استفاد قرار می‌گیرند. به طورکلی هزینه لوازم استفاده شده، از فاکتور‌های تاثیرگذار در قیمت خواهد بود.

• سایر عوامل تعیین قیمت

هزینه لوله کشی، نحوه نصب بوگیر ژله‌ای، نصب شیرآلات، فلاش تانک و غیره از عوامل دیگری هستندکه هزینه‌ها را دستخوش تغییر می‌کنند.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه نصب

هزینه نصب توالت فرنگی چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر بخواهیم به طور کلی هزینه در اختیار داشتن توالت فرنگی را برآورد کنیم؛ هزینه نصب، تنها قسمتی از آن است. در ادامه بررسی می‌کنیم که هزینه نصب توالت فرنگی شامل چه مواردی می‌شود.

• خرید شیرآلات و سرویس بهداشتی

برای تجهیز سرویس بهداشتی در هنگام ساخت یا بازسازی، نیاز به یکسری تجهیزات مثل فلاش تانک، اکسسوری، شیرآلات سرویس بهداشتی و خود سرویس بهداشتی دارید که برای تعیین هزینه نهایی، در نظر گرفتن قیمت آن‌ها حائز اهمیت است.

• هزینه نصب توالت فرنگی

حال که تجهیزات مود نیاز را در اختیار دارید؛ نوبت به نصب می‌رسد. هزینه این بخش با توجه به ساعات صرف شده برای نصب و هزینه رفت و آمد نصاب، نصب بیده توالت فرنگی و شیرتوالت و غیره تعیین می‌شود. عوامل دیگری نیز در تعیین هزینه نصب تاثیر دارند که قبلا به آن پرداخته شد.

————————————

برای کسب اطلاعت بیشتر می توانید مقاله وال هنگ چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

————————————

• هزینه نصب توالت ایرانی

در بعضی از خانه‌ها، تنها افراد سالمند و ناتوان از توالت فرنگی استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی ممکن است از نصاب بخواهید که علاوه‌بر توالت فرنگی، توالت ایرانی را نیز نصب کند؛ در این صورت هزینه نصب توالت ایرانی به مجموع هزینه‌های شما افزوده خواهد شد.

• نصب روشویی

روشویی عضو جدایی ناپذیر سرویس‌های بهداشتی است و تاثیر زیادی در بهداشت آن دارد. اگر از نصاب درخواست نصب روشویی را داشته باشید؛ باید برای نصب آن هزینه‌ جداگانه‌ای بپردازید. همچنین هزینه نصب روشویی به مواردی مثل جنس، مدل و سبک طراحی آن نیز بستگی دارد.

• نصب مجدد توالت فرنگی

لازم به ذکر است، نصب مجدد توالت فرنگی، هزینه کم‌تری را برای شما به همراه خواهد داشت. دلیل آن نیز یکسری زیر ساخت‌هایی است که از قبل وجود دارد؛ برای مثال در این مورد نیازی به نصب مجدد لوله و بقیه تجهیزات مشابه نخواهید داشت.

محاسبه هزینه نصب توالت فرنگی

نتیجه گیری
اگر قصد داشته باشید برای سرویس بهداشتی منزلتان، توالت فرنگی بخرید و آن را نصب کنید یکی از موضوعات مهم برای شما، هزینه نصب است. هزینه نصب می‌تواند شامل مواردی مثل مدل و برند محصول، دستمزد نصاب، هزینه لوله کشی، مصالح مورد نیاز و غیره باشد. در تعیین هزینه نصب و هزینه نهایی، موارد دیگری نیز نقش دارند که شامل نصب مجدد توالت فرنگی یا نصب برای دفعه اول، نصب روشویی، نصب لوله‌ها و سایر تجهیزات مورد نیاز و غیره است. شما همچنین برای خرید انواع توالت فرنگی می‌توانید به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه و خرید خود را نهایی کنید.

سوالات متداول…

نشتی آب، نم برداشتن دیوار، زرد شدن دیوار، آب دادن سقف واحد پایین و غیره

مدل و برند سرویس بهداشتی خریداری شده، دستمزد نصاب، شیوه نصب، مصالح، قطعات و ابزار‍‌های مورد نیاز و سایر عوامل تعیین قیمت مانند هزینه لوله کشی، نحوه نصب بوگیر ژله‌ای، نصب شیرآلات و…

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید.

سبک و طراحی متفاوت توالت فرنگی، شیوه نصب متفاوتی را می‌طلبد. توالت فرنگی توکار، بدون پیچ، دیواری و غیره همگی شیوه نصب متفاوتی با یکدیگر دارند و درنتیجه هزینه‌های متفاوتی را برای شما به بار خواهند آورد.

استفاده از توالت‌های ایرانی منجر به مشکلاتی مثل درد در ناحیه پا و زانو می‌شود. از طرفی استفاده از توالت فرنگی برای سالمندان و افرادی که در ناحیه کمر و زانو مشکل و ناتوانی دارند، بسیار مفید است.

توالت فرنگی وال هنگ کرد مدل آرتا
توالت فرنگی گلسار مدل اورلاند
توالت فرنگی گلسار فارس مدل پلاتوس

خرید آسان و اقساطی انواع توالت فرنگی در وب سایت سرام پخش

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments