پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های شش ضلعی طرحی خیره کننده

کاشی شش ضلعی

کاشی های شش ضلعی طرحی خیره کننده

کاشی های شش ضلعی طرحی خیره کننده برای حمام شما به ارمغان می آورد.

معمولا شکل ها و هندسه کاشی ها میتواند در فضا تغییرات و تنوع زیادی را ایجاد کنند.در این مطلب می­ خواهیم درباره کاشی­ های شش ضلعی صحبت کنیم.

کاشی حمام

چرا کاشی شش ضلعی؟

کاشی های کف شش ضلعی؛ در جنس های مختلف کاشی مانند سرامیک ،چینی و… وجود دارند و متناسب با تمام سلیقه ها طرح های متنوعی دارند. علاوه بر این در ابعاد مختلف نیز وجود دارند  و میتواند از این دیدگاه نیز تمام سلیقه ها را پوشش دهند. به این معنا که مثلا اگر بخواهید خطوط کمتری از دوغاب را در انتهای کار تزریق کنید به راحتی این امکان را برای شما فراهم می­آورد.

  •  ظاهری مشابه فرش ایجاد کنید

در این فضا(حمام مستر) از موزاییک های شش ضلعی برای خلق یک طراحی خیره کننده با طرح فرش استفاده شده است. این اختلاف رنگ مانند یک پالت از رنگ های مختلف باعث ایجاد یک  محیط متفاوت و جذاب می­شود.

رنگ خاکستری ساحلی و آبی حزن آلود، ترکیبی دراماتیک را به همراه کاشی های مرمر خلق کرده است.

 

کاشی حمام شش ضلعی

    •  یک نقطه کانونی ایجاد کنید

اگر می­خواهید طرح کاشی های خانه خود را عوض کنید و جلوه دیگری به آن ببخشید به دنبال استفاده از کاشی های شش ضلعی باشید زیرا گزینه خوبی برای تحول اساسی در طراحی خانه است.

وجود مرز باریک خاکستری روشن و سفید کلاسیک میتواند نظر تمام مهمان ها را به خود جلب کند و جلوه ای خیره کننده برای افراد خانه داشته باشد. علاوه بر آن به کاشی های شش ضلعی که به طور خاص از سنگ طبیعی ساخته شده اند میتوانند هوای محیط را نیز طراوات دیگری ببخشند.

   •  اشیا را به طور منسجم نگه دارید

در یک حالت تک رنگ واقعی، این حمام به دلیل انسجام رنگ و طرح انتخابی، زیبا به نظر می­رسد. استفاده از یک کاشی شش گوش و با ابعاد بزرگ با رنگ سفید، میتواند حمام را از حالت سنتی و غیر معمول به حالت مدرن تبدیل کند.

کاشی شش ضلعی

•  پیچ و تاب در سنگ های مرمر سنتی

بر خلاف طراحی نشان داده شده در تصویر، این محیط از بازی کردن با رنگ های متضاد و استفاده از آنها در طراحی ترسی نداشته و این رنگ ها را برای جذابیت هرچه بیشتر محیط به کار برده است. از کاشی های مشکی مات گرفته تا کاشی های شش ضلعی کف که از سنگ طبیعی هستند، همه به نوبه خود زیبایی شگفت انگیزی به محیط بخشیده اند. و مانند این است که در حال ورق زدن یک کتاب معاصر هستید.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments