پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پر رنگ شو!

سرام پخش در تلاش است تا بتواند فروش کاشی، سرامیک و دکوراسیون را در قالب تجارت الکترونیک انجام دهد. در این مسیر با بررسی موانع و مرتفع کردن تمامی این مشکلات، می‌خواهیم بازار آنلاین کاشی، سرامیک و دکوراسیون متناسب با سبک و سلیقه مصرف‌کننده ایرانی راه‌اندازی کنیم تا مشتری بتواند با آسودگی خاطر محصول دوست‌داشتنی خود را از بین تنوع طرح و رنگ و سایز تولیدات برند و یا کارخانجات متفاوت با مقایسه محصولی، انتخاب کند و بعد از آن بتواند به راحتی و بدون حضور در شلوغی‌های شهر و دغدغه‌های بسیار در کنار خانواده و یا دوستان خرید آنلاین کند. البته در این بین بتوانیم تنوع تولیدات برندها و کارخانجات کاشی و سرامیک و دکوراسیون ایرانی را در بستری ساده و در لحظه به مصرف‌کننده اصلی معرفی و ارائه نمود تا بتوان عرضه و تقاضای محصولات ایرانی را با فروش بهتر و بیشتر به ارمغان آورد.

پر رنگ شو!

ماموریت: امروز، در لحظه در حال انجام

سرام پخش در تلاش است تا بتواند فروش کاشی، سرامیک و دکوراسیون را در قالب تجارت الکترونیک انجام دهد. در این مسیر با بررسی موانع و مرتفع کردن تمامی این مشکلات، می‌خواهیم بازار آنلاین کاشی، سرامیک و دکوراسیون متناسب با سبک و سلیقه مصرف‌کننده ایرانی راه‌اندازی کنیم تا مشتری بتواند با آسودگی خاطر محصول دوست‌داشتنی خود را از بین تنوع طرح و رنگ و سایز تولیدات برند و یا کارخانجات متفاوت با مقایسه محصولی، انتخاب کند و بعد از آن بتواند به راحتی و بدون حضور در شلوغی‌های شهر و دغدغه‌های بسیار در کنار خانواده و یا دوستان خرید آنلاین کند.

البته در این بین بتوانیم تنوع تولیدات برندها و کارخانجات کاشی و سرامیک و دکوراسیون ایرانی را در بستری ساده و در لحظه به مصرف‌کننده اصلی معرفی و ارائه نمود تا بتوان عرضه و تقاضای محصولات ایرانی را با فروش بهتر و بیشتر به ارمغان آورد.

چشم‌انداز: فردا، سرانجام و نتیجه

سرام پخش در بستر بازار آنلاین نقش کاشی و سرامیک در دکوراسیون منزل و محیط کار و یا … به خوبی به نمایش بگذارد و بتواند با شفاف‌سازی قیمت محصولی، شرایط مساعدتری را در راستای حقوق مصرف‌کننده ارائه نماید.

پر رنگ شو!

پر رنگ شو!

رنگ‌ها چه نقشی در زندگی ما ایفا می‌کنند؟ چطور می‌توان زندگی را برای خود زیباتر کرد؟ رنگ‌ها چه تاثیری در انتخاب و خرید ما دارند؟

رنگ‌ها در روحیات انسان‌ها تاثیرگذارند. هر رنگی به اقتضای خاصیتش به نوعی در روان افراد تاثیر می‌گذارد و این اثر بی‌ارتباط با رفتارها و کنش‌های اجتماعی و روانی آنها نیست. شاید بیش از هر چیزی، این رنگ‌ها هستند که شما را شیفته‌ی خود می‌کنند. رنگ‌هایی که احساسات نهفته در اعماق قلب‌تان را به غلیان درآورده و شما را مات و مبهوت جذابیت انکارناپذیر خود می‌کنند. هر چند این روزها به لطف ابزارهای گوناگون، رنگ‌ها نیز در تصاویر، درخشش و زیبایی دیگری یافته‌اند.

پر رنگ شو!

حتما در خرید به رنگ محصول مورد نظر خود توجه کرده‌اید. شاید هر رنگ برای شما تداعی‌کننده یک رایحه و حس باشد! شاید بتوان گفت که رنگ‌ها، روزها را برای ما دگرگون می‌کنند. شروع تماشای رنگ را می‌توان از درون خانه و از هنگام بیدار شدن، وقتی که نور نورخورشید از میان پرده‌های اتاق شما لایه‌ای برای نفوذ پیدا کرده و چشمان شما را برای شروع روزی تازه مالش می‌دهد. شما می‌توانید از همان لحظه با تابش نور به هر شیء زیبایی که نگاه می‌کنید، آن را درک کنید.

پر رنگ شو!

زیبایی را با گردش در اتاق و راهروها و سالن و حتی نشستن در آشپزخانه برای نوشیدن و صبحانه خوردن بیشتر ‌بینید، شاید همان رنگ کاشی دیوار و کف شما که با رنگ‌ها و طرح‌هایی متفاوت، زیبایی را در هر لحظه برای شما به ارمغان آورده‌اند. شما می‌توانید خالق این زیبایی و تداعی‌کننده حسی بسیار زیباتر برای خود و دیگران باشید.

پر رنگ شو!

همواره از دیرباز برای تولید کاشی و سرامیک از طرح و رنگ که نقش بسزایی در بیان احساسات داشته‌اند، رواج بوده است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توان این طرح و رنگ را که تداعی‌کننده لحظات خاصی برای ما هستند را روی کاشی و سرامیک دید. کاشی و سرامیک‌ها در خانه و یا محیط کارتان می‌توانند طبیعت دیگر از زمین را برای شما به ارمغان آورند. طبیعت شاید هر چند ماه یکبار رنگ عوض کند، شاید جامه‌ی قدیمی خود را به کناری انداخته و لباسی نو به تن کند، اما هنوز هم مقتدرانه، قلب، احساس و چشمان زیباپسند شما را در تملک خود خواهد داشت.

پر رنگ شو!

زندگی پر از نور و شور و رنگ است. حیف است که این همه رنگ رو نبینیم. حیف است که تو زندگی، طعم و مزه و حس و حال رنگ‌های مختلف رو نچشیم. حیف است که کم‌رنگ باشیم. ما به دنیا اومدیم تا توی این دنیای رنگارنگ، تاثیری از خودمون به جا بذاریم. جوری باشیم که دیده بشیم. که بود و نبودنمون برای اطرافیانمون فرق داشته باشد.

رنگ ما هویت ماست. شکل بودن ماست.

هر رنگی میخواهی باش ولی پر رنگ باش

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

 

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments