پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چند مدل کاشی کاری بهمراه پیشنهادهای تازه

چند مدل کاشی کاری بهمراه پیشنهادهای تازه

چند مدل کاشی کاری بهمراه پیشنهادهای تازه

محل نصب کاشی را مشخص کنید

چند مدل کاشی کاری بهمراه پیشنهادهای تازه | قبل از انتخاب مصالح شما باید ابتدا مشخص کنید که کاشی بر روی چه سطحی مورداستفاده قرار خواهد گرفت. کاشی را می توان به عنوان تخته سنگ پشت اجاق گاز و یا در قسمت پشت کابینت روی دیوار نصب کرد. کاشی جزو مصالح پرطرفدار است که می توان آن را در کف آشپزخانه نیز استفاده کرد.

تفاوت بین کاشی ها را مشخص کنید

کاشی جزو مصالح مقاومی است که می توان آن را در ردیف هایی بر روی سطح چید. برای آشپزخانه کاشی هایی که می توان مورداستفاده قرارداد عبارت اند از: سنگ معدن، سنگ، چوب پنبه، وینیل، بامبو، سرامیک، چینی و شیشه‌ای. از سنگ معدن، سرامیک و چینی می توان در پیشخوان و کف استفاده کرد. کاشی شیشه ای معمولاً فقط بر روی دیوار و دیوار پشت سینک و اجاق گاز کاربرد دارد.
قبل از توجه به کاشی، بودجه تان را مشخص کنید
کاشی آشپزخانه مثل کاشی های وینیل و لینولئوم می توانند ارزان قیمت باشند و کاشی هایی مثل کاشی های سرامیکی دارای طراحی سفارشی گران قیمت هستند. قبل از اینکه با قیافه پیش بینی شده ای در ذهنتان ازدواج کنید، آن را کاملاً بررسی کنید! فروشگاه های کاشی و لوازم منزل می توانند در تخمین مقدار محصولی که برای آشپزخانه شما نیاز است به شما کمک کنند.
سبک زندگی خانواده را در نظر بگیرید
اگرچه کاشی آشپزخانه مقاوم است اما نیازمند نگهداری است و طول عمر هر ماده متفاوت است. برای پیشخوان، کاشی سرامیکی مقاوم است و می تواند در مقابل حرارت ماهی تابه داغ مقاومت کند و تمیز کردن و نگهداری آن آسان است. متأسفانه سطح کاشی سرامیک می تواند ناهموار باشد و ممکن است به راحتی بشکند یا قطعه قطعه شود. مطمئن شوید که سبک زندگی خانواده تان با کاشی انتخابی مطابقت دارد و سپس انتخابتان را نهایی کنید. یادتان باشد که همیشه می‌توانید با یک نصاب کاشی و سرامیک مشورت کنید. شاید راهنمایی های یک متخصص سنجاق بتواند کارتان را سریع تر پیش ببرد.
برای کف، کاشی ای را انتخاب کنید که در مقابل عادات خانواده تان مقاوم باشد
کاشی کف باید به قدر کافی در مقابل حرکت وسایل سنگین، حیوانات خانگی، غذاهای ریخته شده در کف و مواد شوینده مقاومت داشته باشد. مطمئن شوید که برای کف کاشی ای را می خرید که «کاشی کف» نامیده می شود. اگر به جای کاشی کف، کاشی دیوار انتخاب کنید ضریب اصطکاک خیلی پائین خواهد بود و به این معناست که کاشی خیلی لغزنده خواهد بود. به جای این نوع کاشی، کاشی کفی انتخاب کنید که الگوی برجسته داشته باشد یا بافتی داشته باشد که برای کف آشپزخانه بی خطر باشد. برای نمای ظریف، از کاشی سنگ معدن استفاده کنید. کاشی پایه رسی و آهکی طوری ساخته می شود که به نظر برسد سنگ طبیعی است. کاشی سنگ معدن گران تر از کاشی سرامیک سنتی است ولی درصورتی که به صورت صحیح مورداستفاده قرار بگیرد جلوه ای زیبا خواهد داشت.

کاشی پشت سینک ظرفشویی و اجاق گاز تا آسمان می تواند بالا برود

خوب، آسمان به حد مشخصی محدود می شود. به دلیل اینکه در بخش پشت سینک و اجاق گاز وسایل سنگین حرکت داده نمی شود، کاشی های شیشه ای و رنگ شده گزینه مناسبی برای این بخش محسوب می شوند. بااین وجود این کاشی ها نیز باید در برابر پاشش روغن داغ، چربی و تمیزکاری روزانه مقاوم باشند. برای این بخش از آشپزخانه (پشت سینک و اجاق گاز) مواد چینی، سرامیکی، شیشه ای، فلزی یا سنگی انتخاب کنید تا دکور شیکی ماهرانه و مستحکمی برای آشپزخانه تان فراهم آورد. برای کف آشپزخانه، پیشخوان و بخش پشت سینک و اجاق گازتان سبک های مختلف کاشی وجود دارند که متناسب با بودجه و سلیقه شما هستند. در هنگام انتخاب کاشی آشپزخانه این نکات را مدنظر قرار دهید. انواع کاشی ها را موردتحقیق قرار دهید و آشپزخانه تان را تبدیل به آشپزخانه رؤیاهایتان کنید!
… و حالا ۸ نوع کاشی کاری که فکر می کنیم در سال ۲۰۱۸ جهان را خواهندگرفت
واضح است که من عاشق کاشی هستم و سال ۲۰۱۷، سال خوبی برای کاشی کاری بود. سبک های متنوع زیادی برای کاشی کاری های پشت سینک ظرف شویی و اجاق گاز و دیوار و کف ایجادشده اند- نسبت به قبل، رنگ و شکل و الگوهای کاشی ها افزایش یافته اند. با توجه به سال گذشته و نگاه به آینده در این قسمت ۸ نوع کاشی معرفی می شوند که طبق پیش بینی من در سال ۲۰۱۸ جذاب خواهند بود. قبلا هم مطلب انواع کاشی کاری در وبلاگ سنجاق دیده اید که البته اگر می خواهید روشهای جدیدتر را ببینید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

الگوهای جذاب کاشی کاری

برای مدتی، کاشی سیمانی گزینه جذابی جهت طراحی داخلی بوده است ولیکن کاشی سیمانی که اخیراً می بینیم رنگ ها و الگوهای جذاب تری دارند. که من به آن می گویم: من برای این چالش آماده ام.

اشکال جدید نصب کاشی و سرامیک

مربع ها و مستطیل ها و شش ضلعی ها دوست داشتنی هستند. سال ۲۰۱۷ شاهد ورود اشکالی از کاشی ها بود که شما قبلا هیچوقت آن ها را ندیده بودید. از لوزی گرفته تا صلیب تا کاشی هایی که به شکل حروف H کوچک هستند. این کاشی ها، به بهترین شکل ممکن، یادآور کلاس های هندسه هستند.

کاشی تراکوتا

کاشی تراکوتا جدید نیست ولی در صدر موج جدید محبوبیت قرار دارد. کاشی تراکوتای امروزی کمی درخشان تر و نارنجی تر از کاشی تراکوتایی است که در دهه ۸۰ زینت بخش بسیاری از آشپزخانه ها بود و در انواع طرح دار و تولیدشده از رس های تیره تر قابل دسترسی هستند.

رنگ های روشن کاشی کاری سرویس بهداشتی و آشپزخانه

رنگ بندی، طراحی داخلی را تغییر می دهد. تغییر مطلوبی در آشپزخانه و حمام رخ می دهد. به کاشی های روشن تر و رنگ برجسته تر توجه کنید و اگر در تصمیم گیری مردد هستید، با بخش پشت سینک ظرف شویی و اجاق گاز و دیوار دارای طرح مجزا شروع کنید. برای اینکه برآوردی از هزینه های کار داشته باشید همه چیز را با هم بسنجید. بد نیست عوامل موثر بر قیمت کاشی کاری را بدانید.

بافت های جذاب

البته کاشی رنگی جالب است و کاشی سفید هم نباید خسته کننده باشد. یکی از اشکال کاشی موردعلاقه من، کاشی هایی است که دارای بافت ظریفی هستند. سبک هایی که دست ساز هستند (یا اینکه به سبک های دست ساز شبیه هستند). برای زیباسازی آشپزخانه یا حمامی که رنگ خنثی دارد از این کاشی ها استفاده کنید. اگر هنوز هم اشکال کاشی مترو را دوست می دارید، این می تواند گردش خوبی به آن سمت باشد.

کاشی های ریز

من همیشه طرفدار کاشی های ریز بوده ام بنابراین از بازگشت کاشی های موزاییکی خوشحال هستم. و همچنین تجربه ظهور دوباره کاشی های شش ضلعی و کاشی های مربعی کوچک (اگرچه شکلشان کمی متفاوت است) که در اواخر دهه ۷۰ و اوایل سال ۲۰۰۰ بسیار پرطرفدار بودند من را خوشحال می کنند. به دلیل اینکه این کاشی ها خیلی کوچک هستند بنابراین فی نفسه به عنوان بافتی ظریف دیده می شوند تا به عنوان کاشی.

چارچوب شبکه ای نوین

کاشی های ۴ در ۴ مربعی که زینت بخش بسیاری از حمام های دهه ۵۰ و ۶۰ بودند را به یاد دارید؟ خوب، الآن آن ها دوباره ظاهرشده اند. این نوع کاشی ها وقتی که در کنار عناصر براق و نوین قرار می گیرند به نظر می رسد که قدیمی نیستند و بیشتر شبیه یک بازگشت دلرباست به طوری که هم زمان مدل های جدید و مدل های قدیمی را دربر می گیرند.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]چند مدل کاشی کاری بهمراه پیشنهادهای تازه


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments