پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چگونه یک دیوار را کاشی کاری کنید(بخش پنجم)

tile clean

چگونه یک دیوار را کاشی کاری کنید(بخش پنجم)

چگونه یک دیوار را کاشی کاری کنید(بخش پنجم)

نصب سرامیک دیواری

 

پس از گذشت ۳۰ دقیقه، به وسیله یک اسفنج مرطوب کاشی‌ها را تمیز کنید. زمان را تنظیم کنید و پس از اتمام بخش اول کار، زمان دیگری را در نظر بگیرید. پس از اتمام زمان کار، اسفنج را مجدد در آب فرو برده و فشار دهید تا آب اضافی از آن خارج شود. سپس مجددا روی قسمت اول کاشی‌های دیوار بکشید تا کاملا تمیز شود و لکه‌های ریز دوغاب نیز از روی کاشی‌ها برداشته شود. پس از اتمام بخش اول، بخش دوم را شروع کنید. سعی کنید فقط با ۲ الی ۳ بخش به طور همزمان کار تمیز کردن دوغاب را انجام دهید چرا که بیشتر از آن ممکن است شما را دچار سردرگمی کند.

 

نصب سرامیک دیواری

 

پس از یک ساعت این بار با یک اسفنج خشک روی کاشی را تمیز کنید تا بخارهای روی کاشی کاملا تمیز و خشک شود. اجازه بدهید پس از پاک کردن کامل کاشی‌ها، ملات کاملا خشک شود. سپس یک اسفنج کاملا خشک را بردارید و روی سطح کاشی‌ها بمالید تا مطمئن شوید سطح کاشی کاملا تمیز است و هیچگونه لکه ملاتی روی آن باقی نمانده باشد.
اگر پس از تمیز کردن باز هم لکه‌هایی روی کاشی مشاهده کردید پس از چند ساعت با استفاده از محلول‌های شستشو مناسب روی کاشی را تمیز کنید.

 

نصب سرامیک دیواری

 

برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و همچنین درخشندگی کاشی از اسپری‌های درزگیر استفاده کنید.
برای اطمینان از اینکه درزگیر مانع نفوذ آب و رطوبت در کاشی‌ها می شود یا خیر، یک قطره آب روی کاشی‌ها بریزید اگر به صورت کروی روی کاشی باقی بماند یعنی عملیات آب بندی به درستی انجام شده است و درزگیر وظیفه خود را به درستی انجام می دهد. در غیر اینصورت درزگیر منقضی شده است و ناچار هستید لایه دیگری روی آن بمالید.
پیش از تست کردن دوباره عملیات آب بندی و همینطور نوع درزگیر اجازه بدهید ۶ ساعت خشک شود.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments